וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרק ג'ייקובס השיק חנות ספרים במנהטן

לירוי שופן

5.9.2010 / 23:03

המעצב האייקוני פתח חנות שישית בשכונת ווסט וילג'. הפעם, הוא הולך על מוצרי נייר עם כיתובים גסים

מרק ג'ייקובס ממשיך את ההשתלטות על שכונת ווסט וילג' בניו יורק. לאחר שבשנים האחרונות פתח חמש חנויות ללייבל Marc By Marc Jacobs באותו האזור (חנויות לבגדי נשים, גברים ואקססוריז, הממוקמות במרחק נגיעה אחת מהשנייה), מגיעה החנות השישית. והפעם, דווקא עם קשר עקיף לאופנה. אתמול (שבת) נחנכה בצמוד לחנות הנשים חנות ספרים ואביזרי קריאה העונה לשם BookMarc (שיבוש מכוון של המילה 'סימנייה'). מלבד אוסף ספרים אקלקטי, המתבסס בעיקר על ספרי אמנות וצילום, שחלקו נמכר דרך קבע בחנויות המותג של המעצב, אפשר למצוא שם גם מגוון מחברות, יומנים ועטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
החנות חדשה/מערכת וואלה, צילום מסך

חלק נכבד מן המוצרים מעוצבים בלעדית עבור החנות הייחודית, ומשלבים שמץ של הומור חצוף - כמו מחברת עם הכיתוב Moby's Dick, כפראפרזה על ספרו הקלאסי הרמן מלוויל; או אחרת הנושאת את השם The Gay Gatsby, כמשחק מילים על היצירה הנודעת של סקוט פ. פיצ'ג'רלד.

לא כולם מתלהבים מהחנות החדשה ונגד ג'ייקובס הופנתה גם ביקורת, בעיקר מצד תושבי השכונה, שחלקם חושבים שההתפרסות של המעצב בשכונה מוגזמת ופוגעת באופי המעודן של מקבץ הרחובות. כתגובה אמר רוברט דאפי, שותפו העיסקי של ג'ייקובס, לwwd.com, "הייתי יכול לקחת חלל ענק ולשבור את הקירות בפנים כפי שאחרים עשו. האם זה טוב לשכונה או רע לשכונה?". כך או כך, המעריצים מגיעים בהמוניהם, והופכים את החנות החדשה, הצופה אל מאפיית הקאפקייק המפורסמת מגנוליה, לאתר נוסף של עלייה לרגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מחברות ועטים עם השם של ג'ייקובס/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully