וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצבע ארגמן

שירלי אכסלרוד

12.7.2010 / 9:00

כל מייקאפ יודע שהציפיות ממנו גבוהות יותר מכל מוצר אחר. מדור קוסמטיקה קלה בוחן את היחסים העמוקים בין העור לטיח ומדרג את הטובים ביותר

שלא יהיה מבריק מדי, שלא ייבש, שלא ייכנס לי לנקבוביות, שישתלב עם גוון העור, שיכסה את הכתמים שנשארו לי מקיץ 96, שלא ישאיר כתמים על החולצה הלבנה. שיהיה ראוי לאהבה שלי. המירוץ אחר המייקאפ המושלם יכול להימשך חיים שלמים. יש שימצאו אותו, יש כאלה שיסתובבו לנצח עם מסכת מלט לבניין על הפנים.

נסייניות המדור ממשיכות לתרום את גופן למדע, ומדברות במספרים:

ציון 10

א', שכבר שנים מנהלת יחסי פאסיב אגרסיב עם המייקאפים שלה, מחליפה אותם כתחתונים ביום מיוזע, מתפתה להבטחות, מתמכרת ובוחלת במהירות שיא, טוענת שהפעם מצאה לא אחד – כי אם שלושה נוזלים מושלמים: האחד שומר על פרופיל נמוך, לשני שיק אירופאי, והשלישי בעל ייחוס אצילי.

"מכיוון שבכל מה שקשור לתמרוקים, אני בחורה מתנשאת, עד היום לא התקרבתי למייקאפים של סופטאץ', וחבל שכך. הטיים פריז נמרח לתפארת, גם אם אני מתעצלת לשים קרם לחות לפני. מכסה מה שצריך, אבל מתמזג עם העור בצורה מושלמת. הוא נטול שומן אבל עתיר לחות, ושורד את כל פגעי הטבע – יובש מזגנים, לחות והאגזוז של הקטנוע שנוסע לפני. רענן אחרי 10 שעות כמו בשעה הראשונה. הדבר היחיד שטעון שיפור הוא האריזה הלא מפתה – סתם גליל זכוכית עם פקק שחור סתמי. אם היה מייקאפ צבאי, כך היו אורזים אותו. אבל כשמדובר באהבה, למה להיות קטנוניים".

Time Freeze של סופטאץ'. מחיר: 170 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריזה של מייקאפ צבאי. סופטאץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם המייקאפ החדש מבית קלרינס התחרה על ליבה של א', וקיבל ציון מושלם: "מרקם מופלא. דקיק ונעים, עם ניחוח עדין, ונמרח בכיף. לא מתאים לכיסוי מפגעים רציניים, אבל יסתדר עם כתמים או חצ'קונים סטנדרטיים. האריזה, כמו תמיד אצל קלרינס, בטוב טעם".

בקלרינס מספרים שאת סגולותיו הטובות של אוור לאסטינג יש ליחס ל"מערכת האמינות הגבוהה" (High Fidelity), וא' תוהה אם אפשר להתקין כזאת גם לבני אנוש.

everlasting של קלרינס. מחיר: 211 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקם מופלא, דקיק ונעים, עם ניחוח עדין - מחפשת גבר שעונה לדרישות. קלרינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

א' ניסתה גם את המייקאפ מבית המותג המהולל לה מר, המקבילה הקוסמטית של "הרנטגן", שמבטיחה נסים, נפלאות, גדולות ונצורות, ומבוססת על אבני חן יקרות ואצות כחולות. א': "סמיך בדיוק במידה הנכונה, עשיר כמו קרם לחות ונמרח כמו חמאה נוזלית משובחת. העור נראה רענן, קורן וזוהר, והכיסוי משובח. התקלה היחידה היא הריח, מעין ניחוח קל וקצת מבחיל של אסדת קידוח נפט. וכמובן – המחיר, שעלול לייצר לכן קמטי הבעה".

Skincolor LA MER. מחיר: 400 שקלים. להשיג במשביר לצרכן, סניף קניון רמת אביב בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניחוח קל של אסדת קידוח נפט.'לה מר'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבחינת הנסיינית ע', שועלת מייקאפים וותיקה, הפודרה היא בת הדוד המפגרת של המייקאפ. מה שלא עשתה, וכמה פודרות שלא ניסתה, לא הצליחה ע' להתחמק מהמראה המקומח-מיובש על פניה.

ספקנית ניגשה ע' לטפל בפודרה השקופה של מאדינה מילאנו, והתעלפה מאושר: "מדובר באחד המוצרים היותר מוזרים למראה – מעין גוש מוצק וחצי שקוף במרקם משונה, שלא כל כך ברור איך לתפעל אותו. אבל מספיקים כמה רפרופים על הפנים, כדי לזכות בגימור מאט משיי מושלם, בלי תחושה אבקתית או יובש. מוצר גאוני".

במאדינה מילאנו מציינים שמדובר בפיתוח בלעדי, ומציעים להשתמש במברשת המייקאפ המיוחדת שלהם כדי לפזר את הפלא הזה על הפנים, אבל ע' אומרת שגם ספוגית פושטית עושה יופי של עבודה.

פודרה שקופה של מאדינה מילנו. 189 שקלים; מברשת מייקאפ A11 מחיר: 119 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפודרה היא בת הדוד המפגרת של המייקאפ? מאדינה מילנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד מוצר שהצליח לטלטל את עולמה של ע' הוא מייקאפ קומפקטי של דיור, הכולל שלושה גוונים "לעיצוב, פיסול ומראה עור קורן": "מוצר משובח. השתמשתי בו מעל המייקאפ הרגיל שלי, ולא במקומו, והתוצאה היתה מרהיבה. הפנים נראו רעננים, מאירים וחינניים כאילו נתפסתי כרגע מעשנת בשיחים, בתום מסיבת הסיום בתיכון". האריזה ניתנת לשימוש חוזר, ומכילה
מברשת שטוחה לתיקונים במהלך היום.

DIORSKIN NUDE - Natural Glow Sculpting Powder. מחיר: 312 שקלים; מילוי 228 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כאילו נתפסת כרגע מעשנת בשיחים, בתום מסיבת הסיום בתיכון. דיור/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציון 9

בקליניק אומרים שהמייקאפ החדש שלהם "חושב כמו קרם לחות", וגם שהוא "עובר תהליך ייצור מיוחד המעניק לו את אותה תחושה רכה, דמויית מוס, ומראה מבריק של גלידה המוגשת רכה". ד', חובבת קינוחים קרים עשויים שמנת, שעור פניה חרב תמידית, צוותה לשפופרת של קליניק והיא מדווחת על חיבה הדדית: "הגוון הבהיר תאם את עור הפנים בצורה מושלמת. יחסית להיותו קליל, הוא עשיר בלחות, אבל בעלות עור יבש עדיין יזדקקו לקרם. נמרח טוב, אבל מכסה באופן בינוני בלבד. אהבתי גם את צורת ההגשה – בשפופרת ולא במשאבה, שמוציאה תמיד פחות מדי או יותר מדי, ולא בכיוון הנכון".

supermoisture של קליניק. מחיר: 161 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צורת ההגשה – בשפופרת ולא במשאבה. קליניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציון 8

הנסיינית ט', שבכל חייה הבוגרים ניסתה לא יותר משניים-שלושה מייקאפים, צוותה למייקאפ קומפקט במרקם פודרה דחוסה Parure Gold של גרלן, המכיל "פיגמנטים של זהב ואת הצמח המיתולוגי מור, המתהדר בתכונות ממצקות, מחליקות ומגמישות, התורמות לשיקום וחיזוק העור".

ט' בתגובה מנפנפת בגאווה בדגל הברווזה הפותה, וטוענת שמחירו המרקיע עשה את שלו, "וגם אם זה לא מייקאפ כל כך טוב, נעים לי להשתמש בו. זה כמו ללבוש פראדה, אפילו אם זה עושה לך תחת גדול". ולענייננו: " חיפשתי סימנים לזהב, ולא מצאתי. אני נאלצת לקבוע שמדובר בשטויות. המייקאפ מכסה בסדר. זה לא שנראיתי צעירה פתאום, אבל כנראה שזה מה שמייקאפים עושים. למרות שהמתנתי בציפייה, לא קיבלתי מחמאות מיוחדות. וחוץ מזה, יש לו ניחוח א-לה-צרפתי מוגזם בעיני. אחרי הכל, בהתחשב בעובדה שאני לא הלקוחה האידיאלית למייקאפים - זו אחת מהחוויות המסעירות שקרו לי בשבועות האחרונים".

Parure Gold Compact Foundation של גרלן. מחיר: 455 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה כמו ללבוש פראדה, אפילו אם זה עושה לך תחת גדול. גרלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציון 7

מ', שמשלמת את מחיר היותה צעירת נסייניות המדור בחצ'קונים סוררים פה ושם, לא התלהבה מהמייקאפ החדש של קרליין, שמבטיח להעניק כיסוי מושלם. "מצד אחד, הוא מתאים יותר לחורף, כי יש בו קצת ורדרדות. מצד שני, המרקם לא מכביד, ומעולה לקיץ. הוא מאיר את הפנים, ומאזן את צבע העור, אבל לא מסתיר מפגעים מכל סוג שהוא. מיועד לברות המזל שנולדו עם פנים חלקות, ורוצות שדרוג קל".

Bio Genic של קרליין. 165 שקלים; לרגל ההשקה: 69.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק אם השארת את החצ'קונים בגיל הנעורים. Bio Genic של קרליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציון 6

רבלון מבטיחים בלי למצמץ שרקחו את המייקאפ המושלם, שיגרום לעור להיראות כמו אחרי ריטוש בפוטושופ, בכל מצב ותחת כל תאורה. כלומר – לעשות ניסים. הנסיינית ה' טוענת שמדובר בהבטחה יומרנית ובמייק אפ מוזר: "הוא כאילו נדבק לפנים, ולא נמרח כמו מייקאפים אחרים שניסיתי. הוא אמנם מכסה לא רע ומחזיק מעמד, וגם לא גרם לי להזיע תחתיו, אבל בשורה התחתונה – זה לא זה".

Revlon- Photoready. מחיר: 75 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייקאפ קצת מוזר. Photoready של רבלון/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מייק אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully