וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצעי חודש אוגוסט

רוויטל מדר

6.8.2010 / 9:11

למרות שהחגים נושקים לסופו של חודש אוגוסט, ההנחות שלו ממשיכות לדחוק את עצמן אל הקצה

מעמיקים את ההנחות

"מאיה נגרי מעמיקה את הנחות סוף העונה", בפועל זה אומר שקולקציית הקיץ נמכרת בהנחות שבין 20%-70%. ואילו קולקציית הנעליים נמכרת בהנחה של 20%-40%. המבצע תקף עד גמר המלאי, ברשת חנויות מאיה נגרי.

דורית שדה מציעה את קולקציית הקיץ שלה בהנחות של 40%-60%, ואילו את שמלות הערב היא מציעה בהנחה צנועה יותר של 25% הנחה. מעבר לכל אלה, סנדלי עור נמכרים כעת ב-250 שקל. תוקף המבצע עד סוף אוגוסט/עד גמר המלאי. ברשת חנויות דורית שדה, כמו גם בחנויות שבהן היא מציגה.

המעצבת ברכה בר-און נוקטת יוזמה דומה ומציעה את קולקציית הקיץ שלה בנחות של עד 50%. תוקף המבצע עד ה-8 לאוקטובר, ברשת חנויות ברכה בר-און.

רשת חנויות BIG TOM יודעת כמה ישראלים אוהבים את אורבן-אאוטפיטרס ומציעה בהתאם לאהבה הנחות של עד 50% על מגוון פריטי המותג. המבצע נמשך עד ה-25 לאוגוסט, ברשת חנויות BIG TOM.

ברשת ALDO, מקטינים את מחיריהם של פריטים מסוימים בקולקציית אביב קיץ, שמגיעה לסיומה. ההנחות נעות על הטווח שבין 25% ל-50% הנחה, ונמשכות עד סוף חודש אוגוסט, בכל חנויות הרשת.

ברשת Accessorize London מציעים עד 50% הנחה על מגוון פריטי האופנה של הרשת המוצלחת למדי. ברשת החנויות, עד סוף חודש אוגוסט.

קולקציית הנעליים הקיצית של שני בר תימכר החל מה-11 לאוגוסט ועד סוף החודש/גמר המלאי בהנחות שנעות בין 30%-50%. רחוב דיזנגוף 151, תל אביב; רחוב מקווה ישראל 3, תל אביב.

מעצבת התכשיטים המוכשרת והמוערכת שלי לימור ל- O-Shan מציעה את קולקציית הדגל שלה, Urban Blossom, בהנחות של 15%. קוקלציות קודמות יימכרו בהנחות של עד 70%. כל זאת במהלך חודש אוגוסט, בחנותה של לימור, רחוב פינסקר 5, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
URBAN BLOSSOM - דרך נפלאה לחתום את הקיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברוח חיסולית

מכירת חיסול של שמלות כלה אצל ג'ולי וינו. כל הקולקציות הקודמות יימכרו ב-3000 – 6000 שקל. תוקף המבצע עד סוף חודש אוגוסט, בדרך שלמה 3 , תל אביב.

המעצבת חיה ניר לכתומנטה פוצחת במכירה לא פשוטה שכרוכה בהנחות של עד 50% על שמלות כלה – כמו גם על פריטי יומיום, ובקיצור על הכל. הסיבה: שיפוץ מאסיבי של החלל המוכר. רחוב דיזנגוף 173, תל אביב.

סוף עונה יחסי

20%-40% הנחה על מיטב המותגים של רשת אמפוריום. בין השמות המוכרים : נאוטיקה, פולו ראלף לורן, טומי הילפיגר , סיידנסטיקר, אברקומבי & פינץ, טימברלנד, קנת קול, גס, מארק פישר ודונה קארן. ואילו באגף ההנעלה ההנחה על המותגים גס, דונה קארן, טימברלנד, קנת' קול ומארק פישר מטפסת עד 50%. המבצע תקף עד ה-15 לאוגוסט, ברשת חנויות אמפוריום.

CAFE BIZARRE, החנות שמייבאת בכבוד את ויויאן ווסטווד ומציעה במה למעצבים ישראלים כמו ענבל גוילי ורבים נוספים, יוצאת במבצע סוף עונה שכולל הנחות של 20%-50%. המבצע נמשך עד ה-25 לאוגוסט או עד גמר המלאי. רחוב בן יהודה 150, תל אביב.

רשת התכשיטים היוקרתית AMARO יוצאת גם כן במבצעי סוף עונה, עת היא מציעה לא פחות מעד 60% הנחה על פריטים נבחרים. המבצע יימשך עד ה-15 לאוגוסט או עד גמר המלאי, ברשת חנויות AMARO.

בית האופנה AMOR שמקיף את כיכר המדינה על ידי שלל סניפיו מציע הנחות של עד 50% על קולקציות הגברים, הנשים והקז'ואל. בין השמות שמרכיבים את הקולקציות הללו, רוברטו קוואלי, דולצ'ה וגבאנה, כריסטיאן לבוטין, FENDI, MISSONI ועוד. ברשת חנויות AMOR, עד סוף חודש אוגוסט

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

1+1

המותג GUSTA מעניק לכל רוכש פריט נוסף בחינם עד סוף חודש אוגוסט. רחוב ז'בוטינסקי 19, תל אביב; רחוב עמיעד 16, שוק הפשפשים, יפו.

ברכישת זוג נעליים מקולקציית הקיץ של scoop תזכו לרכוש זוג נוסף במחיר הכואב של החל משקל אחד. בחנויות הרשת, עד סוף חודש אוגוסט.

מיקס של תירוצים למשהו חדש

עד ה-15 לאוגוסט, מישהו בבוטיק הלנה מדמיין שאנו נמצאים בתקופת האביב. רק כך ניתן להסביר את המבצע שמעניק הנחה של עד 30% על מגוון הפריטים הפרחוניים שבחנות. רחוב דיזנגוף 154, תל אביב.

ההנחות אצל רוני קנטור הן הדרגתיות. ככל הנראה, כדי לקבל את ההנחה הגבוהה ביותר, יהיה עליכן להוכיח שאתן רצינות. עד אז, הפריט הראשון יימכר בנחה של 30%, ואילו החל מהפריט השני ואילך תזכו להנחה של 50%. המציאון יימכר ב-149 שקל. שד' רוטשילד 64, תל אביב.

בטימברלנד מציעים שלל מבצעים: 1+1 על כל בגדי הגברים שבחנות, 50% הנחה ניתנים על בגדי הים לגברים, ו-40%-50% הנחה יוענקו למי שיתמקד במחלקת ההנעלה, הן של הגברים והן של הנשים. ברשת חנויות טימברלנד, עד ה-25 לאוגוסט.

  • עוד באותו נושא:
  • הנחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully