וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה הזהב

לירוי שופן

8.7.2010 / 14:35

באולם ענק שבמרכזו הוצב אריה מוזהב במשקל 8 טון הציג קרל לאגרפלד את תצוגות הקוטור של שאנל. השמלות היו עוצרות נשימה לפחות כמו התחפושות של הדוגמנים

רויטרס

ביום שלישי האחרון (6 ביולי), בשעת בין ערביים הציג בית האופנה העילי שאנל את קולקציית התפירה העילית לחורף הקרוב תחת כיפת הזכוכית העצומה של הגראנד-פאלה ("הארמון הגדול", למרגלות השאנז-אליזה). במרכז האולם הוצב אריה עצום מימדים האוחז בכפו בכדור שדימה פנינת ענק. ההקשר התרבותי היה ברור - מפגן של עוצמה אימפריאלית שפלרטטה עם ההשפעות הקולוניאליות של תחילת המאה העשרים.

הקולקציה התפרסה על פני מעל ל-60 מערכות לבוש, ועל אף שנהוג לראות בקטגוריית התפירה העילית ככוללת בעיקר שמלות ערב, לפחות מחציתה היה לבוש יום-יום. ובכן, לפחות עד כמה שתפירה עילית יכולה להיות לבישה.

הטוויד וחליפות החצאית היו כאן, כהרגלן, אבל הפרופורציות, לעיתים מרמזות על מוטיב אסייתי, שונו לחלוטין, כפי שהדגימו היטב ז'קטים ששרווליהם המנופחים-מעוגלים נקטמו, ומעילים מעוטרים בפרחי זהב, שחלקם התחתון התפרש כחצאית רחבת שוליים. ז'קט זנבות ("טיילס") הדוק וגברי, פתח את בגדי הערב, כסימן אירופאי מוצק, ומיד התחלף לשמלות עשויות סאטן ומשי מבריקים בצבעים אדומים שרימזו על השמש העולה.

אבל אי אפשר גם בלי קריצה, ואולי את הרושם הרב ביותר הותירו מספר דוגמנים שהשתלבו בתצוגה, מוליכים את הנשים, כשלראשם מסכה עצומה של אריה. הכל רק כדי שאף אחד לא יפספס את הסאבטקסט.

וידאו: רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully