וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פס לחיבורים

התחתונים כבר למטה והשעווה הרותחת בדרך אליכם - יש גם גברים שמוכנים לסבול והרבה למען המפשעה החלקה. חלק מהם אתם אפילו מכירים

בחו"ל מכונה הטיפול Brozilian - שילוב של Brother עם Brazilian ולפעמים פשוט Manzilian - שעווה ברזילאית לגברים. יותר ויותר גברים אשר בעבר הצטמררו רק מהמחשבה על הכאב הכרוך בטיפול הסרת שיער מאזור המבושים או סתם סברו שזה "נשי" או "הומואי", מבקשים לעבור את ההליך הקוסמטי המכאיב, המשאיר אותם נטולי כל שיער באזור הרגיש ביותר בגופם. אם בעבר הלא רחוק גברים הוגנבו בחשאי למכוני יופי לצורך הסרת שיער בשעווה מאזור החזה, הגב או הכתפיים, היום הם נכנסים בגלוי דרך הכניסה הראשית ומבקשים גם את ה"ברזילאי". ההליך הקוסמטי האינטימי הזה כבר אינו עניינן של נשים בלבד הדואגות לפס הביקיני שלהן וכבר לא מדובר בהכרח בהומוסקסואלים עם מודעות מפותחת להופעתם, שאינם מוטרדים מהרעיון שאישה זרה "תתעסק להם בעניינים",

את חלק מהגברים האלה אתם אפילו מכירים. פי דידי סיפר ביוני 2008 למגזין הבריטי "מטרו", שהוא נוהג להסיר שיער בשעווה באזורים אינטימיים בקביעות. הראפר הידוע כמעורב אופנתית בתחומים שונים, אשר השיק בעבר קו ביגוד ומספר בשמים, ידוע במשטר טיפוח עצמי קפדני. "כשאני מתכונן, אני אוהב להירגע עם משקה - וודקה לימון ולהאזין לג'יימס בראון", הוא סיפר. "אחר כך אני עושה פדיקור-מניקור, וכן, שעווה בכל מקום. גברים חייבים את זה לנשים. אני עושה שעווה במקום הפרטי שלי ואחר כך אני שם את הבושם האישי שלי, Unforgivable Black". במקביל אמר ג'יי זי למגזין Us Weekly שלטעמו "חלק הוא יפה" "bald is beautiful". אנריקה אינגלסיאס סיפר למגזין People ביולי השנה שהוא מתכוון ברצינות לקיים את הבטחתו לעשות סקי מים בעירום בעקבות זכיית ספרד במונדיאל, הוא רק צריך "לעשות את השעווה הברזילאית שלו לפני כן".

יוליה גל מנכ"לית רשת סלוני היופי "יוליה אקספרס" בתל אביב, מספרת שגם אצלנו ניכרת עלייה במספר הגברים המגיעים לטיפולי שעווה בכלל ובשעווה ברזילאית בפרט. "אוכלוסיית הגברים המגיעה לטיפולים אלה מגוונת ביותר. גברים צעירים הנשלחים על ידי בנות זוגן, גברים העוסקים בענפי ספורט שונים כמו שחיה או רכיבה על אופניים וגברים המתלווים לבת הזוג לספא ונדבקים בחיידק. בניגוד לנשים שמתייחסות לביקור הספא כבילוי ובאות עם חברות, גברים מבקשים לשמור על דיסקרטיות ומגיעים לטיפול באופן ענייני וממוקד. התגובה הראשונית של גברים לאחר הטיפול היא בדרך כלל: 'וואו, איזה יופי, למה לא עשיתי את זה קודם?' הרבה גם מדווחים על עלייה ברמת הסיפוק בחיי הזוגיות. כבר ממש לא מדובר בעניין לנשים בלבד".

ישנן מספר תיאוריות לסיבות שהובילו לעלייה בביקוש לשעווה ברזילאית לגברים: הסרת שיער באזורים אינטימיים הפכה למשהו שהמאצ'ו עושה. גופם החלק של שרירנים ומתאבקים המסירים את כל שיער גופם על מנת להדגיש את שריריהם, מעניק תקפות הטרוסקסואלית לשעווה ברזילאית. גם משקיעים וספקי השירות שהחלו לחפש שווקים וקהלי יעד חדשים, מעבר לקהל הנשים, מעודדים את המגמה ומכוונים היום אל גברים שמגיבים בהתאם. מלבד זאת, גם מגמה שיוויונית בקרב צעירים מובילה לציפייתן של נשים מבני זוגן להיות מטופחים יותר ולא לחשוש מהסרת שיער מכאיבה. אם נשים מסוגלות, אז גם גברים יכולים. דור שלם של גברים צעירים המעודכנים על פי צו האופנה, מודעים למראם ומטפחים את גופם, והופכים למטרוסקסואלים ש"יוצאים מהארון", צורכים בקביעות מוצרי טיפוח ןלא מתביישים לבקש גם שעווה ברזילאית בביקוריהם התכופים במכוני יופי.

לאור המגמה המתחזקת של שעווה ברזילאית לגברים, בהחלט ניתן לומר שגברים היום היו לסובייקטים של אותם סטנדרטים של יופי כמו נשים. בעשור השני של המאה ה-21 לא מדויק לומר שנשים סובלות בשקט למען היופי ולגברים אין מושג מה הן עוברות. יש להם מושג, בכל אופן לשוויוניים שבהם.

  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully