וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודה הפרש

24.8.2010 / 8:14

בהוניגמן לא החליטו אם להשאיר או לטשטש את הפלולה המפורסמת של אילנית לוי בקמפיין החורף שלהם. לנאוה סילוורה דווקא יש דעה ברורה בעניין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת הקמפיין המוצגת בחלון הראווה של הוניגמן בקיון רמת אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילנית לוי בקמפיין הוניגמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים אלה מתנוססת מול חלון הראווה של סניף הוניגמן בקניון אביב ברמת אביב, מודעת ענק בשחור-לבן של פרזנטורית החברה אילנית לוי, המקדמת את קולקציית חורף 2011.

הקלוז-אפ האקסטרימי של הדוגמנית היפה, אמור למשוך את תשומת לבם של משוטטי הקניון ואולי אפילו לגרום להם היכנס ולקנות משהו. אבל דבר אחד, לכאורה פעוט, לא נלקח בחשבון. הפלולה! אותה יבלת גבשושית הסמוכה לאפה של הפרזנטורית, ממש בצמוד לנחירה השמאלי. מדובר בגולת עור שממדיה גדולים יחסית לפנים וככזאת היא דומיננטית למדי ומושכת תשומת לב. נדמה שיש לה חיים משלה, וכי היא מטילה את צלה הענק על כל סביבתה. עיניה, שפתיה ולחייה של מלכת היופי לשעבר, מוצאים עצמם מחוץ לטווח ראייתו של המתבונן הממוצע. ברזולוציות כאלה פשוט בלתי אפשרי להתעלם מהבליטה המעוגלת במרכז הפנים.

באופן מפתיע כמעט אותו צילום בדיוק, מאותו קמפיין, הגיע אלינו ממשרד היח"צ של הוניגמן, הפעם ללא הפלולה. בחינת צילומי דוגמנות אחרים של אילנית לוי, אכן מגלים שהפלולה, למרבה ההקלה, נמחקת במרבית המקרים. היא מועלמת כלא הייתה בהליך פוטושופי שאינו מותיר צלקות. אילנית לוי נטולת הפלולה, כפי שהיא משתקפת בהפקת האיפור של מיקי בוגנים לקולקציית קיץ 2010 או בצילומים שלה שנעשו לאחרונה על ידי תמר קרוון, היא דוגמנית מליגת המקצועניות של צמרת הענף, אליה הגיעה בזכות רצינות ועבודה קשה של שנים. אילנית לוי עם הפלולה, לעומת זאת, ממוקמת נמוך, במעמד חסר כל אפיל בינלאומי.

בניגוד ללוי, השחקנית שרה ג'סיקה פרקר, למשל, בחרה להסיר את הפלולה הפרטית שלה ואירגנה לעצמה סנטר חלק יותר. סינדי קרופורד אמנם פיתחה קריירה בזכות שומה שהייתה לסימן היכר, אבל במקרה של הסופרמודל האמריקאית, המיקום, הגודל והמרקם הרבה יותר מחמיאים. לא זה המצב אצל אילנית שלנו.

שרה ג'סיקה פרקר. GettyImages
שרה ג'סיקה פרקר/GettyImages
שרה ג'סיקה פרקר. GettyImages
שרה ג'סיקה פרקר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully