וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר עם מבטא

22.9.2010 / 14:28

השמלות שגרמו לנו להרגיש הוליווד אל מול חליפות באווירת בר מצווה - המתלבשים של טקס פרסי אופיר

בטקס פרסי אופיר של האקדמיה הישראלית לקולנוע שנערך אמש (שלישי) בתיאטרון ירושלים, היו מי שבלטו עם מראה סביר בין הברמודות, חולצות הטי ונעלי הספורט. בסך הכול וביחס לשנים קודמות נמצאו מבין באי הטקס מי שהפנימו שג'ינס מטולא וחולצת טי זה לא כבר לא מצחיק והתאמצו קצת יותר. עם זאת, אין לצפות לשיק פסטיבל קאן, בטקס שבו המנחה וזוגתו לריקוד הסלוני לא מסונכרנים עם התזמורת, מועמד לפרס במאי השנה נראה ישוב על הרצפה, מועמדים הושבו דווקא באמצעי השורות במקום במושבי המעבר ורבים בקהל היו עסוקים בפטפוטים וסימוסים נמרצים בזמן נאומי הזוכים.

לימור גולדשטיין ואוולין קפלון בטקס פרסי אופיר, ספטמבר 2010. נמרוד סונדרס
לימור גולדשטיין ואוולין קפלון/נמרוד סונדרס

לימור גולדשטיין

כריסטינה הנדריקס בירושלים! מגישת פרס תסריט השנה בשמלת סטרפלס אדומה באורך הרצפה, הייתה היחידה במראה שהיה עובר שטיח אדום ב-LA או את מדרגות פסטיבל קאן. זוג עגילי שנדליר של ה. שטרן היה בחירה נכונה ובסך הכול מראה מבטיח היוצר רושם שטקס פרסי האקדמיה הישראלית, לפחות מהיבט האופנה, בדרך הנכונה.

רונית אלקבץ

מי שהפסידה את פרס שחקנית השנה, הופיעה במראה שיצר תחושה שאולם שרובר בתיאטרון ירושלים הוא למעשה תיאטרון קודאק בהוליווד. בשמלה אפורה מעוטרת בחרוזים שחורים, מוזהבים ומוכספים, שהסתיימה מעבר לברכיים ובנעלי עקב בצבע עור, מגישת פרס במאי השנה, הציגה כהרגלה בחירה מיוחדת עם ניחוח זר המתכתב עם זה של שר הצעירה. השיער השחור הארוך, עם זאת, נאסף למעלה והצידה באופן קצת ביזארי שעורר געגוע לגרסתו הפזורה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
רונית אלקבץ בטקס פרסי אופיר, ספטמבר 2010. נמרוד סונדרס
רונית אלקבץ/נמרוד סונדרס
רונית אלקבץ. נמרוד סונדרס
החרוזים מקרוב. אלקבץ/נמרוד סונדרס

שלישיית מה קשור

ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי, מגישי פרס מפעל חיים לזאב רווח, הופיעו במראה מסונכרן ומדויק. כל השלושה בחליפות שחורות, עניבה, נעליים מבריקות וזיפי זקן (טוב, אולי רק לציון היה זקנקן של ממש). הרגע המרגש של הערב ולא רק בגלל הזוכה שכל כך הגיע לו, אלא בגלל ההצלחה בבחירת הביגוד והסגנון, אפילו של שלום.

שלישיית מה קשור בטקס פרסי אופיר, ספטמבר 2010. נמרוד סונדרס
שלישיית מה קשור/נמרוד סונדרס

אקי אבני

בבלייזר צמוד מדי, עניבת פפיון גדולה מדי ומכנסיים עם קו מותניים גבוה מדי, מנחה הטקס, בילי קריסטל wannabe, לא נראה יותר מנער בר מצווה בחליפה הראשונה של חייו. רעה במיוחד הייתה העניבה בתכלת תינוקי עם הממחטה התואמת בכיס הבלייזר, שנראתה בחלק השני של הטקס. אולי שי מרשות השידור, שרכשה בדרך יפו כמה כאלו במחיר סיטונאי.

אקי אבני. נמרוד סונדרס
אקי אבני/נמרוד סונדרס

מיה דגן

זוכת פרס שחקנית השנה, בשמלת מיני עם חלק עליון מעור וחגורה מוזהבת צעקנית ש"השתלבה" עם המסגרת העליונה של משקפי הראייה הגדולים מדי וליפסטיק שהספיק לדהות עד רגע הזכייה. תסרוקת גן הילדים הגבוהה השלימה לוק פשטני. מה גם שהמשיכות הבלתי פוסקות של קו הסטרפלס למעלה עשו רושם של אי נוחות.

מיה דגן. נמרוד סונדרס
מיה דגן/נמרוד סונדרס
מיה דגן בטקס פרסי אופיר, ספטמבר 2010. נמרוד סונדרס
מיה דגן/נמרוד סונדרס

תמר אלקן

מגישת פרס העיצוב האמנותי הוכיחה הבנה מעמיקה בעיצוב המראה של עצמה. בשמלת מיני מוזהבת ורופפת בכתף ימין, צווארון וי מעודן, עקבים ועגילים תואמים, שיער אסוף גבוה במראה "זו תסרוקת האמבטיה שלי והחלטתי לבוא איתה" ורישול סקסי כללי, תמר הפגינה את אחת הבחירות המוצלחות הערב.

תמר אלקן וציון אשכנזי בטקס פרסי אופיר, ספטמבר 2010. נמרוד סונדרס
תמר אלקן וציון אשכנזי/נמרוד סונדרס

פלאטו שרון

אולי לא הכי עדכני, אבל מושקע, מלא מחשבה ומכבד את האירוע. כמה מבאי הטקס שיכולים להיות נכדיו יכולים רק ללמוד מהשיק הצרפתי. אם לא היה שטיח אדום, לפחות קיבלנו מפלאטו חולצה אדומה בוהקת. העניבה מתאימה בהחלט, כמו גם החליפה השחורה והחגיגית.

שמואל פלאטו שרון בטקס פרסי אופיר, ספטמבר 2010. נמרוד סונדרס
פלאטו שרון/נמרוד סונדרס

רוזינה קמבוס

זוכת פרס שחקנית המשנה במראה מנהלת בית הספר בערב אסיפת הורים. חלק עליון כחול עם קשירה קדמית בשחור וחצאית אפורה לא הספיקו ובוודאי שלא הסנדלים נטולי העקבים.

רוזינה קמבוס בטקס פרסי אופיר, ספטמבר 2010. נמרוד סונדרס
רוזינה קמבוס/נמרוד סונדרס

ערן ריקליס

במאי השנה בחולצת טי שחורה פשוטה שגרמה לו להיראות כמו נהג משאית עירייה המשתדל להסוות כרס גדולה. כך נראה במאי השנה של הקולנוע הישראלי בעת נאום הזכייה של חייו. לזכותו ייאמר שהוא מצא לנכון להתנצל: "לא הספקתי לשים תז'קט". אם היית לובש חולצת צווארון מתחת לז'קט ששכחת ללבוש, הכל היה אחרת.

ערן ריקליס. נמרוד סונדרס
ערן ריקליס/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully