וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט בראש

רוויטל מדר

3.9.2010 / 9:09

חגים הם תמיד הוצאות, והוצאות משמעותן קניות. וחגים פלוס קניות מובילים תמיד לתוצאה אחת - כל המבצעים לחודש ספטמבר

תקופת החגים אמנם קשורה תמיד לתחילת שנת הלימודים, אבל השנה הקרבה גדולה מאי פעם. מבחינתכם זה אומר שמבצעי ספטמבר הם המשך ישיר של מכירות סוף העונה האחרונות בהחלט, ושבגדי החג יעלו לכם קצת פחות.

הכי פשוט – עד 50% הנחה ואף יותר

בגדי הים של Ugly Duckling מנסים להמשיך איתכם גם לעונה הבאה ומציעים את עצמם עד סוף חודש ספטמבר בהנחות של 50%-70%. ניתן להשיג בסטודיו של גל אנג'ל. לפרטים: 052-2568801

אם המבצע הבא נוגע לכם, אז ערב החג שלכם הוא ככל הנראה נשף. גלית לוי מציעה עד ה-15 בספטמבר את כל שמלות הערב והקוקטייל ב-50% הנחה. זאת למי שתרכוש, ולא רק תשכיר. בלופט של גלית לוי – בית פנורמה, רחוב בן צבי 84 תל אביב.

המעצבות הדס ועינת צוקר, שהן מה שעומד מאחורי היופי של RHUS OVATA, מציעות את קולקציית הקיץ בעד 50% הנחה, עד ה-30 בספטמבר. בפועל זה אומר הרבה מאוד משי במחיר חצוי. רחוב דיזנגוף 155 תל אביב; רחוב אוסישקין 48 רמת השרון.

תמה דומה מציעים ברשת חנויות BIG TOM: עד 50% הנחה על מבחר פריטי URBAN OUTFITTERS מקולקציית קיץ 2010. עד ה-25 בספטמבר.

אם תקנו את זה, תקבלו את זה

במהלך חודש ספטמבר, או עד גמר המלאי, תעניק רשת התכשיטים AMARO שרשרת חמסה במתנה על כל קנייה מעל 1,000 שקלים, בין אם אתם אוחזים באמונות טפלות או לא. בחנויות הרשת.

לא סגורים על הנחה אחת

בוטיק 'קפה ביזאר' מפזרים את אחוזי ההנחה באופן לא שווה על פריטים שונים. עד 50% הנחה על קולקציית הקיץ של ויויאן ווסטווד; 20%-60% הנחה על קוקלציות הקיץ של OLGA DE POLGA, ANOVO, THE HELLERS, ענבל גווילי, נעלי MYKA ובגדי הים של גל אנג'ל. רחוב בן יהודה 150, תל אביב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

נעליים

נעליים זה חשוב, ולכן בסוף העונה לא כדאי לפספס את האפשרות להימנע מנעליים סינתטיות ונטולות אמירה. שני בר היא נקודה שאנחנו ממליצים עליה, בעיקר כשהיא מושכת את ההנחות שלה, שמגיעות עד ל-50%, גם לחודש ספטמבר ואו עד גמר המלאי. הכל נכון ותקף לגבי קולקציית הקיץ. רחוב דיזנגוף 151, תל אביב; רחוב מקוה ישראל 3, תל אביב.

מותג הנעליים MYKA מושך גם הוא את מכירת סוף העונה עד סוף ספטמבר/עד אחרי החגים, ומציעה הנחות שנעות על הטווח שבין 15% ל-25% על קולקציית הקיץ. רשימת נקודות המכירה באתרmyka.co.il או בטלפון 054-4548241.

עד ה-1 באוקטובר כל דגמי הקיץ של B.unique יימכרו בתוך הטווח המצומצם של 99-199 שקלים. ניתן להשיג בחנויות הרשת.

המסובכים

במהלך חודש ספטמבר חנות הנעליים GAYA (רחוב אלקלעי 5 תל אביב) מציעה טיפול פדיקור במתנה לכל מי שתרכוש זוג נעליים מקולקציית סתיו-חורף 2011. בנוסף על כל קנייה מדגמי חורף 2009, בחנות העודפים GAYA STOCK (רחוב יוניצמן 21 מלון מנדרין) תקנה 15% הנחה נוספים על כל קנייה מקולקציית קיץ 2010.

בבוטיק BIVER DESIGN זולגים לשעות מוקדמות של הפאבים, ובמהלך חודש ספטמבר מקיימים בכל יום ד', בין השעות 18:00-19:00, HAPPY HOUR שבמהלכה יינתנו הנחות של עד 10% על פריטים מקולקציית החורף. ה' באייר 42, תל אביב.

חנות המותגים Top Labels For Less מזמינה אתכם לרכוש בגדים במחיר של עד 300 שקלים, כדי שבסוף הקנייה תוכלו להינות ממבצע 1+1 שמתקיים בחנות על מבחר פריטים. בנוסף יוענק תכשיט מתנה ובאופן כללי מתקיימות בחנות הנחות של 30%-50% על תיקים ונעליים. רחוב המרד 25, תל אביב.

ב-DN private collection עורכים מבצע מצומצם אך מדוייק לחודש ספטמבר: ארנק וינטג' יימכר ב-290 שקלים במקום ב-390 שקלים, וסט עור - שמתאים למגמה הלוהטת של העונה - יימכר ב-290 שקלים גם כן, במקום ב-590 שקלים. ברחוב יחיאלי 8, נווה צדק, תל אביב.

למה לקנות רק אחת?

בוטיק הוינטג' גלרי פריזיין מציעה מבצע נעים לסתיו: על כל קניית פריט אחד מקולקציית הקיץ, פריט נוסף במתנה. המבצע מוגבל ל-3 פריטים ללקוחה, כדי שלא תיעלם תכולת החנות ביעף. רחוב פרישמן 86, תל אביב.

חולצה מכופתרת לחג היא סוג של מאסט, לכן יש היגיון בכך שברלף לורן מציעים לכם חולצה מכופתרת בחינם, בקנייה של 2 חולצות מכופתרות. עד ה-15 בספטמבר, ברשת חנויות אמפוריום ובחנויות הדגל.

ברשת איל-מקיאג' מציעים עד ה-22 בספטמבר את כל מוצרי החנות – כולל הקולקציה החדשה – במבצע של 1+1. בחנויות הרשת.

טווח מצומצם

רשת האופנה YOOP מאתגרת את טווח המחירים האפשרי ומציעה את כל קולקציית הקיץ שלה במחיר של 29.90-99.90 שקלים. ברשת החנויות, עד ה-15 בספטמבר.

רשת תמנון, שמחירים נמוכים מלווים אותה כל העונה, יוצאת במבצע שבו כל החנות נמכרת עד 69.90 שקלים. וזה לא כולל פריטים שזוכים להנחה מפאת החזרה ללימודים. עד ה-15 בספטמבר, בחנויות הרשת.

מתנות הן חלק עיקרי מהחגים. ברשת BODY SHOP מנסים להקל על העניינים בעזרת מארזי פינוק וטיפוח שנמכרים במחיר התחלתי של 39.90 שקלים, זאת לצד שלל הנחות על פריטים נבחרים בחנות. עד ה-30 בספטמבר, בחנויות הרשת.

רשת קניוני ישראל, המונה 17 קניונים בכל הארץ, יוצאת במבצע שבמסגרתו ניתן לרכוש 10 מתנות אטרקטיביות ממגוון הרשתות המובילות ב-20 שקלים בלבד לכל מתנה. בין החנויות והרשתות המשתתפות במבצע: סופרפארם, אופטיקנה, באג, בודי שופ, אפרודיטה, קרייזי ליין, לוצ'י, צומת ספרים, ועוד. עד ה-8 בספטמבר.

ברשת סופר פארם מוכרים בשמים של סלבס ב-99 שקלים. זה תקף לבקבוקי 50 מ"ל, וברמת הסלבס לבשמים של קיילי מינוג,
ויקטוריה ודיוויד בקהאם וקייט מוס. עד ה-15 בספטמבר, ברשת חנויות סופר פארם.

  • עוד באותו נושא:
  • מכירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully