וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגידה שעולה ביוקר

לירוי שופן

18.8.2010 / 18:55

מדור משכורת 13 מגלה מי הוא המאהב המצטיין של עולם האופנה, שגורם לכל כך הרבה נשים לרצות לשלם 14,000 שקלים עבור מערכת יחסים עם הנעליים שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעל שמדגדגת במקום הנכון. זיבנשי, חורף 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

עבור לא מעט נשים, ובעיקר אלו המעידות על עצמן כנמנות עם המעגל הראשון של עולם האופנה, ריקרדו טישי הוא הגבר איתו הן היו בוגדות. לא בזכות אישיותו העוקצנית או צליל שמו המתנגן. מאז שמונה למעצב הראשי של ז'יבנשי בשנת 2005, הוא אחד המעצבים הבודדים שמאתר עונה אחר עונה את הנקודה הרוטטת המדויקת של מיניות נשית מועצמת. הבזקים של גותיקה, תחרות אריסטוקרטיות וצללית חדה וצרה הם אבני היסוד של עבודתו, המעדיפה תמיד את הדרמה על פני האיפוק. אין פלא, שעבור רבות, גם אם הוא אינו תמיד מוערך על ידי מבקרי האופנה, טישי הוא הקזנובה המאפשר להן לממש חיים של שחיתות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשויה עור נאפה ומכוסה בסוג של פאייטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכדרכו של עולם לא הוגן, מסתבר שלאהבה היצרית הזו, יש גם מחיר, שלא מעט נשים בוחרות לשלם כדי להרגיש את עוצמת החיים. כך גם לגבי אחד הפריטים האייקוניים מקולקציית החורף החדשה של בית האופנה - מגפון עקב בעל מחיר שערורייתי, העומד בדיוק על הצומת המגרה בין סקס אפל, רמזים למדע בדיוני וההשראה העונתית המגולמת בעולם הצלילה.

מפלצת תת ימית, שריון מבהיק או צבע של אלמוג פצוע? אפשר שהכול ביחד, בתוספת העובדה שהנעל המדוברת, העשויה עור נאפה רך, מכוסה במאות מעין-פאייטים המשברים את האור כמבעד לגלים קטנטנים ומוסיפים לה את הזוהר הנצחי של המעצב.

ידיו של טישי מעוררות פעם נוספת עיצוב הפורט על נימי הנפש ונימי הרגש - על אף שהנעל עדיין אינה זמינה, רשימת ההזמנות המוקדמות הולכת ומתארכת. ככל הנראה, יש לא מעט נשים רעבות בעולם.

כ-14,000 שקלים, ללא משלוח כמובן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באדום ובשחור. קמפיין החורף של ז'יבנשי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ז'יבנשי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully