וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש ל-H&M להסתיר?

לירוי שופן

31.8.2010 / 12:00

המותג השבדי פירסם בעמוד הפייסבוק שלו 3 סרטונים מסתוריים הרומזים על דמותו של מעצב העל הבא העומד לעצב לרשת. עולם האופנה משתגע מניחושים

בעשרת הימים הקרובים צפוי עולם האופנה לצאת מדעתו, או לפחות לאמץ מאוד את מחשבתו, אחרי ההזמנה הפומבית של H&M לגלות מי מעצב העל הבא איתו היא עומדת לשתף פעולה. אתמול בערב (שני) הופיעו בדף הפייסבוק של המותג שלושה סרטונים קצרים ומיסתוריים, שעלו לרשת בהפרשים של כמה שעות אחד מהשני. הסרטונים אמורים לספק רמזים לגבי זהותם של המעצבים איתם היא עומדת לשתף פעולה בקולקציית הקפסולה שתשיק מאוחר יותר השנה. הקהל האופנתי הנלהב התמסר בקלות למירוץ הניחושים, מה שהתבטא במעל ל-800 תגובות, שהועלו בתוך שעות ספורות לאתר. הדיון זלג במהירות הנגועה בהיסטריה לכל פינה בבלוגוספירה, עד שבשלב מסויים נדמה היה שהשאלה הבוערת ביותר באתרי האופנה היא, מי עתיד לעצב ל-H&M?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרעיון פשוט לכאורה, אך מעורר סקרנות בוטה ומסתמן כאחד המהלכים השיווקיים הגאוניים שנראו לאחרונה. בכל אחד מהסרטונים מוצגת דמות שפניה אינה גלויות, האמורה להיות אחד המעצבים בפרוייקט, או לפחות לייצג אותו. בסרט הראשון נראה גבר הלבוש בחליפה אלגנטית מאוד, המציין ש"נשים חכמות הן כל כך יפות, אני חושב שהן הכי יפות". בסרטון השני נראית אישה, לבושה במעיל אקסטרווגנטי ובוהק, מעוטרת תכשיטים כבדים האומרת "עתיד האופנה הולך למעשה לקיצוניות. אני מאמינה במאוד גבוה ומאוד נמוך". בחלק השלישי, שפורסם לאחר שני הסרטים הראשונים, אשה נוספת (או שמא אותה אחת?) המופיעה בשיער אסוף והדוק ובווסט גברי ומסבירה כי "הקולקציה הזו היא מאוד מלודרמטית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שיתופי הפעולה בין H&M לענקים כמו קרל לגרפלד, רוברטו קוואלי ואחרים, רשימת הניחושים ברשת מתמקדת באופן ברור בכמה מועמדים פוטנציאליים. דמותו של הגבר נדמית כמעט ודאית. המבטא הגרמני הדק, החליפה הגברית ברוח שנות החמישים, גומת הסנטר המציצה לשנייה וספל האספרסו המרמז לבית אופנה איטלקי, מסגירים באופן כמעט מוחלט שמדובר ביקיר עולם האופנה העילי – תומס מאייר, המעצב הראשי של בוטגה ונטה. אם אכן מדובר במאייר, קולקציית הקפסולה שלו צפויה להתאדות במהירות מטאורית מהמדפים, לאור העובדה שמדובר באחד המעצבים הבולטים והחשובים של השנים האחרונות, שהזניק את בוטגה ונטה למעמד של שחקן מרכזי במפת האופנה העכשווית.

מעצב האופנה תומס מאייר. Larry Busacca, GettyImages
מעצב האופנה תומס מאייר/GettyImages, Larry Busacca

לגבי דמות האישה בשיער האסוף בסגנון המזרח-הרחוק, הדעות חלוקות היטב. יש הגורסים כי מדובר במעצבת הטאייוואנית שנצי צ'ן, האמורה לסייע לרשת האופנה לחדור לשוק האסייתי. מצד שני, רבים בטוחים כי זוהי המעצבת האמריקנית קרולינה הררה, בגלל סגנון הדיבור ומחוות הגוף.

המעצבת ויויאן ווסטווד מתוך תצוגת האופנה שלה. רויטרס
תעצב ל-H&M? ווסטווד/רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין חורף 2011 של בוטגה ונטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם הדמות השלישית של אישה הנתונה בלבוש תיאטרלי, עם ז'קט בעל כתפיים רחבות להפליא, משאירה את הצופים מגרדים בראשם. האם מדובר באותה המעצבת בתחפושת שונה או שמא זו אחת נוספת? על אף שחלקים בהופעתה המטורזנת מתאימים לסגנונה ההמוני-בכוונה של ויויאן ווסטווד, כפי שרבים חשבו, הרי קולה, הנטול לחלוטין כל שמץ למבטא בריטי, מסגיר כי מדובר במישהי אחרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי היא האשה המטורזנת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמובן, שישנה האפשרות כי המעצבת המופיעה בסרטון אינה אלא שחקנית המייצגת מעצב. שרשרת 'החרוזים' הכבדה שעוטה הדמות, המורכבת צינורות וכדורים מתכתיים, דומה באופן קיצוני לאחת השרשראות בקולקציית הקיץ האחרונה של בית לנווין. כך גם עושר הדיטייליים שיש בהם ברק של מגע ניאו-שבטי ודרמה נשית. בכל מקרה, H&M גרמו לפנטזיה להגיע למקומות רחוקים.

המעצבים יחשפו באופן רשמי ב-9 בספטמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully