וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקן איגל מגיעה לארץ

לירוי שופן

1.7.2010 / 13:47

ענקית האופנה האמריקאית המתמחה בבגדי קז'ואל, תפתח בישראל סניף ראשון בישראל בתחילת 2012

ביום שלישי האחרון חתם הראל ויזל, בעלי חברת "פוקס", על זכיון לפתיחת חנויות בארץ של ענקית האופנה האמריקאית "אמריקן איגל אאוטפיטרס". סניף ראשון עתיד להיפתח בתחילת 2012 בקניון רמת אביב, ונעשים מגעים מתקדמים גם לנקודות מכירה נוספות בישראל.

המותג אמריקן איגל נוסד בשנת 1977 בפנסילבניה והוא מציע אופנת קז'ואל צעירה, לטווח גילאים 15-25, המבוססת על קלאסיקות אמריקאיות כחולצות פולו, מכופתרות משובצות, מכנסי דגמ"ח ופוטרים, והוא פופולרי מאוד בקרב תיירים ישראלים בארה"ב. היום מונה הרשת מעל ל-1,100 חנויות ברחבי העולם עם כ-12,000 עובדים. מחזור המכירות שלה לשנת 2009 עמד על 2.99 מליארד דולר.

הבחירה של קבוצת פוקס לייבא דווקא מותג כזה מעלה מספר סימני שאלה, בעיקר משום שהסגנון האופנתי של הרשת הישראלית דומה מאוד לזה של אמריקן איגל. בין המתחרות העיקריות של אמריקן איגל בשוק העולמי, אפשר למצוא את אברקרומבי אנד פיץ'. שני המותגים חולקים את אותו סגנון אופנתי ופונים לאותו קהל יעד, אם כי מחירי הפריטים של אברקרומבי נחשבים יקרים יותר וממותגים גבוה יותר בשוק. אברקרומבי ניסתה בעבר לתבוע את אמריקן איגל שלוש פעמים באשמת העתקה, הן של עיצובים והן של אמצעי פרסום. יש הגורסים, שהיום שתי החברות התרחקו מעט אחת מהשנייה, כשאמריקן איגל מתמקדת באופנת יומיום נגישה ואילו האחרת בעיצובים בעלי אופי 'פרפי' ומלוטש יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully