וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב אחד לפני השמלה

מיטל שלו

16.8.2010 / 18:25

מיטל שלו מציצה מתחת להינומה ורואה את החתן שלה רוקד עם עוד כמה חברים וחשפנית. איך היא הגיעה עד הלום? כלה על ההדק 3

עוד לפני שעמדתי להתחתן קונספט מסיבת הרווקים/ רווקות נראה לי אדיוטי למדי. מילא זה שאני לא מצליחה להבין מה חוגגים שם בדיוק (שינוי הסטטוס בתעודת הזהות?) גם תוכן האירוע נשגב מבינתי. קחו למשל את הקלישאה הבאה: מסיבת רווקים במועדון חשפניות. למה זה שבחור העומד להתחתן מכריז שאין לו ברירה אלא למשש בהתלהבות זוג ציצים נוסף לאלו של ארוסתו? לחלק מהגברים העניין הזה הגיוני ממש. "הוא מתחתן!", הם יסבירו, כאילו "מתחתן" היא מילת קוד ידועה ל"עומד לקבל סרטן האשכים ולכן מותר לו, בימים אחרונים של חסד, למשש את איזור החזה והישבן של איזו בחורה מזרח- אירופאית. אז מה אם היא חשבה שמביאים אותה לארץ כדי לעבוד בגן ילדים, העיקר שהיא בלונדינית אמיתית".

טוב, ונגיד שהשתכנעתי, נניח שמגיע לו לבעלי לעתיד, איזו הנאה אחת אחרונה ומשחררת, ואתם, חבריו היקרים, רוצים רק לעשות לו טוב ולפנק אותו בפעם האחרונה לפני שהוא כובל עצמו באזיקי מתכת משוננים למוסד הנישואים, אז הנה, יש לי רעיון מבריק בשבילכם: קנו לו כרטיסים לסופ"ש זוגי בוונציה. גם פריז זה בסדר. תאמינו לי הוא מזה יהנה, במיוחד אם הוא יקח אותי איתו. אני מכירה אותו, הוא בחור מאד מוסרי, הוא לא באמת ירגיש נוח עם כל עניין החשפנות, גם אם תגידו לו שזה מממן להן את לימודי הרפואה. ובכלל, את רוב הערב הוא בטח יבלה בשחיית פרפר בתוך הקיא של עצמו ושלכם. עזבו אתכם שטויות, תנו לו ערב אחד איתי בגונדולה ועשו אותו מאושר. וחוץ מזה, רק שתדעו, אני, בניגוד לחשפנית, גם מוכנה ללכת עד הסוף. ואני מבטיחה להביא אזיקים.

ועכשיו, הצד של הכלה. אם מתחשק לכם כמה דקות של שעשוע, הכניסו למנוע החיפוש האהוב עליכם את צמד המילים "מסיבת רווקות". הינה דוגמה קטנה לשלל האטרקציות הקסומות שמוצעות לכלה לעתיד: מעגל תופים חושני, רכיבה על חמורים, לימודי ריקוד בטן וקורס שוקולד. אכן מסיבת חלומותיי, אוכל לתופף בחושניות בעודי רכובה על חמור תוך כדי נענוע האגן לצלילי אום כולתום ולעיסת פסק זמן. לא מגיע לי כל הטוב הזה.

יש כמובן את האופציות היותר קונבנציונליות. קוראת בטארוט ("אני מרגישה שמשהו מאד גדול הולך לקרות לך בחיים בקרוב"), סקסולוגית (עוד הסבר מבולבל על מיקומה של נקודת הג'י: "בדיוק באיזור הצפון מזרחי לקמיצה הימנית כשאת מחדירה אותה במאונך לנרתיק, אבל בזווית של 60 מעלות") או ערב מלא במשחקים הומוריסטים (כל אחת אומרת את השם שלה ושם של חיה שמתחילה בשם שלו. מיטל ממוטה. צחוקים).

בקיצור חברותי היקרות, מה שתבחרו יהיה מצויין, אני בטוחה, אבל מה דעתכן על איזה סופ"ש זוגי לי ולבעל לעתיד בוונציה? גם פריז זה בסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully