וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרסטארית שלי- הטור השבועי של תמר קרוון

תמר קרוון

21.9.2010 / 13:20

תמר קרוון משוחחת עם מעצבת התכשיטים שירלי איציק שהיא במקרה גם החברה הכי יפה שלה ומציעה יצירתיות, תכשיטים ואהבה לרגל חג האסיף

אני עדיין זוכרת את הפעם הראשונה בה נחו עיניי על שירלי איציק. היה זה ערב יום שישי, לפני כשש שנים. הייתי שרועה על הספה של הורי לאחר ארוחה מלבבת ועילעלתי בעיתוני סוף השבוע. ואז, בפינה של אחד העמודים, בתמונה בגודל של בול ראיתי אותה ונדהמתי מיופייה. מאז, אנחנו נתקלות זו בזו בעיר, רוכשות זו מזו פריטים אישיים מהארון ואפילו פעם צילמתי אותה להפקת בגדי-ים בלתי נשכחת. לכבוד החג החלטתי לזמן אותה לשיחה רצינית על יצירה, תכשיטים ואיך לא, על אהבה.

שירלי איציק. תמר קרוון
שירלי איציק. שרשרת: רוביסטאר; גופיה: אוק/תמר קרוון

מתי ואיך רוביסטאר נולדה?

"כשהייתי בת 19 הקמתי את רוביסטאר עם חברתי הטובה נועה. גרנו בזמנו יחד ואיכשהו הגענו לאביזרי אופנה מעור. זה תפס די מהר וכך הכל התחיל. כעבור שנתיים נועה עזבה ואני המשכתי לבד. רובי סטאר גדלה יחד איתי והתפתחה גם לליין תכשיטים ואני מרגישה שלאורך הדרך מצאתי את צורת הביטוי היצירתי שהכי משקפת אותי. לאחרונה המותג אף נמכר בחנויות בפריז, לונדון וארצות הברית". מה הכי חשוב לך כשאת יוצרת תכשיט? "האסתטיקה והתחושה שהתכשיט משדר. התכשיט נועד להעצים את העונד/ת ולכן עליו להכיל בתוכו עוצמה מסוימת. אני יוצרת מתוך רעיון והתעסקות עם החומר וחשוב לי שהמקום האינטואיטיבי והאותנטי יעבור החוצה, במהלך היצירה אני לא מתפשרת עד שאני מרגישה שהתכשיט שלם מבחנתי ואיכות החומרים מאד חשובה לי גם אם זה מייקר את התכשיט מעבר למתוכנן".

שירלי איציק. תמר קרוון
שירלי איציק. עליונית: יעל מניה; מכנסיים: בוטיק ואניטי; חגורה: רוביסטאר; נעליים: אוק/תמר קרוון

איזה פריט הכי יקר לליבך בארון ואיזה היה הכי יקר לכיסך?

"הכי יקר לליבי? אני תוהה אם באמת יש דבר כזה. כל הפריטים שלי יקרים לליבי. אולי חולצת פסים שיש לי מגיל שבע שלעולם לא אזרוק. הכי יקר לכיסי זו כנראה שמלה של ליאורה טרגן. לבשתי אותה רק פעמיים, אבל היא אחד הדברים הנפלאים ביותר שרכשתי".

האם האהבה תמיד מנצחת?

"כל עוד האהבה חזקה היא תנצח"!

פפראצי 15.9.10

תמר קרוון, פפראצי 15.9.2010. א.פ.ק., תמר קרוון
שמלה: טופשופ/תמר קרוון, א.פ.ק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully