וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואו מי בת ים סיטי

רוויטל מדר

16.9.2010 / 16:06

המקום בו מציגה קסטרו קולקציות לאנשי אופנה, יהפוך לחנות הפתוחה לקהל הרחב. האתגר: היא ממוקמת באזור התעשייה של בת ים

קסטרו מנסה להמשיך ולשכנע את כולנו שיש לנו אליה תשוקה כאילו היתה מותג בינלאומי וקשה להשגה, ומנצלת את ביאנלת הארכיטקטורה של בת ים, כדי להודיע על פתיחתו לקהל הרחב של השואו רום, הממוקם באזור התעשיה של העיר.

השואו רום הוא חלל התצוגה של קסטרו, שנמצא במטה החברה ומשמש בימים כתיקונם להצגת הקולקציות החדשות לפני שהן מגיעות אל החנויות, בפני עיתונאים ואנשי אופנה. החלל הוא לופט רחב ידיים המעוצב כולו כמו חלון ראווה מעורר השראה, בסגנון מתחלף שמתואם לעונה המוצגת ברגע נתון.

בימים אלה מעוצב החלל בסגנון חורפי, נוסטלגי וחמים, בהשראת נופים מוכרים של עיר, כמו גרם מדרגות ניו יורקי ולבנים חשופות, כולל רהיטי עץ ישנים ותמונות ישנות מהארכיון של קסטרו. עצם קיומו של החלל, מייחד את קסטרו בנוף הישראלי, הנעדר חדרי תצוגה. הצגת הבגדים בקונטקסט עם השראה משפרת לרוב את מראה הקולקציות, שנראות לפעמים פחות טוב על המסלול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השואו רום של קסטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקסטרו החליטו להפוך את השואו רום לחנות בוטיק לתקופה של כחודשיים, במסגרתה יוצעו שירותי סטיילינג (לנרשמים באתר החברה או בעמוד הפייסבוק שלה) ויימכרו פריטי סאמפלים של דגמים שבסופו של דבר לא יצאו לייצור. אלה יימכרו לצד בגדי קולקציית החורף.

הפיכת השואו רום לחנות באזור התעשייה של בת ים, שאינה נמצאת במיקום מרכזי, מעמידה את קסטרו במבחן קטן – עד כמה מוכנים לקוחותיה להתאמץ ולהגיע לאזור שבו אין דבר מלבד השואו רום של קסטרו, ועד כמה יש בהם תשוקה שתגרור אותו עד לנקודה זו בבת ים, כדי לרכוש פריט חד פעמי כלשהו של המותג.


השואו רום יפתח לקהל הרחב החל מה-20 בספטמבר למשך חודשיים. שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-20:00. במהלך חול המועד סוכות בימים א'-ג' בין השעות 09:00-22:00.

רחוב אורט ישראל 31, אזור התעשייה, בת ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully