וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל לייט

בקושי בת 14, קנדל לבית קרדשיאן מדגמנת ביקיני בפוזות חושקניות ועולה על המסלול המהיר אל קץ הילדות. העיקר שהרייטינג דופק

בני משפחת קרדשיאן, גיבורי סדרת ריאליטי מצליחה ובעלי סטטוס סלבריטאי שלא קשור לכישרון כלשהו, השיקו לאחרונה מותג אנושי חדש - מסתבר שיש בבית עוד שתי בנות יפות, מלבד קים, קורטני וקלואי: קנדל וקיילי. נראה כי אם המשפחה קריס קרדשיאן, המטריאכלית הידועה, נחושה להפוך אותן למפורסמות ועשירות לא פחות משלוש בנותיה הבוגרות.

קנדל קרדשיאן בפרמיירת 'The Twilight Saga: Eclipse' בלוס אנג'לס, יוני 2010. GettyImages
קנדל קרדשיאן בפרמיירת 'The Twilight Saga: Eclipse' בלוס אנג'לס, יוני 2010/GettyImages

קנדל, אשר בנובמבר האחרון מלאו לה 14 שנים, גיל אשר נחשב למתקדם ובשל בבית משפחת קרדשיאן, הוחתמה החודש על חוזה דוגמנות בסוכנות הבינלאומית "וילהלמינה" והיא ככל הנראה בדרכה לתרום את חלקה להארכת 15 דקות התהילה של המשפחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קנדל קרדשיאן בלוס אנג'לס, מאי 2010. GettyImages
קנדל בלוס אנג'לס, מאי 2010/GettyImages

אביה של קנדל, ברוס ג'נר, הוא בעלה השני של אמה, לשעבר אתלט קרב-רב אולימפי זוכה מדליית זהב, הידוע היום בעיקר בפני הבוטוקס שלו וכאביהן החורג של שלוש האחיות קרדשיאן. בנוסף לשלוש אחיותיה החורגות והמפורסמות, לקנדל אח חורג מפורסם נוסף, ברודי ג'נר, בנו של אביה מנישואים קודמים, דוגמן וגיבור ריאליטי בזכות עצמו ונכון לכרגע, החבר הרשמי של אבריל לאבין.

קנדל קרדשיאן קליפורניה, יוני 2009. GettyImages
קנדל בקליפורניה, יוני 2009/GettyImages

קנדל, בעלת שיער שיער שחור-עורבני ארוך ועור ברונזה, הספיקה להתנסות בעבר בעבודת דוגמנות. בדצמבר שנה שעברה היא שימשה כפרזנטורית של רשת הביגוד האמריקאית Forever 21 ודיגמנה עבורם את "טוויסט",ליין המהדורה המוגבלת של החברה. "יום אחד אמא שלי באה אלי ואמרה לי: קנדל, יש לי עבודה בשבילך", סיפרה בעבר למגזין US Weekly. "מאוד התרגשתי, אני אוהבת לקנות ב-Forever 21. אני אוהבת את הבגדים שלהם". במודעות הליין שנעשו בהשראת "גריז", אחותה של קנדל, קים, שימשה עבורה כמודל חיקוי בכל הנודע לפוזות מול המצלמה, והיא התגלתה כדוגמנית מבטיחה.

קנדל קרדשיאן בקמפיין  ל- Forever 21. GettyImages
בקמפיין ל-Forever 21/GettyImages

מיד לאחר חתימת החוזה ב"וילהלמינה" החודש, היא צולמה עבור הבוק שלה על ידי צלם האופנה ניק סגלימבני לסדרת תמונות בביקיני חוטים. התמונות הסקסיות של קנדל רטובת שיער, חלקן עם איפור מרוח ובדגמי ביקיני בהדפסי חיות, הועלו לאתרו של הצלם ועוררו תגובות שהעלו סימני שאלה ותהיות בשל גילה הצעיר של הפרזנטורית.

קנדל קרדשיאן בקמפיין  ל- Forever 21. GettyImages
בקמפיין ל-Forever 21/GettyImages

קים קרדשיאן, לעומת זאת, הביעה בבלוג שלה גילוי תמיכה פומבית בצילומים: "איזו מהממת קנדל בצילומים האלו!? היא נראית כל כך מדהימה. זה גורם לי גאווה לראות אותה כל כך משגעת ומקצועית. היא השראה לכל הנערות הצעירות באשר הן. לכו אחר חלומותיכן, עבדו קשה ומאמציכן ישתלמו". קורטני קרדשיאן צייצה: "איזה משגעת אחותי. או מיי גוד, אני אמות עליה".

קנדל קרדשיאן קליפורניה, ספטמבר 2009. GettyImages
קליפורניה, ספטמבר 2009/GettyImages

לעומת זאת, הצלם ניק סגלימבני התגונן באתרו הרשמי בפני ההאשמות כי הוא מציג ילדה בת 14 המככבת בתמונות נוטפות סקס. בפוסט שהוא פירסם תחת הכותרת "יצירת סופרסטארית", הוא כתב: "קריס קרדשיאן, אמא של קנדל, ביקשה ממני לצלם אותה. לא ציפיתי שהתמונות יעוררו מחלוקת. אם תסתכלו בתמונות בוק מוקדמות של ברוק שילדס, אדריאנה לימה, מירנדה קר - והרשימה עוד ארוכה - תגלו תמונות סנסציוניות, לא קונסרבטיביות, שהקפיצו את הקריירה שלהן לפני גיל 16".

הפולמוס התקיים במוקדי רייטינג גבוהים כמו למשל, חדשות Extra , E ו- Access Hollywood, ובמגזינים People ו- In Touch, מה שאומר שמשפחת קרדשיאן רשמה לזכותה עוד צעד יחסי ציבור יקר מפז. אבל זה אומר גם שקנדל הקטנה החלה את דרכה במסלול מהיר אל קץ הילדות, מסלול שסביר שגם אחותה הצעירה בת ה-12 תלך בו עוד שנה או שנתיים.

קנדל קרדשיאן בלוס אנג'לס, מאי 2010. GettyImages
לוס אנג'לס, מאי 2010/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully