וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא מתפשטת בווניטי פייר

3.8.2010 / 19:41

אייקון האופנה זכתה לשער חושפני ופרובוקטיבי בגיליון הסטייל של מגזין ווניטי פייר, ואף העניקה ראיון בו היא מדברת על סקס, סמים ואהבה

ליידי גאגא (24), אייקון סטייל חשוב בעשור האחרון, זכתה לכסות בעירום ובפאה אפורה את שער גיליון הסטייל השנתי (גיליון ספטמבר) של המגזין ווניטי פייר. בנוסף היא העניקה ראיון נרחב, שהתגלה כאחד הראיונות הכנים והמעניינים ביותר שלה עד כה. המעמד, מגיע בדיוק בזמן - זמרת הפופ החמה כיכבה בחודש שעבר ברשימת האמנים המצליחים ביותר השנה של המגזין הכלכלי פורבס, ונחשף כי היא עברה את מדונה עם 58 מיליוני דולרים. בימים אלו היא עסוקה במסע הופעות בינלאומי אינטנסיבי, The Fame Monster, ולפי אתרה הרשמי, מתוכננים לה עוד לא פחות מ- 76 מופעים עד אמצע אפריל בשנה הבאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על השער. גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון לליסה רובינסון, עורכת המוזיקה של המגזין, גאגא דיברה על עברה, על שימוש בסמים, יחסים, מיניות והצלחה. היא סיפרה שהיא מנסה להימנע מסקס כי היא חוששת שהיא "תתרוקן" מהאנרגיה היצירתית שלה. או כמו שהיא ניסחה זאת - "יש לי את הדבר המוזר הזה, שאם אני אשכב עם מישהו הוא ייקח לי את הקריאטיביות דרך הווגינה". היא עוד מוסיפה ואומרת שאין לה אמון באיש והיא לא יודעת אם אי פעם יהיה לה. "אני בודדה נצחית. אני בודדה כשאני במערכת יחסים. זה התנאי שלי כאמנית". לגבי גברים, היא אומרת, "אני נמשכת לרומנים רעים. והשיר שלי (Bad Romance) הוא על אם אני מחפשת אותם או שהם מוצאים אותי". גאגא גם מגלה באותו עניין, שנכון לעכשיו היא די מתנזרת כי היא "לא ממש מוצאת זמן למצוא מישהו".

גאגא מדברת בכנות שימוש סמים וזוכרת את נקודת השפל: "הייתי במצב נפשי רע לגמרי ועברתי הרבה... אני לא רוצה שמעריצים ילכו בדרך הזו. זה בעבר, נקודת שפל, וזה הוביל לאסון". במקום גמילה, היא מספרת, היא בחרה בבית. היא התקשרה לאמה, שידעה את האמת וצרחה עליה, אבל לאחר מכן באה לקחת אותה. כחלק מהתהליך, הן נסעו לבקר את הסבתא בת ה- 82 במערב וירג'יניה. גאגא בכתה וסיפרה לסבתה שהיא מרגישה שחייה מגיעים לסופם ושהיא חסרת תקווה, למרות שעבדה קשה כל-כך והיא יודעת שהיא טובה. הסבתא, כך מסופר, נתנה לה לבכות עוד כמה שעות, בסופן אמרה לה לאסוף את עצמה, לחזור לניו-יורק ולהראות לכולם כמה היא גדולה. אז זה מה שהיא עשתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיער ארוך ואפור/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצילומים הנלווים לכתבה גאגא לא לובשת כלום, אבל נראית מעולה בפיאת שיער אפור ארוך, לקת ציפורניים באפור תואם, ליפגלוס ורוד חיוור, גבות כהות, צללית עיניים שנהבית ואייליינר שחור דומיננטי מעל ריסים מלאכותיות. בתמונה נוספת היא מצולמת בעירום צדדי כשהפעם הפאה מתנפנפת בתיאום עם קעקוע פרח מתפתל על המותן השמאלית שלה. שתי ידיה מכסות את חזה, כך שגם פה נמשך משחק הרואים-לא-רואים שהיא כה טובה בו.

לסטיילינג אחראי הסטייליסט האיטלקי-יפני ניקולא פורמיקטי העובד בקביעות עם גאגא. הוא גם האחראי, בין היתר, למראה שלה על עטיפת אלבומה האחרון ולחלק מהקליפים של הזמרת, בניהם ל'טלפון' ו'אלחנדרו'. את ההפקה צילם ניק נייט, צלם בריטי אשר זכה בפרסים על עבודתו בצילום אופנה, פרסומות ועטיפות אלבומים.

גיליון גאגא של ווניטי פייר יימכר בדוכנים החל ממחר, וגרסת איי-פאד שלו תתאפשר החל מ- 10 אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully