וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחוש את שריר התאומים

ורד גרינברג

14.6.2010 / 22:30

כל אחד מהם משחק במונדיאל ובעל פוטנציאל לשמש כפרזנטור בקמפיין אופנה מבטיח - נבחרת החלומות שלנו יוצאת לדרך

הם יפים, חטובים ומושלמים, ותמיד עולים למגרש במערך התקפי. קבלו את הקבוצה היחידה במונדיאל שמתלבטת אם לשלב בהרכב את השחקן הטוב בעולם.

תיירי הנרי

שחקן נבחרת צרפת. עור שחום, גוף מפוסל וחיוך כובש יעזרו לך להרגיש שייכת לקבוצה, גם אם את חובבת נשים. לא סתם הוא נבחר להוביל קמפיין של ג'ילט. אומרים שהוא כמו זיקית, מתאים את עצמו לכל קבוצה ואולי הוא יכול להתאים את עצמו לכל אחת. גרוש+ילדה=לטיפולכן.

תיירי הנרי חלוץ ארסנל. GettyImages
לנו לא אכפת מה הוא לובש. הנרי במדי ארסנל/GettyImages

גבריאל היינצה

אם שאלתם את עצמכם מה יש לחפש בנבחרת ארגנטינה, היינצה הוא התשובה, גם אם השם או המראה שלו מעלים חשד עמוק באשר לשורשיו הלא-לטיניים. אפשר לומר השחקן מיוחד בנוף המקומי, ובשל צבע עורו הלבן יחסית, זכה לכינוי גאבי וגרינגו. יחד עם העובדה שיש לבחור עצמות לחיים גבוהות וגוף שרירי וחסון - עכשיו נותר לנו רק לבהות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גבריאל היינצה שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
עצמות לחיים גבוהות. היינצה/GettyImages

גונזאלו היגואין

השמועות אומרות שלמראדונה, מאמן נבחרת ארגנטינה, יש בעיה עם השחקן היגואין. השאלה היא איפה בדיוק הוא רואה בעיה, כי ככל שזה נוגע לנו, יש פה שחקן עם נשמה תאומה, ממש הבן של השכנה שיחלץ אתכן מכל צרה.

שחקן ריאל מדריד גונזלו היגואין. רויטרס
היגואין קורא לך. בהתלהבות/רויטרס

סטיבן ג'רארד

בימים כסדרם, ג'רארד משמש כקפטן של ליברפול, סיבה מספיק טובה לאהוב אותו, אם ניקח בחשבון שגם חברנו יוסי בניון היה חברו לקבוצה, עד לפני מספר ימים. אם חיפשתם גבר נאמן, אין ספק שתמצאו אותו כאן: ג'רארד משחק משנת 1998 ועד היום בקבוצתו האהובה ליברפול, זו לבד סיבה מצוינת למקם אותו בעשירייה. זה, ופנטזיה על שריר התאומים.

סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול. Ian Walton, GettyImages
להסתכל לנאמנות בעיניים. ג'רארד/GettyImages, Ian Walton

ג'אנלוקה זמברוטה

מסע למילאנו בעקבות האופנה, לרומא בעקבות ההיסטוריה או לנפולי בגלל הפסטה, הם לכאורה הסיבות בגללן אנחנו טסות לאיטליה. אך בואו נודה, בנות באמת המרה - אנחנו בעיקר נופשות שם על מנת לשטוף את העיניים בתוצר הלאומי המוביל - בחורים איטלקים מלאי סקס אפיל. זמברוטה הוא דוגמה מייצגת נפלאה ולחלוטין נמנה עם אלו שעבורם רבות היו נרשמות ללימודי איטלקית מזורזת.

כריסטיאנו רונאלדו

תנו כבוד למלך כפיפות הבטן ונסיך הקוביות. הבחור מוצק מכף רגל ועד ראש, עם שרירים משורטטים שלא נראו כמותם מאז ימי דיוויד בקהאם העליזים. הילד הרע, זה שפריז הילטון לא עמדה ביופיו, שווה מיליונים וגם נראה כמו מיליון דולר. פתאום נדמה שאנחנו רוצות כל כך מעט.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. GettyImages
מלך כפיפות הבטן ונסיך הקוביות. רונאלדו/GettyImages

איקר קסיאס

יש שוער בשער! איקר הוא ללא ספק אחד השוערים הטובים בעולם, והוא מגיע באריזה נאה. גבוה, חסון כמו דלת שאי אפשר לפרוץ, עם כתפיים רחבות שמשרות ביטחון. בקיצור, ספרדי כפול, ואם אפשר אז גם דל שומן. פשוט מושלם!

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד במסיבת עיתונאים. David R. Anchuelo, GettyImages
ספרדי כפול. קסיאס/GettyImages, David R. Anchuelo

סרחיו ראמוס

קבלו את הממזר של ספרד, זה שכולם אוהבים לאהוב. ראמוס ידוע בכישורי המשחק שלו בתפקיד ההגנה ובקרוב גם, ככה אפשר לקוות, כבלם הטוב בעולם. הוא רווק מבוקש בספרד, כזה שמשאיר אחריו אבק של כוכבים שמפיל ברשת לא מעט בנות. מומלץ לצפות בו פועל על המגרש בשביל להבין את הכוח והעוצמה שהבחור מפגין בשעת פעולה.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
היפי? ואמוס ראמוס/רויטרס

פרננדו טורס

אל ניניו פרננדו טורס יגרום לכם להרגיש שלפעמים חלומות מתגשמים ביג טיים. הלוק שלו משרה אווירה של תלמיד קולג', מז'אנר סרטי התבגרות אוויליים. פרט קטן ושולי - פרננדו נשוי למישהי שנראית כמו מלכת הכיתה+ילד. ויש לא מעט בנות שהיו סובלות גם את זה בשביל חתיכה קטנה ממנו.

חלוץ ליברפול, פרננדו טורס, חוגג שער. רויטרס
נער קולג'. פרננדו/רויטרס

לאונל מסי

הגיעה שעת המחלוקת, אך היא נפתרת בקלות בזכות ריח הכסף. על אף גובהו וסגנון שערו, קבלו במחיאות כפיים סוערות את הבחור ששווה יותר מ-270 מיליון יורו. עכשיו פתאום צץ כל היופי מתוך החסרונות. לאונל מסי נראה כמו ילד הכאפות של השכבה, אבל בכל זאת סיפור הצלחה ענק ואנחנו – אנחנו בסך הכל נערות חומריות.

ליאונל מסי. Denis Doyle, GettyImages
הארוטיקה שבכסף. מסי/GettyImages, Denis Doyle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully