וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הנערה הזאת

28.6.2010 / 10:50

מדונה ובתה לורדס מתכוננות להשקת הקולקציה המשותפת שלהן ב-3 באוגוסט ומשחררות סקיצות ראשונות וטיזר

סקיצות ראשונות המציגות דגמים מקו האופנה העתידי של מדונה ובתה לורדס, מתפרסמים בימים אלה ברשת, ומגלים עיצובים המערבים אלמנטים נשיים עם רוק. בין הדגמים שמלת סטרפלס פרחונית עם מגפוני עור צבאיים; שמלת מיני מקושטת בכוכבי כסף נוצצים ותיק תואם וסקיני ג'ינס משולב עם ז'קט עור מעל חולצת מחוך בוורוד פוקסיה+סרט שיער תואם. לכל אלו נלווים אקססוריז וניכרת נוכחות של מוטיב הצלב - טרנד מדונה מהסרט 'מחפשים נואשות את סוזן' מ-1985. גם הגיק-שיק החביב על לורדס מוצא פה ביטוי בדמות משקפי ראייה בעלי מסגרת שחורה והרבה פריטי בייסיק מודפסים ומחורזים שעושים חשק לחזור לגיל 14 ולמידה 34.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי יומון האופנה WWD הקמפיין שמלווה את השקת הקולקציה יעלה מחר (שלישי), יחד עם האתר הייעודי Macys.com/materialgirl, עמודי פייסבוק וטוויטר. בינתיים כטיזר לקמפיין, עלו שלטי חוצות בסניפי 'מייסיס' בניו יורק וסן פרנסיסקו עם הכותרת 'מי הנערה הזאת', לצד תמונה של צעירה בשיער מחומצן וז'קט עור האוחזת ספר תפילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד במסגרת מיתוג הליין החדש, יכוסו קירות החנויות בהן תוצג הקולקציה בטפטים בדיגום תחרה ושלשלאות גדר תיל - מחווה לימי 'כמו בתולה' של מלכת הפופ. ככל הנראה, כמה מן התיקים יכונו בשמות להיטיה הראשונים של מדונה כמו Lucky Star ו- Angel.

הקולקציה תימכר בלעדית ב-200 חנויות רשת 'מייסיס' ובאינטרנט החל מה-3 באוגוסט והיא תכלול מלבד בגדים גם נעליים, טייטצים, תיקים ותכשיטים. בעתיד ייתכן שיושק גם קו מוצרי יופי ובישום. טווח המחירים נע בין 12 דולר ל- 40 דולר.

מדונה ובתה לורדס בהקרנת הסרט Nine בניו יורק, דצמבר 2009. GettyImages
מדונה ובתה לורדס/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully