וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה בת 30

23.7.2010 / 10:12

יותר ממחצית חייה ג'יזל בונדשן, הסופר-מודל המצליחה ביותר כיום, היא דוגמנית. יום הולדתה שחל השבוע הוא הזדמנות מצויינת למנות את השיגיו הבלתי נתפסים של היופי הפראי הזה

הדוגמנית המרוויחה ביותר בהווה, ג'יזל קרולין בונדשן, הידועה בעולם האופנה פשוט כג'יזל, חגגה השבוע 30 (20 ביולי). מי שהתגלתה בגיל 14 בסניף מקדונלד'ס בסן-פאולו, ברזיל, היא למעשה דוגמנית לא פחות ממחצית חייה. בתעשייה היא ידועה בזכות אתיקת העבודה שלה, מקצוענות ומזג נוח. היא גם הופיעה לא פעם ברשימת 100 האנשים המשפיעים בעולם של מגזין טיים המתפרסמת בכל שנה, וקלאודיה שיפר אמרה עליה שהיא הסופרמודל האמיתית היחידה היום.

אפשר ששיפר צדקה. מאז שהחלה את דרכה, היא הופיעה על אינספור שערי מגזינים, הפקות אופנה וקמפיינים מסחריים, בין היתר לדיור, בלנסיאגה, דולצ'ה וגבאנה, ז'יבנשי, קלואה, מייקל קורס, לואי ויטון, בולגרי, ורסצ'ה, ולנטינו. היא גם עבדה עם צלמי אופנה מובילים, מהשורה הראשונה, כמו מריו סורנטי, מרט ומרקוס, דיויד לה-שאפל, פיטר לינדברג, פטריק דמרשלייה, ורבים אחרים.

ג'יזל גם ניסתה להרחיב את עיסוקיה. פעמיים הופיעה בסרטים, וגם זכתה לתגובות אוהדות (בטקסי ב- 2004, ובהשטן לובשת פראדה ב- 2006). מנגד, צילום עירום שלה מאת הצלם המנוח אירווינג פן נמכר באפריל 2008 במכירה פומבית בניו-יורק בלא פחות מ- 193 אלף דולרים. גם בני-זוג גבוהי פרופיל היו לה, כמו זה הנוכחי של בר רפאלי, כוכב העל ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו, והגולש האמריקאי קלי סלייטר, אשר ספק אם חיזקו את מעמדה כמותג מוכר ומבוקש או שהיא דווקא חיזקה אותם.

אחת התיאוריות המעניינות לגביה התפרסמה כשהשבועון הכלכלי הבריטי אקונומיסט טען שניתן להוכיח מדעית שחברות ששכרו את שירותיה העלו את עקומת הביקוש למוצריהן. אולי זה מסביר כיצד נחתם איתה חוזה בסך 25 מיליון הדולר שלה עם מותג ההלבשה התחתונה האמריקאי הענק ויקטוריה סיקרט, שלא רק העשיר אותה אלא גם סייע לה לקבל הכרה רחבה מעבר לתעשיית האופנה.

ג'יזל הפכה את הדוגמנות לעסק אדיר בהיקפו. לפי מגזין פורבס, הונה האישי נאמד בכ- 150 מיליון דולרים. חלקו, עבר לצדקה: היא תרמה מזמנה גם לפעילות צדקה קרובה לליבה כמו קמפיין I am African, קמפיין לעידוד מודעות למצוקת נשאי איידס באפריקה; תרמה סכום נכבד שנותר סודי ל-Zero Hunger, תוכנית ממשלתית בברזיל למיגור רעב במדינה; היא מקדישה בקביעות אחוז מסוים מהכנסות מותג נעלי האצבע שלה למען שימור יערות הגשם בברזיל; ועוד, ב- 2009 לקחה חלק בפרויקט מכשירי אייפודים חתומים שנמכרו למען הקלה על נפגעי הוריקן "קתרינה".

ג'יזל נותרה עסוקה מאוד גם בשנה החולפת. במרץ 2009 נישאה בטקס פרטי ובשמלה שעיצב במיוחד עבורה ידידה הקרוב ג'ון גליאנו לשחקן קבוצת פוטבול המוכשר ויפה התואר, טום בריידי. לבני-הזוג נולד בדצמבר האחרון בן, בנג'ימין ריין בריידי, שאימו מדברת איתו רק פורטוגזית.

אפשר לומר בקלות שהיא הייצוא המוצלח של ברזיל, לצד קאקא ורוביניו. היא עדיין אחת הדוגמניות המבוקשות בעולם, ולאחרונה היא מככבת בקמפיין החורף של רוברטו קוואלי. שיער הדבש הארוך והגלי, עור הברונזה, הרגליים הארוכות והעיניים הכחולות-אפורות היו לסימני ההיכר שלה. מאפיינים "ג'יזליים" ידועים שציידי דוגמניות מחפשים בשקיקה ודוגמניות מתחילות שמחות להתפאר בהם, אם יש להן אותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יזל על שער המגזין GQ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יזל על שער המגזין ELLE, ברזיל יולי 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יזל על שער המגזין פוטו האמריקאי/מערכת וואלה!, צילום מסך
ג'יזל בונדשן בשמלה של אלכסנדר וונג בפתיחת תערוכה במוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק, מאי 2010. Stephen Lovekin, GettyImages
ג'יזל בערב גאלה של מוזיאון המטרופוליטן, מאי 2010/GettyImages, Stephen Lovekin
ג'יזל בונשיין, טום בריידי. Stephen Lovekin, GettyImages
ג'יזל ובעלה, טום בריידי , מאי 2010/GettyImages, Stephen Lovekin
ג'יזל בונדשן. Mark Mainz, GettyImages
על מסלול ויקטוריה סיקרט/GettyImages, Mark Mainz
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין ללונדון פוג/מערכת וואלה!, צילום מסך
טום בריידי עם רעייתו ג'יזל. AP
ג'יזל עם טום בריידי. ספטמבר 2009/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער מגזין האופנה ווג, אפריל 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער מגזין ואניטי פייר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יזל בקמפיין לטרו ריליג'ן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully