וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתפוס גלים

תמר קרוון

5.8.2010 / 19:14

סרט צרפתי מרגש, מביא את תמר קרוון להרהורים יפים במיוחד על בגדי גוף. על הדרך היא גם תופסת שיחה עם המעצבת אורי פישרמן

ביום הולדתו התשיעי של איתמר בני, מצאתי את עצמי איתו ועם שני חבריו בני העשר, תופסת גלים בחוף גורדון. ההתנגשות החזיתית בכל פעם מחדש בגלים שהתנפצו עלינו, גרמו לנו לצווח במלא הריאות מפחד והנאה ולחזור על הפעולה שוב ושוב עד שהשמש כבר שקעה. היה זה אושר צרוף, שהמחיש לי שלמרות חיבתי המוקצנת לרכישות ופריטים, שמלות ותיקים, חנויות ולעיתים אף קניונים, אין לטבע מתחרים. כפי שאין גם, לדעתי, לטוב לב אמיתי. כי באותו יום-כיף-הולדת צפינו באחד הסרטים הכי יפים שראיתי בחיי, או כפי שאיתמר הגדיר זאת בפשטות "סרט אחר כי אין בו רעים שצריך להילחם בהם". ואכן, בסרט הצרפתי "החברים של ניקולא", לא רק שאין רעים אלא שגם החולשות האנושיות המוצגות בו מעוררות הזדהות ואמפטיה. צחקתי ובכיתי לסירוגין (עד שאיתמר עבר לשבת בשורה אחרת) והתמוגגתי מהאמת שנאמרת בפשטות ובחמלה.

ויקטוריה בבגד גוף מעוטר לטור של תמר קרוון. תמר קרוון
בגד גוף: דינה גלס, נחמני 35, תל אביב/תמר קרוון

כמה ימים מאוחר יותר, בעודי מודדת את בגד הגוף המושלם של המעצבת המחוננת דינה גלס, חשבתי לעצמי עד כמה הכל היה יכול להיות פשוט, אם במקום לחיות תחת עומס אינסוף שכבות ההגנות והפחדים, כמו סוודר עבה ודוקרני, היינו מסתובבים בעולם רק עם בגד גוף, שלמרות היותו כה דק, קליל וכמעט שקוף הוא היה מעניק לנו הגנה מושלמת.

ויקטוריה בבגד גוף מעוטר לטור של תמר קרוון. תמר קרוון
בגד גוף: טופשופ/תמר קרוון

צילום וסגנון: תמר קרוון
דוגמנית: ויקטוריה לאלינור שחר
איפור ושיער: אסנת בית-און

חנות על

בכל בוקר, בדרכי לבית הספר, אני נתקלת באורי פישרמן שעושה את דרכה כמוני, לאותו מקום. מיותר לומר ששיערותיה הג'ינג'יות בשילוב עם גיזרתה המושלמת מעוררים בי בכל פעם התפעלות מחדש. כשהסתבר לי שהיא מעצבת מותג האופנה הארטברייקר התנפלתי עליה כמישהי שלא ראתה פריט מימיה ואילצתי אותה לפתוח לי את החנות בשעה לא הגיונית בעליל בכדי למדוד הכל, כמובן.

אורי פישרמן, מעצבת מותג האופנה הארטברייקר. תמר קרוון
מעצבת האופנה אורי פישרמן/תמר קרוון

למה קראת למותג שלך הארטברייקר?

"מתוך מחשבה על לקוחה שהיא שוברת לבבות, הורסת, מהממת, קולית ושהכל בא לה בקלות. כך גם הבגדים שאנו עושים עבורה הינם נחשקים אך לא מתאמצים מדי."

איך הכל התחיל?

"כמו בכל התחלה- ארוך, מסורבל ומסובך."

על מה לעולם לא תתפשרי?

"החיים יותר פשוטים כשמתפשרים לפעמים, אבל אני לא מתפשרת על איכות החומרים, התפירה והדיוק שבפרטים הקטנים. גם אם יקח יותר זמן או יעלה יותר."

אורי פישרמן, מעצבת מותג האופנה הארטברייקר. תמר קרוון
מעצבת המותג הארטברייקר. פישרמן/תמר קרוון

לאן היית רוצה שהארטברייקר יגיע?

"אני די שאפתנית ובהחלט רוצה שהארטברייקר יגדל לרשת קטנה, איכותית ובוטיקית באופייה וכמובן גם להצליח בחו"ל. אנחנו משתדלים ללכת בקצב של העגלה שלנו ,לא להיגרר אחר הסוסים הדוהרים וגם לא להצליף בהם שירוצו מהר יותר."

יש לך עסק מצליח, שני ילדים מקסימים ובעל שהוא שותף מלא בחיים ובעסק. מושלם!

"בעלי יריב ואני שותפים מלאים לחיים ולעשיה העסקית. זה מאוד מגבש ומחזק אותנו ששנינו מעורבים בחיים ובמטרה משותפת. אבל זה בטח לא מושלם כל יום ודורש תחזוקה מתמדת. סוד ההצלחה בחיים כמו בזוגיות טמון בהרבה חריצות, התמדה, עבודה קשה וגם קצת מזל. אני כמו דייג שקם כל בוקר וזורק חכה. לא חשוב אם קר או רטוב, אם הוא חולה, עייף, עצוב או ללא מצב רוח. צריך להמשיך ומדהים עד כמה זה משתלם.

דיזנגוף 203, תל אביב

פפראצי 28.7.10

פפראצי של תמר קרוון 28.7. תמר קרוון
פפראצי של תמר קרוון 28.7/תמר קרוון

חולצה: זארה; מכנסיים: יד שניה; חגורה: ג'יל סנדר; נעליים: מארק ג'ייקובס (מלפני 6 שנים); משקפיים: מניו יורק; תיק: אוסף פרטי; כלב שלנו: במבי!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully