וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא ולנז'רי הסטייקים

12.9.2010 / 13:25

אחרי שהיה נדמה שליידי גאגא כבר לא יכולה להמם אותנו, מגיע עוד לוק הזוי. הפעם היא לובשת בשר חי ומרגיזה את PETA על השער של ווג יפן

ליידי גאגא חשפה השבוע בעמוד הטוויטר שלה עוד תמונת שער בכיכובה, לגיליון הסתיו של ווג גברים היפני. גאגא נראית בעירום חלקי, כשהיא מכוסה בפיסות בשר חי, היוצרות דגם מיוחד במינו של לנז'רי, וסטייק עין נא המונח על ראשה כמעין כובע דיילות אלגנטי. ליפסטיק וציפורניים באדום עז משלימים עוד לוק ביזארי של הליידי.

את התמונה צילם הצלם השנוי במחלוקת טרי ריצ'רדסון ועל הסטיילינג אחראי הסופר-סטייליסט ניקולה פורמיקטי, שעובד בקביעות עם ליידי גאגא ואחראי על הלוק האקסטרימי שלה כפי שנצפה במספר הזדמנויות (כמו בטקסי הבריט והגרמי האחרונים ובקליפים ל"טלפון" ו"אלחנדרו"). הפעם הקודמת שהשלושה שיתפו פעולה, הייתה בצילומי השער לגליון יולי האחרון של מגזין רולינג סטון, בו נראתה גאגא בחוטיני, חזיית קני רובה ופלטפורמות בלתי אפשריות בוורוד פוקסיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנז'רי נא. ליידי גאגא על שער ווג גברים יפן, סתיו 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגון PETA גינה, כצפוי, את התלבושת החדשה של גאגא. "בלי קשר להצגתו היפה לכאורה, מקורו של בשר הוא בחיה מעונה", אמרה אינגריד ניוקירק נשיאת הארגון בהצהרה רשמית. "בשר מייצג אלימות, דמים וסבל, אז אם זה הלוק שהיא תכננה, היא השיגה אותו". ניוקירק גם אמרה לניו יורק דיילי ניוז כי "העבודה של ליידי גאגא היא להציג דברים באופן מוזר וזה לחלוטין מצטיין במוזרות, כי בשר הוא משהו שאתה רוצה להימנע מלשים על גופך או בתוכו". הביקורת היא מהפך ביחסו של הארגון לליידי גאגא, לאחר שצוינה לשבח על ידו כתגובה לשימוש בפרווה מלאכותית בווידאו קליפ של Bad Romance.

בגיליון עצמו, מראויינת גאגא כג'ו קלדרון, מכונאי סיציליאני, המגלה שהוא ידיד ומאהב לעת מצוא של גאגא "היפייפיה, מצחיקה ומעניינת" והוא למעשה האני האחר של ליידי גאגא. מוזיקאים עם אלטר-אגו הם לא דבר חדש. לביונסה יש את סשה פירס, הפרסונה הבימתית הזוהרת והחושנית שלה ולמריה קארי יש את מימי, הצד היומיומי-אמיתי שלה מעבר לסלבריטאיות. למדונה את אסתר, צידה הרוחני-קבליסטי ולאמינם יש את סלים שיידי, המרכיב האפל והמרושע באישיותו. המוזר אצל ליידי גאגא הוא שבמקרה שלה מדובר באני אחר שהוא גבר. ככל הנראה חבר דמיוני שהיא המציאה לעצמה ומשמש כנחמה עבור כוכבת הפופ המצליחה בעולם היום המצויה מזה דרך קבע בנסיעות, הופעות, אירועים, ראיונות וצילומים.

שער ביקיני הבשר של ליידי גאגא הוביל, באופן לא מפתיע, גם לתגובות רבות ברשת, החל מ"גאגא נראית נפלא" ועד "מדכא תיאבון".

גאגא מועמדת ל-13 פרסים בטקס פרסי הווידאו, ה- VMA's, של MTV אשר ייערך ביום ראשון הקרוב בלוס אנג'לס. מסקרן בהחלט לראות איך היא תגיע הפעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully