וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והשטיח היה לבן

13.9.2010 / 12:55

ליידי גאגא התכסתה בסטייקים וקאשה תפרה לעצמה שמלה משקיות אשפה - כל האופנה של טקס ה-VMA’s

בטקס פרסי הווידאו של MTV שנערך אתמול (ראשון) בתיאטרון נוקיה בלוס אנג'לס, נראו זה לצד זה מראות פריקיים וקלסיים. ה"אוסקר של הנוער", כפי שמכונה לפעמים ה-VMA's, הוא הזדמנות מצוינת למוזיקאי הרגע להפגין תלבושות מוזרות ומקוריות. מליידי גאגא לטיילור סוויפט ומקאשה לפלורנס וולש, השטיח האדום של ה-VMA's שאתמול הוסב בכלל ללבן, היה רקע לעוד לא מעט תלבושות איקוניות בסדרה הארוכה של התלבושות הזכורות של הטקס מאז שנערך לראשונה ב-1984.

ליידי גאגא

זוכת 8 הפרסים, כולל וידאו השנה (עבור Bad Romance), החליפה מספר תלבושות ופיאות אתמול בטקס. כוכבת הפופ בת ה-24 הגיעה בשמלת אלכסנדר מקווין מהקולקציה האחרונה של המעצב המנוח כשצבעי המלחמה אדום, שחור וזהב משתלבים מצוין עם נוצות מוהיקניות על הראש ועם נעלי הארמדילו המפורסמות של מקווין, שנדמה שהיא היחידה שמסוגלות ללכת איתן. ואם על שער גיליון הסתיו של ווג גברים היפני היא הופיעה בביקיני סטייקים, אז לסיום הטקס אתמול היא לבשה פרה שלמה, כולל פלטפורמות שנקשרו בחוט כמו נתח בשר קפוא וכמובן גם כובע אנטריקוט.

ליידי גאגא בשמלת אלכסנדר מקווין. טקס פרסי הוידאו של MTV, ספטמבר 2010. Christopher Polk, GettyImages
מחווה לחבר. ליידי גאגא בשמלת אלכסנדר מקווין/GettyImages, Christopher Polk
ליידי גאגא בשמלת בשר. טקס פרסי הוידאו של MTV, ספטמבר 2010. Frederick M. Brown, GettyImages
הפעם היא לבשה את כל הפרה. ליידי גאגא בתלבושת הבשר/GettyImages, Frederick M. Brown

פלורנס וולש

בשמלת שנהב מחורזת באורך הרצפה של ז'יבנשי, פלורנס וולש הסולנית בת ה-24 של Florence and the Machine הותירה רושם קצת דודתי, שלא התיישב עם השיער הבוער-ארגמני המפורסם שלה. אבל שמלת ההופעה הסוחפת בוורוד פסטלי שלבשה בהמשך הערב, גרמה לה להיראות כמו פייה טובה פיצתה על ההתחלה החלשה.

פלורנס וולש בשמלת ז'יבנשי. טקס פרסי הוידאו של MTV, ספטמבר 2010. GettyImages
פלורנס וולש בז'יבנשי/GettyImages
פלורנס וולש בהופעה. טקס פרסי הוידאו של MTV, ספטמבר 2010. Kevin Winter, GettyImages
פלורנס וולש סוחפת בוורוד-פסטל/GettyImages, Kevin Winter

קייטי פרי

המועמדת בת ה-24 עשתה רושם שידעה מראש שהערב שייך לליידי אחרת והסתפקה בשמלת "מחליקה על הקרח", מינורית למדי של מרקזה עם קפלים לבנים בחלק התחתון וחריזה שחורה מעל בד שקוף בצבע עור בחלק העליון. גם גווני הכחול והאדום בשיער וסנדלי העקב השחורים עם הפרח הלבן לא עזרו וקייטי נאלצה לראות את יריבתה גאגא קוטפת עוד פרס.

קייטי פרי בשמלת מרקזה. טקס פרסי הוידאו של MTV, ספטמבר 2010. GettyImages
ויתרה מראש. קייטי פרי במרקזה/GettyImages

טיילור סוויפט

זמרת הקאנטרי בת ה-21 הגיבה באלגנטיות על תקרית קנייה ווסט בטקס של שנה שעברה (שטרח לעדכן את סוויפט מעל הבמה ש"כל הכבוד, אבל ביונסה יותר טובה") עם שיר חדש בשם Forgiveness שביצעה בטקס לראשונה וגם בחרה במראה קלסי מאופק עם שיער גלי הוליוודי, ליפסטיק אדום ושמלת סטרפלס שנהבית של דולצ'ה וגבאנה.

טיילור סוויפט בשמלת דולצ'ה וגבאנה. טקס פרסי הוידאו של MTV, ספטמבר 2010. Kevin Winter, GettyImages
קלסית ומאופקת. טיילור סוויפט בדולצ'ה וגבאנה/GettyImages, Kevin Winter

היילי וויליאמס

בשמלת מיקרו מיני שחורה מקושטת באפליקציות פרחים בכחול נייבי של מיו מיו אשר במקור הוצגה על ידי בית האופנה האיטקלי בכלל כחולצה, סולנית פאראמור בת ה- 22 לא הצליחה להרשים. גם בהמשך, עם קוקו ילדותי ובלייזר לבן בלי כלום שלבשה לביצוע השיר Airplanes, היא הייתה חיוורת למדי במיוחד לצד הראפר האנרגטי B.O.B.

היילי וויליאמס בשמלת מיו מיו. טקס פרסי הוידאו של MTV, ספטמבר 2010. Christopher Polk, GettyImages
לא הרשימה. היילי וויליאמס/GettyImages, Christopher Polk

ריהאנה

עם סרט שיער קריסטלי של ג'ניפר באהר על התלתלים האדומים, גופיית כותנה מחוכית-תקופתית חושפת בטן שטוחה, חצאית טול נפוחה ומגפי עור צבאיים, ריהאנה הפתיעה במחווה למראה "כמו בתולה" של מדונה מטקס ה- VMA של שנת 1984. זמרת ה- R&B בת ה- 22 שכלל לא הייתה אמורה להגיע, בלטה עם התלבושת הלבנה לצד אמינם בעת ביצוע השיר Love the Way you Lie ותכשיטי ניל ליין שהוסיפה.

ריהאנה בשמלת כמו בתולה של מדונה. טקס פרסי הוידאו של MTV, ספטמבר 2010. Kevin Winter, GettyImages
מחווה למדונה. ריהאנה בהופעה אתמול/GettyImages, Kevin Winter

קאשה

נאמנה לזבל-שיק החביב עליה, זמרת הפופ בת ה- 23 סיפרה שהכינה בעצמה את שמלת הפלסטיק המקורית שלה: "היו לי שקיות אשפה ואני בערך חיברתי אותן". צמה מלאכותית עבה ותכשיטים שלא ניתן לפספס השלימו מראה מוזר למדי, אבל עקבי עם כל בחירות השטיח האדום של זמרת "טיק טוק" עד כה.

קאשה בשמלת שקיות הפלסטיק. טקס פרסי הוידאו של MTV, ספטמבר 2010. GettyImages
זבל-שיק. קאשה בשמלת שקיות פלסטיק/GettyImages

אשלי גרין

גם ללא צוות שחקני סאגת "דמדומים" שנראה בדרך כלל בסביבתה על השטיח האדום, אשלי גרין נראתה מלאת בטחון ויפייפיה אתמול בשמלת מיני סטרפלס של ג'יאמבטיסטה ואלי עם תחרה שחורה בחלק העליון ולבן עם קשירה חגורה קדמית בתחתון. מראה מוצלח במיוחד שגורם לחשוב שהכי יפה ב"דמדומים" היא דווקא כוכבת המשנה.

אשלי גרין בשמלת ג'יאמבטיסטה ואלי. טקס פרסי הוידאו של MTV, ספטמבר 2010. Christopher Polk, GettyImages
יפייפיה. אשלי גרין בג'יאמבטיסטה ואלי/GettyImages, Christopher Polk

סיארה

בשמלת נוצות שחורות חושפת זרועות וצמודת מותניים של ז'יבנשי, סיארה בת ה-25 בלטה אתמול על הרקע הלבן בכניסה. עקבי פלטפורמה בצבע שנהב עם רצועות עוטפות קרסולים, הותאמו לנוצות הלבנות בחלק התחתון של השמלה והשלימו מראה מחמיא לזמרת, השחקנית והרקדנית המוכשרת שהופיעה בהצלחה עם השיר Hot N' Fun.

סיארה בשמלת ז'יבנשי. טקס פרסי הוידאו של MTV, ספטמבר 2010. Frederick M. Brown, GettyImages
נוצות ז'יבנשי. סיארה/GettyImages, Frederick M. Brown

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully