וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבקיעו לנו

9.6.2010 / 10:20

חלקם כבר זכו לחוזיי דוגמנות שמנים וחלקם עוד יגיעו לשם - שחקני המונדיאל שהיינו שמחים לפגוש גם מחוץ למגרש

כולנו יודעים שכדורגל צועד יד ביד עם אופנה. כדורגלנים הם חובבי מותגים שלצד התשוקה למשחק נהנים גם לטפח לוק משלהם. הייצוגיים שבהם, בתנאי שגם הוכיחו עצמם מקצועית, נשכרים לשמש כפרזנטורים של מותגים ומוצרים שונים, ובעלי החוש העסקי שבהם משיקים קוי ביגוד, הנעלה וטיפוח על שמם. וכמובן, הם נוטים להתחתן עם דוגמניות. מבין כל שחקני מונדיאל דרום אפריקה הנפתח ביום שישי הקרוב, להלן נבחרת חלומות מצומצמת של דוגמנים עם כישרון גם בכדורגל.

כדורגל ואורגיות? כריסטיאנו רונאלדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונאלדו בקמפיין לארמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

כריסטיאנו רונאלדו (25)

נבחרת: פורטוגל

על המגרש: קשר התקפי (קפטן)

קפטן נבחרת פורטוגל, השחקן היקר ביותר במונדיאל 2010והסופרמודל של הליגה הספרדית וריאל מדריד. נבחר על ידי ג'ורג'יו ארמני כמחליף של דיוויד בקהאם כפרזנטור ההלבשה התחתונה והג'ינסים של המותג. בתמונות שחור-לבן של הקמפיין ניתן לראות את הפיגורה המושלמת-קלאסית-יוונית שלו שהפכה אותו למגנט נשים. הוא נקשר בעבר לשורה של כוכבניות מפריס הילטון ועד קים קארדשיאן וגם לנטולות סטטוס סלבריטאי שלא היססו למכור סיפורים לצהובונים. ה"סאן" הבריטי טען שבעונת 2007-08 "אירח" יחד עם חבר לקבוצה 5 פרוצות לאורגיה בביתו. רונאלדו מצדו טוען שכל מה שנאמר עליו בדרך כלל לא נכון. את סגנון המשחק האינדיווידואלי שלו אין לו כוונה לשנות והוא משוכנע שכל מי שאוהב כדורגל, אוהב גם אותו.

בוק מקצועי: בנוסף ל"ארמני", רונלדו מפרסם גם את "נייקי", "קסטרול" שמנים, "פפה ג'ינס לונדון", בנק "אספירטו-סנטו", שמפו "קליר"' "סוזוקי" ו"קוקה-קולה".

קיעקע את תאריך הנשיקה הראשנה - פרננדו טורס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרננדו טורס בקמפיין של פפסי לרגל מונדיאל 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרננדו טורס (26)

נבחרת: ספרד.

על המגרש: חלוץ.

הרכש היקר ביותר בתולדות מועדון הכדורגל של ליברפול ומבקיע שער הניצחון לזכות ספרד בגמר יורו 2008. "אל ניניו" (הילד) נשוי באושר, לצערן של נשים רבות בספרד, לאולאלה דומינגז, זוגתו בעשור האחרון. השניים נפגשו כשהיו ילדים, נישאו בשנה שעברה והיום הם הורים לתינוקת חמודה בשם נורה. על רגלו הימנית מקוקע בספרות רומיות התאריך: VII-VII-MMI, מועד נשיקתם הראשונה (7 ביולי, 2001). הסטטוס שלו ככוכב על פופולרי בפרמייר-ליג הפך אותו לפנים מבוקשות בקרב פרסומאים ובמיוחד במולדתו ספרד.

בוק מקצועי: "נייקי", בנק "גאלגו" הספרדי, "פרינגלס", "פפסי", הרשת החברתית Joga Bonito, הופעה בוידאו-קליפ השיר Ya Nada Volverá A Ser Como Antes ("דבר לא יהיה כמו שהיה”) של להקת הרוק הספרדית "אל קנטו דל לוקו".

התחתן בתול - קאקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קאקה בפרסומת לארמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: קאקה (28)

נבחרת: ברזיל.

על המגרש: קשר התקפי.

נוצרי-אוונגליסט אדוק שמצביע לשמים לאחר כל הבקעת שער ולובש חולצות עם סלוגנים שונים על ישו. ידוע בעיקר בזכות פעילות הומניטרית, קשרי כנסייה הדוקים ואמונה באלוהים. נשוי מאז 2005 לקרוליין, חברת ילדות שהייתה רק בת 18 אז. דווח כי בעת נישואיהם היו השניים בבתוליהם. הספר האהוב עליו הוא התנ"ך והוא נהנה ממוזיקת גוספל. ריבוי התארים, הגובה ותווי הפנים המעודנים, אך גם הגבריים, הפכו את כוכב ריאל מדריד לפרזנטור מבוקש.

בוק מקצועי: "סוני", "אדידס", "ארמני" (חוזה שמנע ממנו להופיע בצילום קבוצתי לצד חבריו ממילאן עבור דולצ'ה וגבאנה ב- 2007), "פפסי" והמשקה הקל הנפוץ ביותר בברזיל "גוארנה אנטארקטיקה".

גם אשתו הייתה כדורגלנית - דויד וייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וייה מככב על שער מגזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

דויד וייה (29)

נבחרת: ספרד.

על המגרש: חלוץ.

העילוי מולנסיה, שעבר לאחרונה לברצלונה, והיה למלך השערים ביורו 2008 הוא זן נדיר של כדורגלן-כוכב היום. לא מפלרטט עם דוגמניות, כמעט לא מוזכר בהקשרים רכילותיים וידוע בעיקר בפעילות למען ילדים במסגרת יוניצ"ף. למרות חזות שעשויה לקחת אותו רחוק כפרזנטור, מעדיף להתרכז בכדורגל ולתת לכישורי המשחק שלו לדבר. נשוי מאז 2003 לפטריסיה, חברת ילדות וכדורגלנית עבר בילדותה, ואב לשתי בנות.

בוק מקצועי: הופיע על אריזת משחק FIFA 2007 הספרדית, השתתף בפרסומת ל- adiZero, נעל הכדורגל הקלה של "אדידס" יחד עם ליונל מסי וזינאדין זידאן.

חפשו אותו על החוף בתל אביב - ריו פרדיננד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרדיננד בקמפיין ל-National Portrait Gallery/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריו פרדיננד (32)

נבחרת: אנגליה.

על המגרש: בלם (קפטן)

בלם מנצ'סטר יונייטד המרבה לבלות את חופשותיו בישראל, ידוע לא רק בכישורי הגנה גבוהים, אלא גם באוריינטציה אופנתית מפותחת. בבעלותו ליין הנעלה, FIVE by Rio Ferdinand, והוא מוכיח דרך קבע טעם עדכני ומקורי בבחירות הביגוד שלו ברמת היום יום ובאירועים רשמיים. ב- 2005 נבחר על-ידי הגזין GQ ל"מתלבש הטוב ביותר בבריטניה". בקיץ שנה שעברה משך את תשומת ליבם של אורחי מלון תל-אביבי כשהסתובב בבריכה בג'ינס קצרצר וגופיית בטן צבעונית. באותו זמן גם הכחיש מכל וכל סיפורים על בגידות בבת-זוגתו ואם שני ילדיו רבקה. לצערם של אוהדי נבחרת שלושת האריות, הקפטן נפצע ביום שישי האחרון בברכו ויצפה בחבריו מהספסל.

בוק מקצועי: "נייקי", חולצות "בן שרמן", קמפיין ה- National Portrait Gallery.

מתעקש לשמור על פרטיות - יוהאן גורקוף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוהאן בהפקה למגזין Sport&Style, ספטמבר 2009/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוהאן בקמפיין של אדידס/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוהאן גורקוף (24)

נבחרת: צרפת.

על המגרש: קשר התקפי.

כוכב בורדו וההבטחה הגדולה של הכדורגל הצרפתי שבר לבבות רבים במולדתו לאחר שנצפה קרוב במיוחד לדוגמנית מארי סטיס בארוחת ערב במסעדת "מקאו" האופנתית בניו-יורק. החיבור בין השניים יצר התרגשות כיוון שסטיס היא לא רק דוגמנית מבוקשת, אלא גם בתו של דומיניק דה-וילפאן, לשעבר ראש הממשלה הצרפתי. השניים הכחישו כל קשר רומנטי, אבל הצהובונים הצרפתים לא ממש קנו את ההכחשה ומאז רק מחכים לאופסייד הבא של הצמד. קלוז-אפ ראשון על גורקוף במשחק הבכורה של צרפת ביום שישי הקרוב נגד אורגוואי עשוי להיות רגע OMG ראשון במונדיאל דרום-אפריקה.

בוק מקצועי: "אדידס", תואר הגבר הלוהט של מגזין הקהילה ההומוסקסואלית בצרפת "טטו" בדצמבר 2008, והרבה הצעות מחברות שאופנה שעד כה נדחו על-ידי סמל הסקס הברטוני שמתעקש לשמור על פרטיותו ולהתרכז דווקא במשחק.

בקרוב על המגרשים בדובאי - פביו קנבארו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פביו קנבארו (37)

נבחרת: איטליה.

על המגרש: בלם (קפטן).

מי שהניף את גביע העולם במונדיאל האחרון ומחזיק בתואר "שחקן השנה בעולם" ל- 2006 ידוע ביכולותיו הגבוהות בכל הקשור לצפיית מהלכים, קריאת משחק, ריכוז והימנעות מטעויות. הכישורים האלו, לצד כושר גופני, זוג עיניים כחולות וחיוך מנצח הובילו גם לעסקאות חסות ופרסום רווחיות עבור השחקן. לצד עיסוק אינטנסיבי כפרזנטור של כל מיני מותגים ומוצרים, קנברו מצא זמן לייסד ב-2007 קרן שמטרתה לסייע ברכישת ציוד מחקרי וניתוחי לטיפול בסרטן בעירו נפולי. הוא נשוי לדניאלה ואב לשלושה ילדים. בעקבות שחרורו מיובנטוס האיטלקית, לאחר המונדיאל יעבור עם משפחתו לדובאי וישחק במועדון אל אהלי, שם ככל הנראה יסיים את הקריירה שזוף יותר ועשיר יותר.

בוק מקצועי: "נייקי", "פפסי", "דולצ'ה וגבאנה", משקפי שמש "סטינג", "ג'ילט".

הכל למען אפריקה - דידייה דרוגבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרוגבה בפרסומת לפפסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דידייה דרוגבה (32)

נבחרת: חוף השנהב.

על המגרש: חלוץ.

כוכב צ'לסי ו"נבחרת הפילים" הוא סנסציה במולדתו חוף השנהב. דידייה שנבחר פעמיים לכדורגלן השנה באפריקה (ב-2006 ו- 2009) הוא שחקן מפתח בנבחרת הידוע גם בפעילות הרווחה הענפה שלו למען אפריקה. "קרן דידייה דרוגבה" שייסד ב-2007 פועלת למען תושבי אפריקה בתחומי החינוך והבריאות. את משכורתו כפרזנטור "פפסי", כ-3 מיליון ליש"ט, תרם למען הקמת בית חולים בעיר הולדתו. נשוי לאלה המאלית ואב לשלושה ילדים. בימים אלו כל חוף השנהב מתפללת להחלמתו המוצלחת מניתוח בידו. כי גם אחת הנבחרות החזקות באפריקה צריכה את דידייה על מנת לעבור את בית ז', בית המוות של מונדיאל דרום-אפריקה, עם ברזיל, פורטוגל וצפון קוריאה.

בוק מקצועי: "פפסי", סמסונג", "נייקי", קמפיין UNDP, ארגון למאבק בעוני של האו"ם.

גם יפה, גם יהודי - בני פילהאבר

שחקן הכדורגל בני פילהאבר. GettyImages
הקמפיין בקרוב? בני פילהאבר/GettyImages

בני פליהאבר (25)

נבחרת: ארצות הברית.

על המגרש: קשר התקפי.

קשר אמריקאי יליד ברזיל ממוצא אוסטרי, אשר בנקודה מסוימת עורר עניין במועדון הכדורגל של מכבי תל אביב וככל הנראה לא רק בגלל כישורי המשחק שלו. הוא גם יהודי ואף השתתף במשחקי המכבייה ב-2005. נכון להיום משחק בקבוצת בקבוצה הדנית ארהוס ובנבחרת ארה"ב לאחר שוויתר על הזדמנות לשחק בנבחרת האוסטרית. בכל מקום הוא מצליח להישאר מחוץ לרדאר מדורי הרכילות ולא ממש לובש בגדי מעצבים, אבל ידוע שהיה לו עניין מסוים עם זמרת הפופ וה-R&B ג'ורדן ספארקס, זוכת העונה ה- 6 של "אמריקן איידול".

בוק מקצועי: כלום. אבל עם הפיזיות המושלמת וזוג עיני התכלת, ללא ספק חוזה פרסום אינו רחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully