וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביאה בת 50

נאווה סילוורה

20.7.2010 / 18:15

ג'וליאן מור משילה את הבגדים בקמפיין חדש לבולגרי, וחולקת את הפריים עם גורי אריות שגונבים לה את ההצגה

מבין מודעות הקמפיינים לסתיו-חורף 2010-2011 המתפרסמות בימים אלו בולטת במיוחד זו של בולגרי. מותג האביזרים והתכשיטים האיטלקי בחר, זו השנה השנייה, בשחקנית ג'וליאן מור (49) לשמש כפרזנטורית החברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'וליאן והחתלתולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו בקמפיין הקודם, מור צולמה בעירום, אך הפעם היא תוגברה בחברתם של כפירי אריות. לצדה כמובן פוזרו גם אביזרי בולגרי כמו תיקים ותכשיטים, אך למען האמת הגורים החמודים מושכים את מרבית תשומת הלב. פרוותם של גורי אריות מכוסה כתמים כהים הנעלמים עם התבגרותם, ונראה שאלה המצולמים לצד מור נמצאים בדיוק בשלב הזה. כמו כן, ניתן בהחלט לומר שהם מרוצים למדי על הספה בחברת הכוכבת והכריות המרופדות בקטיפה.

הפרזנטורית החיננית, גוון עורה הפסטלי, גודש הגנדרנות, הבעת השמחה ואווירת מותרות חיי אצולה, כמו גם האריות הקטנים, יוצרים סגנון רוקוקו ראוותני, ההולם את בית האופנה היוקרתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על הספה, עם האריה. מור/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמונות הקמפיין צולמו על-ידי צמד צלמי האופנה מרט אלאס ומרקוס פיגוט הידועים יותר כ"מרט ומרקוס", המוכרים בזכות עבודות המציגות נשים חזקות, הקפדה על האיפור והסט, וגם, כפי שאפשר לראות גם כאן, במניפולציות דיגיטליות. אגב, הבחירה בגורי אריות דווקא, ולא בחיה אחרת, קשורה לתיקי ה- Leoni של "בולגרי". זהו ליין תיקים חדש מעור נחש המעוטר בשני אריות מתכת סביב הסוגר (בסביבות 3,500 דולר ליחידה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully