וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחקו רגלי ג'יזל

לירוי שופן

29.8.2010 / 19:15

כוכבת מד מן, כריסטינה הנדריקס, היא הפנים החדשות של מותג המעילים לונדון פוג. גם שם לא נשארו אדישים לצללית שעון החול המגרה שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שופעת ועסיסית. הנדריקס במודעות לונדון פוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

כריסטינה הנדריקס (35), אחת השחקניות הבולטות בקאסט סדרת הקאלט מד-מן, נבחרה לשמש בעונה הקרובה כפרזנטורית של מותג מעילי הטרנץ' הבריטי London Fog. מיד עם חשיפתן של התמונות הראשונות מתוך הקמפיין לחורף 2011 התעורר הד נרחב, אך ספק אם נוצר רק בזכות הפופולאריות העולה של השחקנית. סביר שעיקר העניין נעוץ בדרך בה היא מוצגת במודעות – עם חגורת מותניים הדוקה וחזה הדוחק את דשי המעיל - המדגישה צללית שעון-חול שופעת ומקומרת במיוחד. בכך, מצטרף המותג אל המגמה העכשווית בעולם האופנה, המחליפה את הרזון האנורקטי של הדוגמניות בנשים הנחשבות בשלות יותר.

זוהי אינה הפעם הראשונה שלונדון פוג, מותג הנחשב שמרני ורחוק ממעגל קובעי הטעם, עולה לכותרות בזכות הקמפיין העונתי שלו. בשנה שעברה התחוללה סערה כאשר התגלה כי התמונות של דוגמנית העל ג'יזל, שהצטלמה עבורו בזמן שהייתה בהריון מתקדם, עברו ריטוש מסיבי למחיקת בטנה? הבולטת.

לאור הדברים אי אפשר שלא לתהות עד כמה מוזר הדבר, שבית אופנה שרק לפני שנה מחק באופן גורף את אחד מסימני הנשיות האולטימטיביים, מתהדר כעת בדוגמנית שאמורה להיות ייצוג עסיסי של נשיות אמיתית. תחת האור הזה, האפקט יכול להיות רק אירוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully