וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך צ'ארלס בווג

לירוי שופן

6.9.2010 / 15:14

נסיך ווילס מקבל במה במגזין המפורסם בעולם, ובו הוא מסביר למה הוא כל כך אוהב וינטג'. הוא אפילו צולם על ידי מריו טסטינו

בית המלוכה הבריטי מבצע צעד נוסף לניעור אבק השמרנות שדבק בו, והאביר שנבחר למשימה הוא לא אחר מהנסיך צ'ארלס, אובייקט שערורייתי לכל הדעות. בגיליון ספטמבר של מגזין ווג האמריקאי, לצד הפקות שאינן פוסחות על אף מגמה לחורף הקרוב, התפרסמה רשימה פרי עטו של נסיך ווילס שעוסקת, באופן שהולם את הפלטפורמה, באופנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך גליון ספטמבר 2010 של ווג/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהסביר עד כמה הוא היה מוחמא מן הפנייה של ווג, בעיקר כי לא היה בטוח שהוא מתאים כלל לתואר "אופנתי", פונה הנסיך לתת את משנתו על האופנה העכשווית. בין היתר הוא מספר על תשוקתו למחזר ולתקן פריטים ישנים, וכיצד בדרך הזו אפשר להשיג מראה חדש לבגדים משומשים. בעיניו, כל הטרנד המכונה וינטג' הוא חלק מיכולתה של האופנה להתמודד עם האתגרים הסביבתיים שאנו ניצבים מולם, מכיוון שהוא מונע בזבוז מיותר של משאבים.

הנסיך צ'ארלס מנצל את הבמה גם כדי לקדם פרוייקט חדש שהוא עומד בראשו הנקרא Start. מטרתו – להראות לאנשים כיצד הם יכולים לפגוע פחות בסביבה על ידי הרגלים חדשים. כחלק מהעניין, החודש יפתחו גני בית קלרנס לפסטיבל שבו תתקיים גם תצוגת אופנה באותו ההקשר.

צ'ארלס לא רק הסתפק במילים, וכראוי למעמד הוא הצטלם עבור המגזין. הוא תועד בחליפה אפורה בעלת בלייזר ברכיסה כפולה – ברוח הגזרה העדכנית ביותר בשוק – על ידי אחד מצלמי האופנה הנודעים בעולם, מריו טסטינו. ומכיוון שבין היתר הוא פרש באותו טור אישי את משנתו בדבר שימור הסביבה, הוא צוייד באקססורי האולטימטיבי – את חפירה. הרקע, כפי שאפשר כבר לנחש, הוא גן בוטני פורח ומשורטט במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully