וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודף מזיכוי

שירלי אכסלרוד

2.9.2010 / 9:40

'קוסמטיקה קלה' הגיעה לפארם עם תלושי החג והתנפלה על המדפים - מדיאודורנט של טומי הילפיגר ועד לטיפול בנבלות חתול בכפות הרגליים - מדור עשיר במיוחד

מזה כמה ימים מיוזעים שמ' מסתובבת עם מועקה איומה. אולי זאת השמש, אולי הזיעה, כמויות קרם ההגנה השמנוני שהיא מורחת על עצמה מדי יום, הכלור בבריכה – ואולי כולם יחד. מה שברור הוא שעור הפנים שלה הפך עמום, מקושקש, עבה וקוצני. בקיצור – מ' הרגישה שהיא הופכת לאיגואנה.

מ' ניסתה את המסיכה החדשה מסדרת Turnaround של קליניק, והיא מדווחת על תחושת ניקיון ממכרת: "למעשה מדובר בפילינג אימתני שמקרצף החוצה שכבות של טינופת מכל סוג שהוא. כבר אחרי שימוש בודד, מראה העור השתפר משמעותית, והוא נראה והרגיש בהיר יותר, נקי וצח, אם כי גם צמא נואשות ללחות. שפשפו בחוכמה! לא יותר מפעם בשבוע, ובעלות עור יבש או עדין במיוחד צריכות להישמר - יש סיכוי שירגישו כמו אחרי טיפול בנייר זכוכית. שימו לב שגם אחרי שטיפה במים, נשארים על הפנים מין נצנצים זעירים ומוזרים – לא להיבהל, הם נעלמים מעצמם. מוצר מופלא". Turnaround Instant Facial של קליניק. מחיר: 300 שקלים.

קרם סופלה

כמו מרבית המוצרים של רונית רפאל, גם קרם ההגנה הזה ארוז במין מקדש קטן ונאה, כאילו היה אתרוג יקר ערך, שאומר: "סתכלו עלי. אני קרם לבעלות אמצעים. הן נושאות אותי בתיק מרק ג'ייקובס שלהן, לצד הצ'יוואוואה הקטן". הנסיינית עדינת העור י' מספרת על 20 SPF קליל כסופלה, צבוע קלות בגוון שזוף עדין, שנספג בטיל ולא מותיר אחריו תחושה שמנונית – הכי ללכת עם, להרגיש בלי וכאלה, "וחשוב מכל, גם אחרי בילוי ממושך בשמש, נותרתי צחה ולבנבנה. שווה מאוד".

protective sun defense, רונית רפאל, מחיר: 248 שקלים.

אל תצאי לנו פרחה

אם יש משהו שר' באמת תרצה לעשות כשתהיה גדולה, זה לעבוד בלהמציא שמות ללקים של Essie . כמי שמתפלשת קבוע ב"באהמאס מאמאס", "באנגל ג'אנגל", ו"ביקיני עם מרטיני", ר' יודעת שאת האדום-כתום הנכון ביותר של הקיץ יכולה לנפק רק דוכסית הלקים, שלא טועה לעולם.

מכיוון שהמדור יודע מה עשיתן בקיץ האחרון - ניסיתן למצוא את הכתום המדוייק לציפורניים המשוייפות שלכן, שלא יהיה פרחי מדי אך מאידך גם עליז ושמח, הוא שמח להודיע שאתן יכולות לנוח - Vermillionaire עונה על כל הציפיות.

Essie Vermillionaire, מחיר: 65 שקלים.

זה שאוגוסט נגמר, לא אומר שמחר יהיה פה נעים, או שיפסיק לנזול לכם בחריצים כאלה ואחרים. השורות הבאות מוגשות על ידי המדור כשירות לציבור:

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בית צ'כי

אחרי שכבש בתי שחי ב-30 מדינות בעולם, הקיץ הגיע הדאודורנט בעל השם של סוכנת הבית הצ'כית גם לכאן. ט' ניסתה את רקסונה בצורת הספריי בניחוח טלק: "הריח מהזן האהוב עלי, נקי ומשובח, אפף אותי כל היום. הוא החזיק מעמד בגאון גם בימים הזוועתיים ביותר של אוגוסט, ושמר על יובש ורעננות.

הבעיה היחידה היא המזכרות שגירסת הספריי משאירה אחריה מפעם לפעם: למניעת תקריות מביכות ברמה הבינלאומית, כדאי לבדוק לפני שיוצאים מהבית שלא נשארו שאריות אבקה לבנות על החולצה הכהה – ביג נו נו".

דאודורנט Rexona מגיע בארבעה ניחוחות שונים. מחירים: ספריי ורול און: 22 שקלים, סטיק: 25 שקלים

זה לא בושם!

ט' קיבלה גם את הרול און הנחבא אל הכלים של ד"ר עור, והופתעה: "יש לו ניחוח סבוני מקסים ועדין במיוחד, כמו סבונים של פעם. מתאים למי שמבינה שדאודורנט אינו בושם - ודווקא בגלל זה לא בניתי עליו. אבל גם אחרי שעה מיוזעת בחדר הכושר הוא לא נמוג ונתן עבודה. מעולה".

ד"ר עור, Deo-Dor F, מחיר: 50 שקלים

ידיים למעלה

ב' חמדה לעצמה את דאודורנט הסטיק החדש והמעולה לגברים מבית טומי הילפיגר. "ניחוח גברי, אבל מספיק סקסי וחמוד, בשביל שארגיש איתו נוח, ונשאר כזה גם אחרי שעות. לו הייתי יכולה, הייתי מסתובבת עם ידיים מונפות למעלה כל היום, בשביל להריח את עצמי ביתר קלות. רק המחיר כמובן, הוא שערורייה, כמקובל בז'אנר מעצבי העל". Hilfiger Deo Stick, מחיר: 175 שקלים.

הכלור מכה שנית

ר' נטל את הספיד סטיק החדש, ויצא לטבול עצמו איפה שרק אפשר, כדי לבדוק האם הוא אכן עמיד במים כמובטח: "האם הוא החזיק מעמד יפה גם אחרי פעילות נמרצת? התשובה היא פחות או יותר - כן. האם הוא המשיך להפיץ ריח רענן גם אחרי שיצאתי מהבריכה? התשובה היא ככה ככה. האם הוא השאיר עלי רושם כביר, יותר מאשר דאודורנטים אחים נטולי יומרות? כנראה שלא".

ספיד סטיק 24/7 עמיד במים, מחירים: סטיק: 27 שקלים, ספריי: 24 שקלים.

ריח של נבלה מכיוון כפות הרגליים?

בהודעה לעיתונות צוין ש"מידת ההדבקה בפטרת כף הרגל גבוהה במיוחד במגזרים בהם כף הרגל מזיעה בנעל, כדוגמת: ספורטאים, חיילים, חרדים וכן בעלי נטייה גנטית לכך", אבל אנחנו יודעים שגם את, יפה ואמיצה שכמוך, סובלת לעתים מריח של נבלת חתול מכפות הרגליים ומוצאת עצמך מתגרדת בציבור בעזרת חפצים חדים.

החיילת נ', שמשרתת בצבא המדור, מדווחת: " השפופרת היא איצי-פיצי, קצת מבהיל להשאיר סכום כזה על משחונת זעירה, אבל התברר שהיא מספיקה לשתי כפות בשקט. הרעיון הוא למרוח חד פעמית את המשחה על הרגל – ולא מדי יום כמו יתר התכשירים הדומים - והיא אמורה לעבוד במשך שבועיים. זה כמובן מאוד נוח למי שלא ממש פנוי רגשית לטיפול מתמשך. נכון לעכשיו, אני יכולה לדווח על ניצחון בקרב".

נוברטיס - למיסיל once. מחיר: 75.65 שקלים.

אפשר לוותר על:

הדאודורנט החדש של אדידס, או לפחות להמתין לחורף. זה לא שהוא לא עושה את העבודה - להפך: מדובר בסוס עבודה נטול אלכוהול, שלא משאיר סימנים, מתייבש מהר ומחזיק מעמד זמן ניכר. אבל השילוב בין ניחוח בושם דומיננטי מדי לבין צחנת הקיץ, לא עולה יפה.

Adidas Action 3 Dry Max, מחיר: 27-30 שקלים

מרקר לשפתיים

טוש לשפתיים של MAC: גם למותג-העל יקיר המדור MAC יש לעתים יציאות שכדאי לשכוח. הפעם מדובר בסופיסטיקצית יתר בקטגורית השפתונים – "מכתים שפתיים" שמגיע במארז דמוי מרקר. א' המיומנת, שכבר שכחה שניסתה את מה שאתם עוד לא חלמתם למרוח, טוענת שמדובר במוצר מוזר: "מרגיש כמו להתאפר עם, ובכן - טוש. ועוד כזה שלא יורד! גוון השזיף שניסיתי השאיר צבע לא אלגנטי בכלל של קרטיב דובדבן, מראה שהעדפתי להשאיר מאחורי בגיל 12. נעמיד פנים כאילו זה לא קרה".

MAC - Lipstain Marker, מחיר: 99 שקלים.

מגבונים לחים הם המשיח?

מגבונים להסרת איפור של גרנייה: הנסיינית מ' שטוענת שמגבונים הם המשיח, ומשתמשת בהם לניקוי כללי, החל מישבנים, דרך כתמים קשים, מקלדת מלוכלכת, שמשת המכונית אחרי שחנתה מתחת לעץ וכלה במקלחת צרפתית כשהזמן דוחק, לקחה לסיבוב את המגבונים לניקוי עור הפנים של גרנייה. היא פינטזה על ויש אחד או שניים, שיורידו מעליה בקלילות את המייקאפ ושאר העניינים – אך התאכזבה: "המגבונים עדינים מדי. נזקקתי לשלושה לפחות כדי להתחיל להרגיש נקייה, וגם אחריהם התחשק לי לשטוף את הפנים במים. אבל גם בזה לא היה די, ובסופו של דבר עשיתי את הסיבוב הקבוע עם מי פנים וצמר גפן. מיותר".

מגבונים לניקוי עור הפנים נוטרישניסט, מחיר: 30 שקלים ל-25 מגבונים.

ונקנח במני ופדי

הגלובליזציה עשתה טוב לפחות לתחום הציפורן והעקב. אם צריך לסמן מגמה אחת מבורכת במיוחד שליוותה אותנו השנה, היא תהיה בוודאי פריחתן של מרכזי המניקור/פדיקור הנאים שנפתחו בהמוניהם, על דלפקיהם המעוצבים וכורסאות העיסוי שלהן.

לא עוד הידחקות במוסד השכונתי, על כיסאות פלסטיק מהוהים, אצל מניקוריסטית שמתקמצנת על הלקים של Essie, דוחפת לך את הרגליים לפיילה שראתה ימים יפים יותר ועושה לך טובה שהיא מוכנה לקבל אותך בשבע בערב. קראו למדור מיזנתרופ, אבל הוא מוותר על שיחות החולין עם הבחורה שעושה שפם בחוט במושב הסמוך. למעשה, הוא מוותר על שיחות בכלל. תנו לו להשתרע לאחור, להירגע מההמולה שבחוץ לשעה-שעתיים, לדמיין שהוא בניו יורק ולצאת משוייף.

אחת מהציפורניות הנעימות האלה היא Happy Hour בדיזנגוף סנטר: סטרילית למראה, (במובן הנעים של הסטריליות), מנוכרת מעט (במובן הנעים של הניכור), לבנת ספות, גם העובדות לבושות בחולצות לבנות (מהסוג שלא גולש למראה מוגזם של אחות חדר ניתוח), הפלייליסט הגיוני ומגוון ה-Essie וה- O.P.I בכניסה מסחרר. הפילינג בכפות היה תענוג צרוף, והפדיקור סחב חודש, וגם אז היה קשה לוותר עליו.

המקום פתוח בין 8:00–23:00, וחוץ ממני-פדי אפשר גם לתאם טיפולי פנים, הסרת שיער, עיסויים ועוד.

Happy Hour קינג ג'ורג' 75, ת"א דיזנגוף סנטר (שער 6)

  • עוד באותו נושא:
  • M.A.C

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully