וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפוח ודבש

שלי זוהר

11.9.2010 / 11:00

מעלותיו הקוסמטיות של התפוח גוברות על המוניטין הגרוע שלו מימי גן העדן ואם תתבלו אותו בדבש, יש סיכוי שתזדקנו לאט - מדגם מייצג של דבש ותכשיריו

בכוורת מספרים שהדבש הינו אוצר לחות רב עוצמה, ובעל יכולת למנוע זיהומים בזכות אנזים מיוחד שהוא מפריש, וזו הסיבה שמשתמשים בו לטיפול בכוויות ואקנה. יש בו ויטמין B וחומצה פולית, המסייעים בשיקום רקמות ומסייעים בהתחדשות העור וגם אנטיאוקסידנטים (נוגדי חמצון), שתפקידם לעצור תהליכים הרסניים שנוצרים בעקבות חמצון התאים. כך הוא מסייע בעיכוב תהליכי ההזדקנות.

מלבד כל אלה, בתכשירים קוסמטיים רבים מנצלים גם יכולתו של הדבש "לבלוע" אחוז מסוים של קרינה מהשמש, מה שהופך אותו למסנן קרינה טבעי. הוא מסוגל לספוג לחות מהאוויר ומהמים, וכך יוצר על פני העור שכבת לחות, השומרת עליו ומשפרת את מרקמו.

טיפ טיפוח: הדבש במצבו הטהור מייבש את הסביבה עימה הוא בא במגע, ולכן לא מומלץ למרוח אותו ישירות על העור, אלא בשילוב עם חומרים אחרים. אם תמרחו אותו לבד הוא יספוג את הלחות והנוזלים והוא יותיר את העור יבש.

התפוח נחשב לבעל סגולות מרפא, בשל תכולת הסיבים התזונתיים שבו. בתפוח יש כמויות ניכרות של נוגדי חמצון, ויטמין C האחראי על ייצור הקולגן בעור (מה שקובע את מידת האלסטיות שלו) ומזרז החלמה מדלקות שונות, ויטמין E המסייע בהגנה על רקמות העור, ווויטמין A המווסת את חלוקת התאים וקצב התחדשותם .

טיפ טיפוח: צריכה יומיומית של תפוחים תורמת למראה צעיר ורענן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת תפוחים ושקדים של לאוקסיטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

באווירת הבוסתן והכוורת, מציעים בלאוקיסטן סדרת מוצרים על בסיס התפוח והשקד, הכוללת פילינג לפנים (201 שקלים ל-100 מ"ל); מי פנים של סיידר תפוחים ומי טוניק, שמחטאים את העור לפני פעולת הזנה (100 שקלים ל-200 מ"ל); ג'ל לאזור העיניים (171 שקלים ל-15 מ"ל); קרם לחות לפנים על בסיס ג'ל (201 שקלים ל-30 מ"ל); פילינג גוף של דבש לימון (201 שקלים ל-250 מ"ל) וקרם גוף דבש לימון (201 שקלים ל-250 מ"ל).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פילינג גוף של לאוקסיטן עם דבש ולימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחברת נוקס אפשר למצוא מספר מוצרים המבוססים על דבש, הכוללים קרם פנים (229 שקלים ל-50 מ"ל); קרם ידיים (75 שקלים ל-75 מ"ל) וג'ל רחצה לגוף (99 שקלים ל-200 מ"ל). מוצר הדגל של הסדרה הוא קרם שפתיים, לריכוך שפתיים פגומות והדגשת צבע השפתיים, המכיל רכיבי טעם טבעיים של דבש ואשכולית (79 שקלים ל-15 מ"ל).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם פנים של נוקס המבוסס על דבש/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות ש'לוליטה למפיקה' משחררים בדרך כלל רק בשמים באריזות סגולות, הם מפתיעים בצבע ירוק בלתי שגרתי, עם בקבוק בצורת תפוח ירוק. הבושם שייך למשפחת הבשמים הפרחוניים והניחוח מבוסס על מרכיבים הכוללים בין היתר סיגליות, אירוס, דובדבן, מוסק, אדמונית, עלי תות ומימוזה. (378 שקלים לאריזת 50 מ"ל).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם של לוליטה למפיקה בצורת תפוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשונה משאר מסיכות השיער שמציע שוקי זיקרי, מסיכת הדבש מכילה פרופוליס האמור להגן על השערה ולהשיב אנרגיה לשיער בעקבות נזקי השמש, המתבטאים בשיער דהוי וחסר חיוניות. לדברי זיקרי המסכה פותחה במיוחד לאישה הישראלית ולהתמודדות עם האקלים המקומי (60 שקלים).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסיכת דבש לשיער של שוקי זיקרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ראש השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully