וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליין הגברים של בקהאם

1.8.2010 / 16:32

במסגרת קו האופנה של ויקטוריה, תושק קולקציית גברים חדשה בהשראת הבעל הנאמן, שיכלול חליפות וביגוד יומיומי

ויקטוריה בקהאם הצליחה לשכנע את בעלה דייויד (35) לקחת חלק קרייאטיבי במותג הביגוד שלה. והוא יעניק את שמו לליין גברים, שיכלול ביגוד ליום ולערב וחליפות אלגנטיות. הספייס גירלית לשעבר בת ה-36 קיוותה מזה זמן רב להתחיל בשיתוף פעולה זוגי עם דייויד ביוזמת האופנה שלה. היא מאמינה שטעמו האקסקלוסיבי והמוניטין הבינלאומי שלו עשויים להוביל להצלחה, במיוחד בקרב גברים צעירים הרואים בו מודל לחיקוי. דייויד כבר נפגש עם צוותי העבודה של אשתו והחל לעבוד על קולקציית סתיו-חורף 2011.

ויקטוריה בקהאם שביססה את עצמה כאייקון אופנה לאחר הופעה מספר שערי מגזיני אופנה ידועים ויוזמות שונות בתחום, עסוקה היום בעיקר במותג הפרטי שלה והרבה פחות במוזיקה. קו הReady to Wear האישי שלה, שהושק ב-2008 במלון "וולדורף" בניו יורק וזכה לביקורות יפות. עיצוביה נמכרים בעלויות גבוהות ברשתות היוקרה "נימן מרקוס" ו"ברגדורף גודמן" בארצות הברית, כמו גם בבוטיקי יוקרה בנסיכויות המפרץ הפרסי.

את השראתה לקולקציות המבוססות על עיצוב גאומטרי, קיפולים מתוחכמים, צבעים חלקים וגזרות גבעוליות היא מוצאת בטעמה האישי ובעבודתו של המעצב הצרפתי רולנד מורה. מספר איי-ליסט סלבס, כמו דרו ברימור, ג'ניפר לופז, גווינת' פאלטרו וקמרון דיאז נראו בשמלות בעיצובה באירועים גבוהי פרופיל.

בימים אלו היא עובדת על קולקציה חמישית. הפעם, כאמור, יש חיזוק רציני בדמות בעלה. קשר קבוצת הכדורגל לוס אנג'לס גלקסי שלא שיחק בשורות נבחרת אנגליה במונדיאל האחרון וככל הנראה נמצא בשלהי הקריירה המפוארת שלו, מצא לעצמו עיסוק חביב לימי פוסט-הכדורגל הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully