וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגעת בעור

רוויטל מדר

8.8.2010 / 6:59

תיקי העור של טלי אפשטיין-סגל ל-TES, מחוברים לחומר, רק חבל שהלוגו הבולט מדי גונב את ההצגה - קולקציית קיץ 2010, החייתי והאישי

התיקים של טלי אפשטיין-סגל מושכים את העין ואז את היד ונראה שהפיתוי לגעת בהם, נובע מהפשטות שלהם. פשטות שמעוררת את הרצון ללמד יצרני תיקים אחרים מהי הדרך הנכונה לעצב תיק - בלי קישוטים מיותרים, ובעיקר עם העור הנכון. כזה שהוא גם איכותי, אבל גם יודע להראות את הימים שעברו עליו. עור שעבר תהליך התיישנות, או עור קרוקו בגוונים טבעיים יותר או פחות, שבסופו של דבר מבהיר שהוא לא צריך גזרה מהפכנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיץ 2010 של טלי אפשטיין סגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהרבה מובנים אפשטיין-סגל, ששם מותגה – TES הוא קיצור שמה באנגלית, לא ממציאה את הגלגל. כמו שף טוב שמכיר בחשיבותם של חומרי הגלם, אפשטיין-סגל בוחרת את העורות שלה בקפידה, וכמו מתוך היכרות עמוקה עמם, מבינה איזה סוג של תיק אמור להיוולד מתוכם. לתיק אודרי שלה, שנושא קווים ישרים ופינות מעוגלות, היא ציוותה חום מוכר ומבריק; תיק הרכיבה הקטן עשוי לעומתו מקרוקו חום ומיושן, בעל גוונים עמוקים יותר של חום שבפינות מסוימות דהה קלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוקו בגוונים של חום דהוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיק נוסף בעל גוון ספורטיבי ויומיומי הוא תיק ההובו, שמזכיר תיקי אימונים, עגול ופרקטי. אפשטיין-סגל לא נבהלה מהקונוטציה, וביטלה אותה באמצעות בחירה בדוגמת תנין(קרוקו), אם כי בגוון בז' בהיר. בין עיצובי קיץ 2010 נמצא גם שק המטבעות, שהוא למעשה תיק בעל סגירת חבל, שמשווה לו מראה של כתפייה כפולה – כשהאחת זרה לשנייה. הוא מגיע גם בצבע דבש, אך בולט יותר בכחול המטאלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספורט אלגנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

נקודה אחת שחוזרת על עצמה, לאורך רוב עיצוביה של אפשטיין-סגל, נוגעת לגודל התיקים. מבט קצר בקוקלציה מבהיר שלא מדובר כאן בתיקי נשים, במובן הפשוט והמוכר של המילה. החיבה שלה לעורות שהזמן ניכר בהם, ושהמקור החייתי בולט בהם, מובילה לעיצובים בכתב יד לא מלוטש ומשוחרר קמעה. וחלק מהשחרור הזה מופיע גם בגודל של התיק, שמשווה לו ולאשה שנושאת אותו נוכחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שק המטבעות בכחול מטאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך לצד כל ההנאה הזו, והניסיון להתחבר לחומרי הגלם, נוכחותו הבולטת של הלוגו על התיקים פוגמת בטאץ' הסופי. אל מול הבחירה להימנע מקישוטיות, ולהתחבר לעור באשר הוא, הלוגו היה צריך להיות נסתר. למרות שלצד המוצרים הנוספים של אפשטיין-סגל, ביניהם ארנקים, יומנים וחגורות, נראה שהתוכניות הן ליצור מותג כולל, שמקיף תחום חיים מסוימים. הפריטים היו מבטאים יותר כבוד, לו הם היו עומדים בפני עצמם, ולא מציגים את עצמם לראווה על הלקוחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק אודרי - הקלאסיקה היא מעבר ללוגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טווחי מחירים

תיקים 990-2,200 שקלים; תיקי ערב 390-920 שקלים; אביזרים 190-540 שקלים.

TES - רחוב הרכבת 12, תל אביב. טלפון: 03-5601482.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully