וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנס לפנים

לירוי שופן

20.7.2010 / 13:56

ליה טי, הדוגמנית הטרנסג'נדרית שמככבת בקמפיין החורף של ז'יבנשי, קיבלה כתבת פרופיל חושפנית בעירום מלא בגליון הבא של ווג פריז

בגיליון הבא של מגזין האופנה ווג פריז, הנחשב לפרובוקטיבי מבין מגזיני הקבוצה המתפרסמים ברחבי הגלובוס, מוקדשת כתבת פרופיל המלווה בצילום עירום לליה טי, הדוגמנית הטרנסג'נדרית המככבת בקמפיין חורף 2011 של בית האופנה העילי ז'יבנשי. כהרגלו של המגזין, שעשה לו מנהג להביא לסדר היום נושאים שנויים במחלוקת – מצבע עור ועד עירום נשי פרונטלי ועסיסי - הצילום מותיר מעט מאוד מקום לדמיון ומציג את טי כשהיא חושפת סממנים נשיים וגבריים, תחת הכותרת "נולדה מחדש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חושפת סממנים נשיים וגבריים. טי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טי, ששמה היה בעבר ליאו, התחילה את דרכה בז'יבנשי כעוזרת האישית של ריקרדו טישי, המעצב הראשי של בית האופנה. הקרבה בין השניים, כמו גם התפעלותו של טישי מסגנונה ("היא מאוד אריסטוקרטית", אמר עליה בעבר), הובילה אותה מאחורי הקלעים אל החזית - היא החלה לשמש כדוגמנית מדידות ובהמשך אף צעדה על מסלול תצוגת ההוט-קוטור בעונה הקודמת, וכאמור היא מככבת בקמפיין החורף הנוכחי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין החורף של ז'יבנשי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכתבה בווג הצרפתי היא המשך ישיר של הדיון הציבורי הער שהתפתח סביב הדוגמנית, שכבר הספיקה לככב בחודש הקודם על שער המגזין ואניטי פייר. עם זאת, הופעתה אינה מסתכמת רק בפרובוקציה תקשורתית. טי, במידה רבה, מייצגת היטב את האג'נדה האופנתית של טישי, שמעלה על נס ביצירותיו דיון בלתי פוסק בדיכוטומיה בין הנשי לגברי, ומערבב בין הקצוות דרך קבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully