וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירועים הנבחרים של לילה לבן

1.7.2010 / 8:40

גם השנה, תל אביב לא תלך לישון הלילה. מרייב אורבני בניצוחו של ברי סחרוף דרך סיורים בשכונת שפירא ועד מרתון כוורת, וואלה! תרבות עושה לכם סדר ומרכזת את האירועים הכי שווים

לא הולכים לישון: אירועי לילה לבן יתקיימו הערב (חמישי) ברחבי העיר תל אביב . כמדי שנה, במהלך הלילה כולו ייפתחו לציבור מוסדות תרבות ואמנות עירוניים לצד בתי עסק ומועדונים שיאריכו את שעות הפעילות שלהם ומופעי חוצות שיתקיימו במשך כל שעות הלילה.

לילה לבן תל אביב. גל דרן
לילה לבן תל אביב/גל דרן

חגיגות "לילה לבן" נערכות מדי שנה מאז 2003 לציון הכרזת אונסק"ו על תל אביב כ"עיר הלבנה" ואתר מורשת תרבות עולמית. מאז, החלו בעיריית תל אביב במסורת בה משלבת העיר בין תוארה החדש לבין הכותרת "עיר ללא הפסקה" ומקיימת לילה שכולו פעילות ברחבי העיר ושמשך בשנים קודמות מאות אלפי מבקרים מרחבי הארץ. לקראת הלילה הלבן, שהשנה כולל מספר אירועים רב מהרגיל, קיבצנו עבורכם את הנקודות הכי חמות להיות מחר בעיר. לילה טוב ולבן.

"לילה שחור- לבן" במתחם ביאליק

במתחם ביאליק המתחדש יתקיים "לילה שחור-לבן" שיכלול 35 אמני מוזיקה שחורה, ג'אז, סווינג, סקא, אפרוביט, פאנק, היפ-הופ ועוד. האחים רמירז, כהן@מושון, פישי הגדול, פרודוקס, פלד. די.ג'יי אורי בנקהלטר והודסקא אקספלוסיב הם רק חלק מהמשתתפים.

מרתון כוורת באוזן השלישית

חנות האוזן השלישית נערכת גם היא ללילה הלבן עם מרתון מיוחד של שירי להקת כוורת מכל הזמנים, בהשתתפות אמנים כמו דורי בן זאב, ג'וני שועלי, חמי רודנר, עוזי פיינרמן, רם אוריון, דינה סנדרסון, יהוא ירון, רם אוריון, דפנה קינן, עמית ארז, בני בשן, תומר שרון, עידן אלתרמן, איה זהבי פייגלין, יותם בן חורין, שי נובלמן, שמואל וילזו'ני, אביגייל רוז וקוואמי ורבים אחרים.

גידי גוב במופע זריחה בחוף הצוק

גידי גוב יערוך בלילה הלבן מופע זריחה בחוף הצוק. במופע יבצע גוב את להיטיו מכל הקריירה המוזיקלית העשירה שצבר ועד לשיריו החדשים שיצאו השנה. על החימום: דודו טסה. הכניסה חינם.

רמי פורטיס בנמל יפו

רמי פורטיס יחגוג את אירועי הלילה הלבן בנמל יפו בהופעה עם שירים מכל הזמנים. את הערב תפתח להקת חלאס, שבאה מעכו ומפציצה ברוק אלטרנטיבי ערבי. בהופעה אחרת ברחבי העיר, תופיע יהודית רביץ במועדון הזאפה בת"א בשעה 01:00.

הופעות בבננה ביץ'

הזמר מוש בן ארי (עם שירים מאלבומו החדש "אנשום" כמו גם מאלבומיו הקודמים), להקת רוקפור (שחוגגת גם היא אלבום חדש), הזמר והמלחין אורי צדוק , ולהקת TREE יופיעו במסגרת הלילה הלבן בחוף הבננה ביץ'.

סיור בשכונת שפירא

במהלך הלילה הלבן ייערכו סיורים בשכונת שפירא בדרום תל אביב. שכונת שפירא, השכונה הכי רב-תרבותית בעיר, נמצאת בעיצומו של תהליך שינוי. הדיאלוג שנוצר בין העבר של השכונה, שעוד היתה שייכת ליפו לפני קום המדינה, לבין העתיד בו צעירים רבים, בהם מוזיקאים, אמנים ושחקנים, מתיישבים בה, מעורר את רחובות השכונה והופך אותה למקום עם אווירה מיוחדת וסיפור מרתק ורלוונטי. עלות סיור בן שעה וחצי תהיה 30 שקלים.

"שירה על הדרך"

במסגרת הלילה לבן יתקיים אירוע הסיום של פרויקט "שירה על הדרך" בשיתוף מועדון לבונטין 7 ובמסגרת שותפות דימונה – תל??אביב-יפו. האירוע יתקיים בשני מוקדים. באירועי בגן העצמאות המחודש ישתתפו חיים גורי, נורית זרחי, אגי משעול, רוני סומק, רונה קינן, יהלי סובול, ערן צור, דוד פרץ, נטעלי בראון, ענת לוין, שרי שביט, ענת זכריה, עודד כרמלי, שחר-מריו מרדכי ופרופ' ניסים קלדרון. ואילו במועדון לבונטין 7, החל מהשעה 24:00, יעלו לבמה רם אוריון, דפנה קינן ואלונה דניאל שיקראו משיריהם של משוררים צעירים, בעריכת המשוררת טל ניצן. כניסה חינם

"מאה אחוז פריז"

ערב בו יוצגו כ-30 עבודות וידיאו של אמנים צרפתים. העבודות יוצגו בגלריות ובחללי התצוגה החשובים בעיר, בבניינים לשימור ובחללים אלטרנטיביים. העבודות נבחרו על ידי האוצרת מרי שק, בשיתוף הגלריות ואספני האמנות הגדולים בפריז (Kamel Mennour, Michel Rein, אוסף מריים וז'ק סלומון, אוסף פיליפ כהן ועוד).

הפנינג מונדיאל

גם הלילה הלבן חוגג את המונדיאל בהפנינג מונדיאל ענק בשדרות רוטשילד עם מיצגים, תיאטראות רחוב, הרכבים מוזיקליים בניחוח עולמי לאורך השדרה. החל מהשעה 21:00. כניסה חופשית.

רייב אורבני בהשתתפות ברי סחרוף

רייב אורבני בהשתתפות ברי סחרוף, מיומנה, אוי דיויז'ן ודי ג'ייז מישראל ומהעולם יתקיים במתחם רידינג. את הרייב יפתח Deep'a, רזידנט מועדון הברזילי, ולאחר מכן יתקיים מופע של להקת מיומנה יחד עם האמנים האלקטרוניים דניאל קסטנבוים (BABAGANOOSHKA) ועידן K. אחריהם יעלו אוי דיויז'ן וברי סחרוף, אמן הטכנו UMEK וכשתעלה הזריחה יעלה יחד איתה אמן הפרוגרסיב טראנס השוודי ATMOS. את המסיבה ינעלו אושרי כהן ודדה בתצוגת תכלית לפרויקט הטכנו החדש שלהם.

מסיבת וידיאו ארט במוזיאון תל אביב לאמנות

מוזיאון תל אביב לאמנות ומגזין טיים-אאוט יפיקו במסגרת אירועי הלילה הלבן מסיבת וידיאו ארט בהשתתפות האמנית אלינור מילצ'ן. מילצ'ן, שהשתתפה בעבר בתערוכות צילום במוזיאון, תציג את עבודות הוידיאו ארט שלה בגן הפסלים בליווי מוזיקלי של Maxim Waratt (מקסים ווארט). כניסה תעלה 40 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • לילה לבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully