וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב אנג'לינה מול ג'ניפר?

18.8.2010 / 10:20

רק דמות אחת יכולה להתנוסס על שערי גליונות ספטמבר העבים והיוקרתיים. סקירה מגלה בעיקר נשים יפות ומזדקנות

גיליונות ספטמבר של מגזיני האופנה, המקבלים את פני החורף, ידועים כחשובים במיוחד. מספר העמודים שלהם גדול ועומד על ממוצע של 800 דפים והעבודה עליהם נמשכת בדרך כלל מספר חודשים.

הגליונות מאפשרים הצצה ראשונה לקולקציות הסתיו והחורף והם גדושים מודעות פרינט יוקרתיות וקמפיינים מצולמים היטב, הנחשפים בו לראשונה. כיוון שמדובר בהצגה של כל מה שצפוי בעולם אופנת העונה הקרה המתקרבת, גיליון ספטמבר, שרבים בתעשייה מחכים להוצאתו, נהנה מתפוצה נרחבת. לא פחות מן התוכן, תמונת השער של גיליון ספטמבר, במיוחד זאת של הווג האמריקאי, מעוררת גם היא ציפייה רבה. הופעה על שער גיליון ספטמבר של ווג או אל, נחשבת להישג מקצועי נכבד עבור כל דוגמנית או סלבריטאית. במרבית המקרים, עורכי המגזינים מעדיפים שלא לקחת סיכונים ונוטים להעדיף פנים מוכרות.

מבט משונה על הפנים של בראד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אין-סטייל", אוסטרליה, זכה בראיון עם אנג'לינה ג'ולי, 35, לרגל צאת סרטה החדש מזה שנתיים "סולט" באוסטרליה. בראיון אשר נערך במלון בקנקון, מקסיקו, בעוד ארבעת ילדיה הבוגרים משתעשעים בבריכה, זוכת האוסקר מדברת על אהבה, פחדים, מי לובש את המכנסיים ומי שומר על התאומים. "כשהייתי בת 16, לא היה לי מושג מי אני. עכשיו יש לי. אני יודעת מה חשוב לי; אני יודעת מה החוזקות ומה החולשות שלי". ששת ילדיה, היא מגלה, לא תמיד מבינים מה היא עושה: "פקס, 6, נבהל מאוד כשראה קדימון של 'סולט' בו אני נראית קשורה ושרועה על הרצפה. אבל הסברתי לו שזאת העבודה של אימא ואז הוא נרגע".

על סצנה אחת ב"סולט" שבה היא לבושה כגבר היא מספרת: "אני מעדיפה להיות אישה. אני אוהבת להרגיש את העדינות ואת הרגישות. היה מוזר להיראות כמו גבר, אבל גם מרתק. בראד עמד לבקר אותי על הסט ואמרתי לו: 'היום עדיף שלא', אז הוא ענה: 'אני אוהב אותך בכל מצב'. אבל כשהוא הגיע וראה אותי היה לו מבט משונה על הפנים".

האלי ברי - השחורה הראשונה מאז 1989

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

21 שנים לאחר שהופיעה נעמי קמפבל על שער גיליון ספטמבר 1989, חוזר ווג ארצות הברית ליופי כהה העור עם האלי ברי. בסדרת התמונות שצילם מריו טסטיני, הכוכבת זוכת האוסקר החוגגת החודש את יום הולדתה ה-44, נראית על השער בתסרוקת קארה חדשה ומצולמת לקמפיין כשהיא לבושה, ברוח סתווית, שש שמלות קטיפה של אסקדה, ארמני, מרק ג'ייקובס וורה וואנג. בראיון הראשון מאז פרידתה מבן זוגה, הדוגמן הקנדי גבריאל אוברי, היא מדברת על אימהות חד הורית, פרידה, קריירה ואופנה.

"עם כל המשמעות שיש לזה לנשים כהות עור, לעולם האופנה ולתרבות הפופולרית, לא יכולתי בשום אופן לסרב להופיע על הגיליון הכי גדול של השנה", היא אומרת על תמונת השער שלה. על פרידתה מאוברי: "לפעמים את מבינה שלא נועדתם לחיות את היומיום ביחד. נועדנו להביא לעולם את הילדה הקטנה והמדהימה הזאת [בתה נאהלה בת השנתיים וחצי] לעולם, ואני חושבת שזה מה שחיבר אותנו. בגלל זה, נישאר יחד לנצח, שלושתנו. אנו משפחה עד שכבר לא נהיה פה... תמיד היינו חברים ואנו מחויבים להיות הורים טובים. יש לה אב נהדר וזה הכי חשוב לי. נעשה תמיד רק מה שהכי טוב עבורה וכשהיא תגדל היא תראה שאנחנו עדיין אוהבים".

ג'ניפר אניסטון או ברברה סטרייסנד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל לצאת "אהבה בהחלפה" בארצות הברית, קומדיה רומנטית חדשה עם ג'ניפר אניסטון, 41, מפרסם הרפרס באזאר ראיון עם אניסטון והפקת מחווה בכיכובה לכמה מן הרגעים הקולנועיים הידועים של הכוכבת הנערצת עליה, ברברה סטרייסנד. בסדרת תמונות שצולמו על ידי צלם הפורטרטים האמריקאי מרק סליג'ר ועם עבודת סטיילינג מהוקצעת, אניסטון שהולבשה ואובזרה בסגנון רטרו ספציפי, מגלה דמיון מפתיע לסטרייסנד של "כוכב נולד", "מצחיקונת" ומה נשמע דוק". על השיער בתמונות אחראי כריס מקמילן, מעצב השיער האישי של אניסטון וידידה מזה 20 שנה.

בראיון, תחת הכותרת "כוכב נולד מחדש", מגלה אניסטון כי לה ולסטרייסנד יש לא מעט מן המשותף: התשוקה לביים, העניין בעיצוב פנים ומציאת הומור בכל דבר: "ברברה היא השראה עבורי כי אין דבר שהיא רצתה לעשות ולא עשתה. היא אשת רנסנס... אילו היה לי הקול של ברברה למקלחת אחת, אפילו לו ליום אחד, הייתי מאושרת". ברברה סטרייסנד עצמה, אגב, פירסמה באתר הרשמי שלה פוסט תגובה ואמרה: "הוחמאתי מאוד... ג'ניפר מקסימה והיא עשתה עבודה טובה. אילו רק הייתה לה בליטה על האף..."

אמילי בלאנט - הפעם הראשונה שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לראשונה בקריירה שלה, השחקנית אמילי בלאנט, 27, זוכה להופיע על שער מגזין אל בריטניה, ועוד על גליון ספטמבר היוקרתי. בראיון שנעשה זמן קצר לפני נישואיה לג'ון קראסינסקי ("המשרד", הגרסה האמריקאית) היא מדברת על עבודה, דיאטה, פוטושופ וגמגום ילדות. "הייתי צריכה ללמוד בלט עבור התפקיד ואין חצי דרך לשם... עכשיו אני נוקמת בדיאטה, אני מרגישה כאילו התעוררתי מתרדמת אוכל", היא אומרת על The Adjustment Bureau, סרט מדע בדיוני חדש שלה עם מאט דיימון.

היא גם מספרת לראשונה שבגיל 7 פיתחה גמגום שהיה "נורא, פשוט נורא". רק בזכות לימודי דיבור במבטאים שונים בחוג דרמה היא התגברה על הגמגום שלפעמים, כך היא מגלה, צץ מחדש במיוחד כשהיא עונה לטלפון. בתמונות שצילם מתיאס ורינס-מקגראת' היא לבושה שמלות בדרגות שונות של שקיפות - מראה רומנטי לכלה הטרייה ועח השער היא מופיעה בעיניים מעושנות ושמלה שחורה-ורודה מקולקציית סתיו 2010 של ולנטינו, עם גרבוני תחרה שחורים.

בכל מקרה, היא לא אוהדת של עיבוד תמונה קיצוני. "אני לא אוהבת את המתיחה שגורמת לכולן להיראות גבוהות ורזות. זה גורם למראה ברבי. מי בכלל נראה כך"?

ג'ורג' קלוני חסם לה את הדרך עם עציצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבה שהתנפצה לשלושה חלקים. ג'וליה רוברטס על שער אל האמריקאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'וליה רוברטס בת ה-42 העניקה ראיון שער לאל האמריקאי, במקביל לצאת סרטה החדש "לאכול, להתפלל, לאהוב", המבוסס על רב המכר מאת אליזבט גילברט ומתאר את מסעה הרוחני חובק העולם של המחברת לאחר גירושיה. וזה מה שהיה למגה-סטארית לומר: "הילדים נעשו כוכבים נופלים שלו [בעלה, דני מודר]... יש לנו מזל שאנחנו אוהבים כל כך שהתנפצנו לשלושה חלקים". על צוות השחקנים של טרילוגיית "אושן": "החברה האלו! הייתי הבת היחידה שם. יום אחד ג'ורג' קלוני שם עציצים גדולים בפתח הדלת שלי כדי שלא אוכל לצאת וזה לאחר שהתגאיתי שאני תמיד מגיעה בזמן לעבודה".

על בוטוקס ופלסטיקה בהוליווד: "חבל שאנו חיים בחברה מבוהלת שבה נשים לא נותנות לעצמן סיכוי לראות את עצמן כבני אדם מבוגרים יותר. אני רוצה לדעת איך אני איראה אז ושילדיי יבינו לפי הבעת פני שאני כועסת או שמחה. הפנים מספרות סיפור... והסיפור לא צריך להיות סיפור של ניתוח".

בהשראת סרטה החדש אשר צולם בבאלי, דלהי, רומא ונפאל, ג'וליה לובשת בצילומים מאת טום מונרו, אלכסיי היי וקרטר סמית ביגוד התואם את חלקיו השונים של הסרט. למשל, שמלות קוקטייל צמודות של דולצ'ה וגבאנה בחלק ה"לאכול", שמלת שיפון של קוואלי וקימונו ברוקאד של אטרו בחלק ה"להתפלל" ושמלות וינטג' ורטרו אוריינטליות ממשי ושיפון של פאולין טריז'ר וקני ולנטי לחלק ה"לאהוב".

דקוטה פנינג מתבגרת בהוליווד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתגלה כנערה ידידותית עם שתי רגליים על הקרקע. דקוטה פנינג על שער Dazed and Confused/מערכת וואלה!, צילום מסך

דקוטה פנינג. בצילום השחור-לבן היפה של הצלם-במאי מרק סגל, על שער מגזין התרבות והאופנה Dazed and Confused נראית מהורהרת, בוגרת ובהחלט לא הילדה שהכרנו מ"קוראים לי סם" ו"מלחמת העולמות".

הכוכבת בת ה-16 של The Runaways ושני הסרטים האחרונים בסאגת "דמדומים", מתגלה כנערה ידידותית עם שתי רגליים על הקרקע ונטולת הבעיות של ילדים-כוכבים שעם השנים הפכו להיות מבוגרים עם נפש מסובכת. דקוטה, בניגוד למרבית ילדים-שחקנים בהוליווד, בחרה ללמוד בתיכון רגיל ולא בבית ואף הצטרפה לנבחרת המעודדות של בית ספרה. בראיון היא מדברת על התבגרות בהוליווד, תפקידה כשרי קארי, סולנית הרכב הרוק הכבד The Runaways במחצית השנייה של שנות ה-70, וקריסטן סטיוארט, חברתה הטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully