וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושפיזין לפנים

שירלי אכסלרוד

19.9.2010 / 16:24

הזמינו אתכם להתארח גם בסוכות? נדפקתם. מדור קוסמטיקה קלה מבין לליבכם ומציע מספר רעיונות למתנה, ברמות חנופה משתנות

אל תפלו במלכודת הבקבוק הילדותי משהו בצבע גלידה פונץ'-בננה, וגם לא להיסטוריה של קשרל כמותג הבישום קל הדעת החביב על בנות מצווה. הגירסה הקיצית של אמור אמור שיצאה לאחרונה, היא קוקטייל מריר-מתוק ורענן של אשכולית, פטל, אננס, ועוד כמה דברים שתרצו לקחת מהם שלוק כשחם נורא בחוץ. כבונוס, הוא שרד בהצלחה גם יום מיוזע במיוחד, ואתם יודעים מה אומרים זקני צפת על השרבים של ספטמבר.

בושם Amour Amour Delight של קשרל. 346 שקלים ל-50 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרד את הזיעה של ספטמבר. בושם Amour Amour Delight של קשרל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוץ מבעיה מסויימת בתחום הקריאטיביות של השמות ("1", "2", "3", ו-"4"), וסתמיות קלה בתחום עיצוב הבקבוקים, סדרת הבשמים הגברית החדשה של רלף לורן פשוט מושלמת. אמנם רלף נתן בהם סימנים - "ספורטיבי", "מפתה", "הרפתקני" ו"סטייליסטי", ועוד מיני סופרלטיבים מעולם הטסטוסטרון שמקובל להדביק לניחוחות גבריים, אבל נסיין המדור ת' שהתנסה ברביעיה, לא הצליח להבחין בחושיו הגבריים בהבדלים משמעותיים: "כולם מעולים, מקוריים, מעניינים, לא דומיננטיים מדי ומתאימים לכל אירוע – החל מיום עבודה ועד לאירוע בבית השגריר".

BIG PONY של רלף לורן. 360 שקלים ל- 75 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ספורטיבי", "מפתה", "הרפתקני" ו"סטייליסטי". 4 המינים של רלף לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתנה המושלמת לדודה שלכם, שבוודאי תעריך את המותג הצרפתושי הוותיק. גירסת 2010 של פריזיין אמנם באה באו דה טואלט, שאמור להפוך אותה לקלילה ויומיומית יותר, וקייט מוס המדוכדכת היא הפרזנטורית של המהדורה המחודשת, אבל מה לעשות, כל אלה לא מצליחים לשנות את העובדה שמדובר בבושם מהודר עם אג'נדה מסודרת של מתיקות, בגרות וכבדות - קלאסיקה דודתית מהמעלה הראשונה.

פריזיין של איב סן לורן. 429 שקלים ל-50 מ"ל; 550 שקלים ל-90 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדודה שלכם נורא תשמח. פריזיין של איב סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתנות חנופה ברמה בינונית-גבוהה:

רכישת מתנה מלאוקיסטן היא כמו לומר "אני מכבדת לא רק את הזולת המקבל, אלא גם, ובעיקר, את עצמי". החברים מלאוקיסטן נהגו בתבונה כאשר בחבילת הלבנדר ארזו מוצרים המיועדים לבישום הבית דווקא – בדיוק המקום הנכון לניחוח הזה, שהמדור מעדיף במינונים סבירים בחדר הארונות שלו או באמבטיה, ולא על הגוף.

המארז כולל בושם לבית, נר ריחני, שקיק ריח לארון וזר פרחי לבנדר מיובשים הנטענים להגיע מפרובאנס, כולם באריזות אריסטוקרטיות, טובות מראה ומשמחות לבב אנוש, ובניחוח הנכון של הלבנדר. כלומר – זה שקרוב לדבר האמיתי, ולא הלבנדרים המהונדסים של ספריי לשירותים. מהרו ודיחפו לארון המעילים הטחוב שלכם, זה שמריח עכשיו כמו מערת הנטיפים ולמי שמעדיף מטפחים אנושיים, באותו מחיר ניתן גם למצוא אריזת מוצרים לגבר או חבילה ממוצרי חמאת הקריטה הנערצים.

מארז לבנדר של לאוקיסטן. 199 שקלים. להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ, ובאתר www.loccitane.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם ארון המעילים שלכם מריח כמו מערת נטיפים? ניחוחות לבנדר של לאוקסיטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ע', שטוענת כי כוחות-על מגנטיים מסתוריים מושכים אותה פעם אחר פעם לחנויות MAC, חשה סיפוק אדיר לנוכח ערכת האיפור Frisky Girl, ולא רק בגלל שהיא הכתירה עצמה מזמן כאם כל הפריסקיז עלי אדמות. הערכה, שכוללת מבחר של חמש מהקלאסיקות של MAC למראה ורדרד עליז ונמרץ, מציעה ליפגלוס, שהוכתר על ידי ע' כגלוס העמיד והיבש ביותר שניסתה אי פעם, לא דביק, לא נמרח ולא מבריק מדי; צללית מינרלית מוצלחת מאוד בגוונים של ורדרד, זהב וקאמל, ששרדה שעות, ומסקרה שחורה - Zoom Fast, שעשתה את העבודה וייצרה ריסים מופרדים, לא דרמטיים מדי וללא גושים. את הסומק והפודרה הוורדרדים ע' השאירה בבית – "צריך לדעת איפה עובר הגבול בין ורוד-שמחת חיים לאפרסק אנושי ענק". הקיטים קיימים גם בזהוב או סגלגל.

Look in the Box – MAC ב-349 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צריך לדעת איפה עובר הגבול בין ורוד-שמחת חיים לאפרסק אנושי ענק. הערכה הוורודה של מאק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתנות חנופה ברמה נמוכה (יחסית, יחסית...)

ניחוח המאסק רדף את כל מי שהעזה להגיע לפירקה במהלך שנות ה-80, כשהוא נע תדירות בין עדינות נעימה ונקייה לבין אקזוטיקה של בית אבות. סופט טאץ', מותג הלואו-קוסט החביב על המדור, ארז להם יחד קרם גוף, קרם ידיים וג'ל רחצה בניחוח מאסק, שהשביעו את רצונה של הנסיינית הלא בררנית צ': "קרמים נעימים, שמשאירים את העור חלק וקטיפתי. לא מפתיעים במיוחד, אבל בהחלט ראויים. הגודל נוח, ומתאים גם לתיק. חבל רק שהאריזה כל כך קרטונית ועלובה מבפנים". תמורה טובה למחיר, למי שיודעת להסתכל בקנקן, ולא באריזה הפושטית שלו.

מארז מתנה רומנטיק מאסק, סופט טאץ'. 50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמורה טובה למחיר, למי שיודעת להסתכל בקנקן, ולא באריזה הפושטית שלו. רומנטיק מאסק, סופט טאץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מארז החגים של ניוואה, שהגיעה בקופסת הפח המיתולוגית של המותג, החזירו את הנסיינית א' לימים בהם אמא שלה היתה מקבלת את הקרם הרב תכליתי של ניוואה בהזמנה מיוחדת מחברים או בני משפחה שנסעו מעבר לים, פותחת בחרדת קודש את המכסה הכחול ואת הנייר הכסוף תחתיו, ומתמרחת – פנים, גוף, ידיים, וגם את הצירים החלודים של הדלתות בבית, אם צריך - במשחה הכבדה, השמנונית והריחנית. כדי להתמודד עם הזכרונות, העדיפה א' לרוקן את הקופסה מדייריה ולאחסן בה את הקרמים היעודיים שלה – 'לתנוכים ולעפעפיים', כמו שאמא של א' קוראת להם בחיבה.

"אין ספק שקופסת הפח היא החלק הטוב של המארז. בתוכה אפשר למצוא תחליב רחצה מעולה שבמעולים, מועשר בשמן שקדים, קרם גוף לעור יבש, שהיה לי קצת דביק, ודאודורנט dry רול און, שאת הריח שלו אינני מחבבת".

מארז ניוואה לחגים, 70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פותחת בחרדת קודש את המכסה הכחול ואת הנייר הכסוף תחתיו, ומתמרחת – פנים, גוף, ידיים, וגם את הצירים החלודים של הדלתות בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד כמה מוצרים חדשים שמנסים לדהור על החיבור שבין חגי תשרי לתלושים שקיבלתם לחג:

מסיכת הדבש ופרופוליס אורגני של שוקי זיקרי הזכירה לנסיינית ח' דווקא טחינה: "עוד לא נתקלתי במרקם כל כך משונה למסכה. היא נוזלית לגמרי, יותר מכל שמפו שפגשתי, ונוזליותה בעוכריה, כי היא נגמרה מאוד מהר, וחבל. כי חוץ מהחיסרון הדי משמעותי הזה, זאת מסכה מצויינת. יש לה ריח נפלא, לא מתוק מדי, השיער היה רך וקל לסירוק והראסטות שהתחבאו בו נפתחו בקלות".

שוקי זיקרי. מסכת דבש, 60 שקלים בתקופת החגים (במקום 100 שקלים).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקם משונה, ריח נפלא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינינו, מה כבר אפשר לומר על לבלו? בסך הכל מדובר בשפתון קליל, עדין, שמזין שפתיים חרבות ומעניק להן לחות שאמורה למנוע מכן ללקלק, לנשוך ולקלף אותן למוות. גירסת הרימון נעימה כחברותיה, ומשאירה אחריה ברק וגוון אדמדם עדין, אם כי פגשנו כבר ריחות נעימים יותר (לבלו דובדבן, למשל). בכל מקרה, מדובר במוצר חינני כך שבטח תתמרחו בו גם כשלא ממש צריך.

שפתון לבלו רימון. 18 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבלי ללקלק, לנשוך ולקלף את השפתיים למוות. לבלו רימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית א' קיבלה את מי הלחות המכילים מיצוי רימונים וקמומיל של ד"ר קליין, ונזכרה בש', בחורה שפעם הכירה. אותה ש' לא היתה מסוגלת לנקוב בשמו של ראש הממשלה, אבל את קורות החיים של ד"ר דב ידעה לדקלם בעל פה, כולל מספר הטלפון בקליניקה ושעות הקבלה. "למרות הכבוד שאני רוחשת לאחד מגדולי האומה, מדובר במוצר סתמי. הוא אמור להרגיע ולרענן, אבל חוץ מריח מתקתק ומלאכותי שלא הזכיר לי רימונים בשום צורה ואופן, הוא לא השאיר רושם".

טוניק רימונים, של ד"ר קליין. 162 שקלים ל-250 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואת שמו של ראש הממשלה אתם יודעים לאיית? טוניק רימונים של ד"ר קליין/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לאוקסיטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully