וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקעקוע החדש של אנג'לינה ג'ולי

למרבה ההפתעה הצליחה ג'ולי היפייפיה למצוא פיסת עור פנויה ולהוסיף עליה "סלסולים טיביטיים". אין דבר שלא נראה עליה טוב

הקעקוע החדש של אנג'לינה ג'ולי. רויטרס
הקעקוע החדש של אנג'לינה ג'ולי/רויטרס

ביקורה של אנג'לינה ג'ולי בקנקון, מקסיקו, בשבוע שעבר, לצורך קידום סרטה החדש, מותחן הריגול Salt, חשף קעקוע חדש שציירה הכוכבת על גופה, המצטרף ל-12 קעקועים ותיקים יותר. ג'ולי (שהגיעה למקום עם ארבעה מילדיה), הופיעה לאירוע מדיה מחויכת וחטובה בשמלת סטרפלס לבנה של ורסצ'ה-אטלייה ובזמן שנופפה לצלמים חשפה את תוספת הדיו החדשה על עורה - "סלסולים טיבטים" המצויירים בסמוך לתאריך 13 במאי 1940 המקועקע בספרות רומיות (XIII V MCMXL), תאריך יום נאומו הידוע של צ'רצ'יל בפני בית הנבחרים הבריטי בו אמר, בין היתר: "אין לי דבר להציע לכם מלבד דם, עמל, יזע ודמעות".

נכון לרגע זה, לא ידועה משמעות קעקוע הסלסולים החדש , אבל ידוע כי קעקועיה של ג'ולי, הידועה כחובבת קעקועים עוד מאז שנות העשרה המבולבלות שלה, כשכולם נוגעים בדרך כלשהי לנקודות או אנשים משמעותיים בחייה.

"דע את זכויותיך" (Know your rights): ממוקם על גבה העליון בין השכמות ובאותיות גותיות. ציטוט משירם הפוליטי של "הקלאש", להקה אהובה על ג'ולי, מהאלבום Combat Rock מ-1982.

חמישה טורים על עצם השכם השמאלית הכתובים בקמרית, השפה העיקרית בקמבודיה ונגזרת של סנקריסט, שמשמעותם: "מי ייתן ואויבך ירחקו ממך. אם תשיג עושר, מי ייתן שיישאר עמך לנצח. יופייך יהיה זה של אספרה (נימפת העננים והמים במיתולוגיה ההינדית והבודהיסטית). לאן שתלך, רבים יבואו, ישרתו ויגננו עליך, יקיפו אותך מכל צדדיך".

כיתוב בערבית על ידה הימנית שאומר: "נחישות" או "כוח רצון".

"תפילה לפרועים בלבם, הלכודים בכלובים" (A prayer for the wild at heart, kept in cages) על ידה השמאלית. תת הכותרת של המחזה Stairs to the Roof של המחזאי האמריקאי טנסי וויליאמס.

צלב על צד שמאל של בטנה התחתונה. הקעקוע נעשה ב-1995 יום לפני נישואיה לבעלה הראשון, השחקן הבריטי ג'וני לי מילר. לצד הקעקוע, כיתוב פתגם בלטינית שאומר: "מה שתומך בי, גם הורג אותי" (Quod me nutrit me destruit).

האות h על שורש כף ידה השמאלית: מחווה לאחיה ג'יימס ששמו האמצעי הוא הייוון.

שש שורות על החלק העליון של ידה השמאלית המציינות נתוני קו-אורך וקו-רוחב גיאוגרפיים של מקומות לידתם של ששת ילדיה בקמבודיה (מדוקס, 8), אתיופיה (זהארה, 5), נמיביה (שיילו, 4), וייטנאם (פקס, 7), צרפת (התאומים נוקס וויויאן, 2).

נמר בנגלי באורך 25 ס"מ על גבה התחתון, אשר נעשה ב-2004 בבנגקוק על ידי האמן סונפונג קאנפאי במחט ידנית לציון קבלת האזרחות הקמבודית שלה.

הקעקוע החדש של אנג'לינה ג'ולי. רויטרס
הקעקוע החדש של אנג'לינה ג'ולי/רויטרס

הקעקועים הרבים של ג'ולי הם תמיד נושא לסקרנות מצד התקשורת והרבה פעמים היא נשאלה עליהם במהלך ראיונות. צוותי איפור וצילום נאלצים בזמן צילומי סרטיה לגלות יצירתיות רבה על מנת להסוות ולטשטש אותם. במהלך הזמן היא הסירה מסיבות שונות מספר קעקועים, כולל קעקוע שמו הפרטי של בעלה השני, השחקן בילי בוב ת'ורנטון, שהוטבע מעל דרקון מתפתל ונמחק בהליך לייזר ממושך. החוויה גרמה לג'ולי להצהיר שהיא לעולם לא תקעקע שוב שם של בן-זוג על עורה, מה שככל הנראה מסביר היעדר כל תיעוד מקועקע של בראד פיט על עורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully