וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצבע של צרפתיה מנתניה

שירלי אכסלרוד

15.8.2010 / 20:00

חצי אוגוסט כבר מאחורינו ומדור קוסמטיקה קלה עדיין לא מצא ביקיני שיהלום את גזרתו הסקסית. בינתיים הוא יצא לבדוק תכשירים משזפים לעכברי הפלורסנט

והפעם, המדור מוקדש לזונות התאגידים, עכברי המשרד ופרעושי הקיוביקלים – שבילו כל הקיץ בין ארבע קירות, נשמו אוויר מזגנים והקרינה היחידה שפגשו היא זאת של האנטנה הסלולרית שתקעו להם על גג הבניין. אל ייאוש! גם לכם יש הזדמנות להיראות כאילו חזרתם כרגע מחופשה באקפולקו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא קל היה למצוא מתנדבת אמיצה שתתנסה בקרם לשיזוף עצמי של סוטיס. החשש להסתובב במראה כתום-גזר/ נמר חברבורות/ תייר צרפתי בחוף בנתניה, גבר על ההרתפקנות הטבועה בעובדות המדור, ועד שאותרה הנסיינית המסורה ש', יצאה לנו הנשמה.

ש' מספרת על אתגר קוסמטי ממדרגה ראשונה: "מאחר שהקרם לבן, אי אפשר לדעת אם הוא נמרח כמו שצריך – ועל זה קם ונופל משזף עצמי מוצלח. הידיים נראו כמו אחרי חינה, אבל בסופו של דבר הצבע עצמו יצא יפה וטבעי, ואפילו שאלו אותי בהערכה איך אני מצליחה לשמור תמיד על שיזוף כה נאה".

ש' החליטה ללכת עד הסוף וניסתה גם את הקרם לפנים מאותה סדרה, שמכיל מקדם הגנה, "נמרח היטב ובצורה אחידה, והביא תוצאות נאות, אבל כשמזיעים הצבע גולש ומטנף חולצות בהירות".

קרם לשיזוף עצמי Cellu-Guard SOTHYS. מחיר: 230 שקלים. להשיג במרכז סוטיס בישראל, דיזנגוף סנטר ת"א, טל: 03-6290710 / 03-6203397

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפודרה המשזפת החדשה של גרלן התחילה איתנו לא טוב: הנסיינית ג', כמו הנסיינית א' לפניה, זעמה על היעדרה של מברשת במוצר כה אריסטוקרטי. אלא שבעוד שא' התייאשה במהירות, ג' החליטה לאלתר עם מה שיש לה בבית.

גם ההמשך לא היה להיט גדול. בפודרה שמכילה "זהב טהור" ומקדם הגנה SPF 10, ארבעה גווני שיזוף שאמורים ליצור כל גוון שיזוף רצוי ומתאים לכל עונות השנה. אבל ג', שמגדירה את עצמה כאחת שיודעת להתאפר, התקשתה להשתמש בצבעים הכהים, למרות שהיא לא מאוד בהירה: " הצבעים הבהירים יצאו נחמד, אבל הכהים חזקים מדי, והתוצאה היתה ליצנית. חייבים לעבוד עם מברשת מתאימה עם שערות, כמו מברשת סומק גדולה. ספוגית לא הולכת טוב, והעובדה שאין מברשת מתאימה היא שערוריה. וחוץ מזה, המוצר אובר מבושם, בריח בושם של זקנות".
TERRACOTA – 4 seasons Guerlain– במחיר היצירתי ביותר שפגשנו עד כה: 401 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-Body Glow הוא התכשיר היומרני בחבורה. קורא לעצמו RCK, שזה אומר RED CARPET KOLOUR (גם לנו זה נראה מוזר, אבל התביישנו לשאול), משוויץ ברשימת לקוחות שכוללת את ג'ניפר אניסטון ופריס הילטון, ומבטיח לטשטש קמטים, צלקות, כתמי שמש, כתמי גיל, סימני מתיחה ושאר טינופות שהשאירו לכם על הגוף השנים, התפוצ'יפס והעצלנות הטבעית – וכל זה בלי להכתים את הבגדים.

ת', שניחנה בחיוורון של משוררת מיוסרת, התמרחה ב-RCK והתלהבה טילים: "זה לא ממש קרם לשיזוף עצמי, אלא מין ברונזר נוצץ שכזה. למניעת פדיחות, ניסיתי אותו קודם על הרגליים. הוא נמרח בקלות ומתייבש בשניות, משאיר אחריו עור שזוף – אבל במידה ובטוב טעם. לא התאמצתי במיוחד במריחה, ולא נשארו עלי שום כתמי צבע. לטעמי הוא מנצנץ קצת יותר מדי, וגם טיפ טיפה מייבש את העור, אבל התוצאה לגמרי שווה את זה".
RCK- BODY GLOW. מחיר: 239 שקלים ל-150 מ"ל.
להשיג ב-3 גוונים, בטל' 08-9205945 או ב- www.RCK-Makeup.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אותו מותג איפור מוצלח – OFRA - שלא כל כך מוכר בארץ, שיחרר הקיץ עוד מוצר שאמור להפיץ שמחת חיים מזרח תיכונית וזוהרת לכל עבר – שימר מינרלי. השימר הוא אותה אבקה שבמינון נכון תסייע לכן להיראות כאילו טבלתן באבקת פיות זוהרת, בריאה וקסומה, ובמינון יתר תהפוך אתכן למבנה המנצנץ החדש של "הבימה".

השימר של OFRA יודע לספר על עצמו שהוא עשוי מרכיבים טבעיים בלבד, כולל חלקי פנינה ושברי קריסטלים, מתאים גם לעור שמן או רגיש, וניחן במרקם קטיפתי באמת. הנסיינית הלבנבנית ד', שאינה מיומנת במוצרים כאלה, מזהירה שיש להיזהר מאוד בפיזור השימר, פן תראי בתוך שניות כזיקוק בוער: "זאת אבקה, אבל היא סמיכה ועשירה, וצריך ללמוד איך לעבוד איתה. אני בכל מקרה, לא מתכוונת להיראות איתה בשעות היום. זה טו מאץ'. אבל בערב זה סיפור אחר – מספיק פיזור קל פה ושם, ואתן נראות שמחות, בריאות ומושקעות".
YELLOW ROSE - face and body shimmer. מחיר:
162 שקלים. להשיג בבתי ספר לאיפור ואצל היבואן בטל' 08-9205945

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג', שבחורף כמו בקיץ מתהדרת בגוון של חלב 3%, שמחה מאוד כשהזדמנה לידיה הפודרה המשזפת המעולה של לנקום, טרופיק מינרל: "שילוב של סומק ורדרד, חמוד ואפרסקי עם ברונזה שמשית ונגיעות נצנצים כתמתמות. בלנקום ממליצים למשוח את הגוון הוורוד על עצמות הלחיים, ואת הכתמתם לאורך הגבות, אבל אני לקחתי את כולם יחד, ערבבתי ופיזרתי - ויצא אחלה, ממש כאילו נולדתי ככה, חיננית וסמוקה. וחוץ מזה, כמקובל בלנקום, האריזה מקסימה".
Golden Croisette - Tropiques Minérale LANCÔME. מחיר: 360 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם יש מוצר אחד שבו המדור מוכן להטביע את עצמו הקיץ, זה בוודאי תחליב הגוף החדש של אסתי לאודר, מסדרת Bronze Goddess.
א' ברת המזל מספרת שמריחה קלה בלבד על הזרועות והידיים עטפה אותה בריח אלוהי ומשכר שליווה אותה שעות ארוכות, וגרם לכל באי המשרד - נשים, גברים וטף שהזדמן למקום - להתהלך אחריה במבטים מזוגגים ולרחרח אותה בתאווה. ניסיון לפענח מה מכיל הניחוח העלה את ההשערות הבאות: "פינה קולדה", "יסמין וחבצלות" ו"שמן שיזוף בריח קוקוס", אבל א' פוסקת שמדובר פשוט בריח של אנשים עשירים, בריאים ויפים, שמבלים את הקיץ ביאכטה שלהם, בכפכפי מעצבים, מול חופי הריביירה הצרפתית.
מלבד ריח מסחרר, התחליב משאיר אחריו גם ברק עדין וחינני ולחות נעימה אך לא דביקה.
בסדרה גם ספריי מבושם בריח זהה, למי שאוהב את זה משפריץ.
BRONZE GODDESS - Estee Lauderתחליב גוף - 169 ש"ח ל- 200 מ"ל, ספריי מבושם לגוף - 199 ¤ ל- 100 מ"ל

ג'ייד מכנים את הברונזר שלהם בשם שמריח מאייטיז - "אדמה אינדיאנית", ומספרים שהמוצר משלב "פנינים טהורות למרקם קטיפתי". האדמה האינדיאנית מגיעה בשלושה גוונים, ומ' שניסתה אותה טוענת לתוצאה שנויה במחלוקת: "מצד אחד, הברונזר מתמזג עם המייק אפ ולא נמרח, נוח לעבוד איתו, הוא קליל, וזה מצויין, כי לא מורגשת שכבה נוספת על הפנים. מצד שני, הגוון שלו כהה מדי, גם לשחומות כמוני. אני מוותרת".
JADE - pearl Sublime Bronzing Powder, 139.90 ש"ח

ס' שסוגרת עשור של ביקורים רבעוניים אצל ע' הספר האהוב, לתחזוק הגוונים הבהירים שמפריחים את שממת החום-דבש הסטנדרטי שלה, עוד זוכרת את הימים שבהם הכחישה וטענה שמדובר ב"גוונים טבעיים מהשמש" - טענה שרק "זה לא דב קליין, זה מהגלולות" או "לא קמתי בשש בשביל הפן – הלכתי לישון עם קוקו" משתוות אליה.
במיוחד בשביל בחורות כס' מציעים יקירי המדור בקרסטס פריז ערכת התנסות לשיער עם גוונים מסדרת "כרומה ריש", שמבטיחה להשאיר את צבע השיער זוהר יותר, ולהגן על הגוונים לאורך זמן.
ס': "ערכה קצת מוזרה בכל מה שקשור למחיר ביחס לגודל. היא כוללת שני בקבוקוני שמפו (המכונים בקרסטסית 'אמבט חפיפה') של 30 מ"ל כל אחד, ומסכה בגודל 75 מ"ל. למי שאינו בקיא במידות, מדובר בכמות שמפו שמספיקה לארבע חפיפות מקסימום, ומסכה שמספיקה ללא יותר משני טיפולים, לבעלות שיער באורך בינוני. המוצרים מצויינים, והשאירו אחריהם שיער מבריק ומרוצה, אבל מדובר ממש בדוגמיות, שהייתי מצפה לקבל במחיר סמלי".
ערכת התנסות כרומה ריש, 45 ש"ח. להשיג עד סוף אוגוסט במספרות מורשות קרסטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully