וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלדרונים

לירוי שופן

26.8.2010 / 17:22

אחרי שאמרו שהיא בכלל גבר, ליידי גאגא מראה לכולם מאיפה היא משתינה - בדמות של איטלקי מצ'ואיסטי

ליידי גאגא ממשיכה לפרוט על נימי המגדר ולהחליף זהויות בקצב עולה. ביוני האחרון דלפו לרשת תמונות מסט הפקת אופנה, בהן היא נצפתה לבושה בחליפה גברית, אך לא נמסרו פרטים נוספים. אתמול נחשף בבלוג של סטייליסט העל ניקולה פורמיקטי, כי התמונות מיועדות להתפרסם במלואן בחודש הבא בגיליון הסתיו של מגזין האופנה האקסצנטרי ווג הום יפן. כיאה למגזין העוסק באופן בלעדי באופנת גברים, ליידי גאגא עוטה לראשונה דמות של גבר – האיטלקי ג'ו קלדרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליידי גאגא בווג הום יפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

על אף שנטען כי השערים אותם הציג פורמיקטי הם שערי דמה, ולא יעברו לדפוס, יש בהם כדי לרמז על הכיוון בו בחר המגזין. ההפקה, שצולמה על ידי ניק נייט, מציגה את אייקון הסטייל כפי שהיא לא נראתה מעולם. בעוד שבימים כתיקונם היא מקפידה על הופעה תיאטרלית, הלוקחת את הנשיות שלה אל קצה פרוורטי, הפעם גאגא מחוללת פרובוקציה דווקא בזכות שיער שחור קצר, ג'ינס מיושן, חולצת טי מוכתמת בגריז ואווירת המצ'ואיזם המוקפד של שנות החמישים.

מסתבר, שזוהי אינה רק תחפושת, אלא הצגה מלאה – לצד התמונות יתפרסם ראיון עם קלדרון, שמבהיר את ההיסטוריה וההווה שלו, בין היתר שהוא מכונאי רכב מסיציליה העובד במוסך של אביו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכלל גבר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

העובדה כי חזותה המוכרת של ליידי גאגא טושטשה לגמרי, עד שכמעט בלתי אפשרי לזהות אותה, ותחת הצילום הוסיפו את הכיתוב Too Cool To care, עשויה לרמז כי זוהי קריצה נוספת לחרושת השמועות שגרסה כי היא גבר. לאחר שהעלתה את הנושא בקליפ טלפון (בסצינה בה סוהרת המפשיטה את ליידי גאגא מעירה לחברתה "אמרתי לך שאין לה זין"), כאן היא עושה את המעשה ההפוך - מציגה את האלטר אגו הגברי המושלם שלה, אולי נכנסת לדמות שטווה לה מקטרגיה.

בדוכני המגזינים החל מה-10 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully