וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרכוב על סוס ערבי

לירוי שופן

10.8.2010 / 15:30

מדור משכורת 13 חולם על הרגע בו יהיה לו סוס, רק כדי שתהיה לו הזדמנות לשים 6,420 שקלים על מגף רכיבה של דיור. זה, ולהרגיש קצת יותר טרנדי עם עצמו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאן את רוכבת? דיור, חורף 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

צלילי כינורות דרמטיים, וברקים על רקע עמודי שיש ודלת מעוגלת כבדה, היו התפאורה המושלמת לאגדת הסייסות הארוטית, שהרכיב ג'ון גליאנו בתצוגת חורף 2011 של דיור בפריז. בעוד שהסוסים עצמם נפקדו, העיצובים עצמם, שפלרטטו עם הארון הגברי האריסטוקרטי במאה ה-18 וה-19, לא פסחו על דבר – מקטורני צמר הדוקים וקצרים במיוחד, כדי שיהיה אפשר לשבת כהלכה על האוכף, ומעילי טרנץ' צבאיים עשויים עור רך; מכנסי רכיבה, שצלליתם בלונית, חלקם מעור וחלקם מכותנה וכובעי צלינדר נוקשים שנגנבו ממלתחתו של ג'נטלמן בריטי.

אין ספק שבדרכו התיאטרלית של גליאנו, זו הייתה קלישאה מודעת לעצמה שהפכה ג'ו?קי, ומראה גברי שמרני, לפאם פטאל. פלא שהקולציה הזו הצליחה להפעיל ולסחוף אחריה חזיונות ופנטזיות של נשים רבות, והכתירה את המראה הספק מילטארי של רוכבות הסוסים לאחד מהשראות המפתח בעונת החורף?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסייח השחור. המגף הסקסי של דיור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך אם, באופן שאינו הולם את המדור, צריך להסתפק בפריט אחד מכל העושר הזה, ראוי שהבחירה תיפול על מגפי הירך, שהיו חלק מהמראה הפותח של התצוגה. עשויים עור רך בצבע חום שוקולד עמוק, ומגיעים גם בגרסה שחורה ופתיינית, המגפיים הגבוהים נרכסים על ידי שרוך המושחל דרך אינספור עיניות, המעוררים בכוונה אסוציאציה של בורדל. יחד עם דיטיילים הכרחיים, כמו אבזם זהוב ותפרים בולטים מסביב לחרטום, הם הופכים כל רכיבה על אוכף לחוויה רב-חושית.

אגב, אין צורך להתפשר על גרסת הפוני הנמוכה של המגפיים המתומחרת ב-800 אירו. במחיר של 6,420 שקלים, אפשר לזכות בסוס ערבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • דיור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully