וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות הגרב הוא של הלו קיטי

תמר קרוון

24.6.2010 / 14:37

ברגע לא צפוי איבדה תמר קרוון את השיק ופנתה למיקה ברקאי בעלת בוטיק OOK כדי לשאוב קצת השראה

מיקה ברקאי. תמר קרוון
מיקה ברקאי בשמלת וינטג' של OOK/תמר קרוון

נט-אה-פורטה net-a-porter.com אחד האתרים האהובים/שנואים עלי, פתח את הניוזלטר השבועי שלו בהצעה "כיצד להיות מלאת שיק בחום!". למרות שהיכולת שלי להפעיל היגיון בכל תחום או מצב היא מוגבלת באופן מדאיג, הפעם ידעתי שזה לא אני אלא הם, ושהשקר שמנסים למכור לי הוא בלתי אפשרי - אין שום שיק בחום וגם לעולם לא יהיה!

בכלל, במקרה שלי, החום בדרך כלל מתחרז עם פוגרום. ואכן, השבוע שברתי אצבע ברגל ובשל כך נאלצתי להיראות בציבור לא רק מזיעה ודביקה, אלא גם בשילוב מבחיל של כפכפים כשבתוכם כף רגלי החבושה עטופה בגרב. וכך, ללא גרם של שיק, החלטתי להרחיק עד דרום העיר הרחוק בכדי לבקר בסטודיו/חנות ook של מיקה ברקאי. הרי אם אין פריט לי- מי לי? והו! הו! פריטי-על אכן בשפע היו וגם מיקה המקסימה קיבלה את פני בשיק אירופאי וטוב לב.

מאחר שקורות חייך הם ארוכים יחסית, אנא מני לי כמה תחנות חשובות בהם

"רוב התחנות בחיי קשורות במעברים בין ארצות ובהסתגלויות שקשורות לזה. הראשונה, בגיל חמש, כשעברתי לחיות בצרפת. השנייה בשובי לארץ אחרי 20 שנה. השלישית היא המעבר לניו יורק, והרביעית היא החזרה לכאן".

ולמה את מתעקשת לחיות כאן?

"לא ממש יודעת. אולי זה קשור בעובדה שנולדתי פה והיה לי כאן טוב כילדה. ואולי הידיעה שיכולת ההסתגלות שלי היא מהירה יחסית בשל כל המעברים ולכן מקננת בי הידיעה שתמיד אני יכולה לעזוב"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מה דעתך על גברים ישראלים, על גברים בכלל ועל אהבה?

"אני מאוד אוהבת גברים, בעיקר כאלה שהם בעלי ביטחון עצמי, חכמים, קשובים, רגישים, מצחיקים ומסודרים. הגברים הישראלים גנדרנים באופן מפתיע, למרות שההתפתחות האופנתית שלהם מאז ימי הפלמ"ח לא מואצת מי יודע מה. ובאהבה צריך מזל, הפרס הגדול הוא נדיר באמת".

מה הפריט הראשון בחייך שהרטיט את ליבך?

"זוג נעלי לכה שחורות עם שרשרת זהב שקנו לי בנתניה לרגל יום הולדתי הרביעי".

מה הפריט הכי מושחת שיש בארון שלך?

"אין לי פריטים מושחתים, יש לי מסעות שופינג מושחתים מאוד".

האם האופנה היא קרש ההצלה של הנשים משגרת היום האפורה?

"האופנה היא בהחלט מפלט להרבה נשים, בדרכים שונות, כמובן".

מה החלום שלך?

"יש לי מלא חלומות אך רובם לא מציאותיים. לנגן ממש טוב על גיטרה הוא אחד מהם".

מיקה ברקאי, בת 35, עובדת בהיי טק ובעלת הבוטיק OOK

OOK. אלפסי 32 קומה 3, תל אביב. שעות פתיחה: שלישי-חמישי 15:00-20:00; שישי 10:00-16:00.

תיק, קומבניזון, נעליים ועגילים של ook. תמר קרוון
תיק, קומבינזון, נעליים ועגילים: OOK/תמר קרוון

בעולם הגדול

זכור לי שבשנים שחייתי בפריז (נערה כחושה שנראתה כמו בן, בעלת חלומות גרנדיוזים של אשה) לא פעם בכניסתי לאחד מקרונות המטרו חשתי שהעילפון מכה בי. כן, אין זה מיתוס, בהחלט סרחת בתחתית של בירת צרפת. לא ברור אם זה בשל אי מקלחת יומית או שמא הגבינות המסריחות הן שגורמות לגוף להפריש ריחות בלתי נעימים, אך כשזה בא בשילוב של התזת כמות בלתי מוגבלת של בושם, זה קטלני. מאז, כמעט שאין בושם של נשים שאני יכולה לשאת. כולם מעוררים בי את בחילת ימי פריז בכבדות שלהם.

לכן כיום, אם כבר בושם - הבשמים הגבריים הם האופציה היחידה. קודם כל, כי הם מזכירים לי גברים, שלמרות אישיותם הבעייתית, הם עדיין ממש עושים לי את זה. ובעיקר כי הם בדרך כלל בעלי ניחוח רענן ואוורירי. וכך, בעודי מעמיסה נייר טואלט ושאר מוצרים לא סקסיים בעליל לעגלת הרכישות שלי בפארם, ניגשה אלי דיילת יופי (בד"כ הן כה מפחידות בשל היותן מרוחות בכמויות בלתי סבירות של איפורים אך זו היתה במצב סביר) ושאלה האם תוכל להתיז עלי מעט בושם. נחרדתי אך מיד התעשתתי וביקשתי בושם גברי ואיכותי. היא שלפה את Play של ז'יבנשי והריח שעטף אותי היה כה סקסי, שכמעט התנפלתי עליה מרב תשוקה ושיגעון, אך כאמא בישראל שאפתי מעט חמצן נקי והופ: חזרתי לעצמי.

ובכן, אנוכי ממליצה עליו לגברים סקסיים אך ביישנים, כאלו שממעטים במילים ומרבים במעשים. המינוס היחיד הוא הבקבוק שנראה כמו אייפוד. מסתבר שג'סטין טימברלייק הוא שעיצב אותו ואף מוביל את קמפיין הפרסום. לדעתי זה פספוס, כי ג'סטין הוא קופיף אמריאי מצוי וסר טעם. אך בסופו של דבר, אמא לימדה אותי שכשזה קשור לגברים עדיף תמיד לראות מה יש בקנקן ולא להסתנוור מצורתו וכאן התוכן הוא עונג אמיתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבקבוק אייפוד, הפרנזטור טימברלייק. Play/מערכת וואלה!, צילום מסך

פפראצי - 17.6.2010

פפראצי – 17.6.2010. א.פ.ק., תמר קרוון
פפראצי – 17.6.2010/תמר קרוון, א.פ.ק.

שמלה: אמה (מהחורף האחרון); חגורה: הלנה; גרב:הלו קיטי מזארה ילדים; כפכפים: אקססורייז; ז'קט: מקס מארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully