וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו להיאחז בו

בת גולן

10.7.2010 / 10:46

כל מה שמסי-בת רוצה זה לברוח לחופש, אבל בשביל זה צריך תיק קטן ומברשת שיניים. אז יצאנו לחפש תיק מתאים, כי מברשת כבר יש לנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על אי בודד. התיק של attitude/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתר הבריטי attitude קיים כבר 13 שנה, ומציע בגדים ואקססוריז לנשים וגברים חובבי מטאל פאנק ורוק כבד. מתוכם בחר המדור את התיק המושלם לחופשה על אי בודד. מחיר: 10 פאונד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנשים בלבד. התיק של רוקסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוקסי, הליין הצעיר של מותג הגולשים קווקיסילבר, מייעד את עצמו לנשים בלבד ונע מבגדי ים לנעליים ואקססוריז. מסי-בת איתרה למענכם תיק בשחור-לבן. הכפתורים האדומים זה מה ששבר אותנו. מחיר: 30 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק מקלדת של הברזילאי joao savino/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעצב הברזילאי joao savino , הקים בשנת 2008 סטודיו משלו בו הוא מציג רעיונות ועיצובים, שחלקם גם נראו בתערוכות שונות בערי אירופה. המדור לא יכול לחשוב על משהו יותר גאוני ומבריק מתיק מקלדת, את שלנו נקנה בוורוד. מחיר: 130-145 יורו .

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטד, יוצר סרטים ואנג'י מעצבת גרפית, יש הרבה חברים אמנים שאת היצירות שלהם לא היה להם כסף לקנות. לכן הם החליטו לעצב ארנקים עם הדפסים של יצירות אמנות, כך שגם אנשים כמוהם בכל זאת יוכלו לצאת עם יצירה ביד וגם להסתובב איתה בעולם. ב-2003 הם השיקו את האתר poketo ומהר מאוד העסק התרחב גם לבגדים ואקססוריז. היום הם עובדים עם יותר מ-200 אמנים מהעולם וחברות כמו נייקי. המדור מצידו איתר תיק ממחוזר מחליפת כותנה וחולצת משי, כשרצועות התיק עשויות מספת עור ישנה. הרווחים ממכירת התיק נתרמים לתוכנית למודעות סביבתית בקוריאה. מחיר: 250 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק דקסטר של טד ואנג'י/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל ממוחזר. תיק החליפה של POKETO/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אקססוריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully