וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת חן

4.9.2010 / 10:08

ז'ניל וויליאמס היא הדוגמנית השחורה שמשגעת כרגע את ניו יורק. אנחנו התלהבנו בעיקר מצילומי העירום החושניים שלה על רקע נוף מדברי צחיח למגזין ID

אם יש מועמדת ראויה לרשת את התואר "הגוף" של הסופרמודל האוסטרלית אל מקפירסון, הרי היא ז'ניל וויליאמס, הדוגמנית הכי חמה כרגע שמגיעה מאזור הקריביים. וויליאמס, ילידת קינגסטון בירת ג'מייקה, ציינה הקיץ הישגי שיא לדוגמנית כהת עור ועברה, לאחר מספר שנות דוגמנות, מעמודי הפנים של מגזיני האופנה הנחשבים לשעריהם. פניה הבובתיות-אקזוטיות מבוקשות היום משני צידי האוקיינוס, ובגיל 20 היא מסתמנת כאחת הדוגמניות השחורות המבטיחות בתעשייה היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
על שער מגזין ID/מערכת וואלה, צילום מסך

היא החלה את הקריירה ב-2005 בגיל 15 עם זכייתה במקום השני בתחרות הדוגמנות השנתית של סוכנות Pulse הג'מייקנית. ב-2006 הוחתמה על ידי סוכנות 'ניו-יורק מודלס' ובאפריל אותה שנה נבחרה על ידי אתר Models.com לדוגמנית החודש. זמן קצר אחר כך השתתפה בקמפיין בנטון לסתיו-חורף 2006 שצילם דיויד סימס. הקמפיין עורר את התעניינותה של אנה וינטור, עורכת ווג ארצות הברית רבת ההשפעה, שביקשה להיפגש עמה אישית. במאי 2008, היא הופיעה בגיליון ווג איטליה שהוקדש כולו לדוגמניות שחורות. בעקבות פרסום הגיליון, יומן העבודה שלה הפך להיות עמוס במיוחד והחל מעונת סתיו/חורף 2009 היא הפכה לנוכחת קבועה בתצוגות שבועות האופנה, בין היתר על המסלולים של ברברי, קנזו, נרסיסו רודריגז, ויויאן ווסטווד, זאק פוזן, לנווין, ולואי ויטון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בפרסומת לבנטון/מערכת וואלה, צילום מסך

ההצלחה ממשיכה גם ב-2010. בפברואר היא הופיעה על שער גיליון הקיץ של מגזין האופנה הבריטי LOVE. תמונת השער, כמו התמונות הנוספות במגזין, צולמו על ידי צמד הצלמים מרט ומרקוס, בכולן היא מופיעה בעירום. ביוני השנה זכתה להופיע גם על שער גיליון הקיץ של מגזין I:D ובהפקת פנים שצולמה במדבר קליפורניה. צילומי העירום האנרגטיים והחושניים על רקע הנוף צחיח שנעשו ביום אחד וללא כל אנשי שיער ואיפור מיקמו אותה בראש רשימותיהם של מלהקי תצוגות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
על שער מגזין LOVE/מערכת וואלה, צילום מסך

היום היא מתגוררת בניו יורק, מקפידה על פילאטיס פעמיים בשבוע, מבשלת הרבה בעצמה ומבקרת בסטארבקס בכל הזדמנות. היא מעריצה גדולה של ליידי גאגא, נהנתה מאוד באווטאר ו"הסוד" מאת רונדה בירן הוא הספר האהוב עליה. הסופרמודל השחורה הראשונה נעמי סימס היא אייקון האופנה שלה. בארונה הפרטי היא הכי אוהבת את תיק 'בירקין' של הרמס שקנתה לעצמה וג'ינס של הלמוט לאנג. בראיון לווג בריטניה מתחילת השנה דיברה בכנות על הקריירה שלה כדוגמנית וציינה קניות וכסף כצ'ופרים הכי טובים של עבודה קשה. בתעשייה המעדיפה בדרך כלל דוגמניות עם שיער, עור ועיניים בהירות, ז'ניל וויליאמס היא משב מרענן של עור שוקולד, לוק האקזוטי ויופי הטבעי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מתוך גיליון הקיץ של ID/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מתוך קמפיין למותג העור הספרדי LOEWE/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully