וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצעי חודש אוקטובר

רוויטל מדר

5.10.2010 / 19:57

אחרי שכולם התחתנו ב-9.9, כולם נותנים לכם הנחות מתונות ב-10.10. אנחנו מעדיפים לעקוף את הסימבוליקה של ה-10% לקראת העד 50%

לרגל ה-10.10

ביום ראשון, ה-10 באוקטובר, כל מי שתגיע לאחת מחנויות רשת אפרודיטה ותרכוש דבר מה, תקבל בתום התשלום שובר זיכוי לקנייה הבאה על סך 30% מהרכישה שהיא ביצעה. מבע קצת מסובך, שממליץ לכם לחלק את הקניות שלכם ברשת הלנז'ריי (הזיכוי תקף רק לסניף שבו התבצעה הרכישה).

מי שנפשה חשקה בתכשיטים בתחילת השבוע, מוזמנת להגיע לחנותה של אפרת קסוטו גם כן ביום ראשון ה-10 באוקטובר, ולקבל 10% הנחה על כל רכישה שתיעשה מקולקציית סתיו-חורף 2011. ברחוב רמב"ם 18 ובמתחם התחנה, תל אביב.

מבצע דומה למדי יתקיים בחנויות כיסים, גם כן ביום ראשון ה-10 באוקטובר, עת גם הם יציעו 10% הנחה על קולקציית סתיו-חורף 2011. לטובתם, ולטובת המקוריות שכל אחד מעוניין בה, נציין שכיסים חוגגים ביחד עם התאריך העגול גם עשור. רחוב החשמל 8 ת"א; רחוב אוסישקין 38 רמת השרון.

ה-10 באוקטובר קסם גם לדניאלה להבי, וגם היא החליטה להציע ביום זה, החל מהשעה 10 בבוקר, בכל אחת מחנויותיה, 10% הנחה על קולקציית סתיו-חורף 2011.

על אותו הגל מציעה רשת ביג טום 10% הנחה במהלך יום ראשון ה-10 באוקטובר על קולקציית סתיו-חורף 2011, אך לא על מה שכבר נמצא תחת סוג של הנחה. בחנויות הרשת.

פשוט הנחות

ברשת IKKS מבינים שעם כניסתה של קולקציית סתיו-חורף 2011, יש להיפרד מפריטי העונות הקודמות. לכן החליטו ברשת הצרפתית להציע רק בחנות ה-showroom שלהם פריטים מעונות קודמות בהנחות של עד 70% הנחה. המבצע עד סוף חודש נובמבר או עד גמר המלאי. רחוב שפר 23, תל אביב.

רשת טופשופ מציעה כבר עכשיו הנחות של עד 50% על פריטים נבחרים מקולקציית סתיו-חורף 2011. המבצע נמשך עד ה-25 באוקטובר, ומתקיים בכל חנויות הרשת.

עד סוף החודש

לבלה, מבלה וינטאג', לא הספיק רק העניין האישי בתחביב האספנות שלה שהפך זה מכבר לחנות. היא תרה אחרי האידיאולוגיה שמציעה אופנת היד השנייה, ולכן כאקט של מיחזור ענקי מציעה את כל סטוק הוינטאג' שלה במחירים הנמוכים ביותר בעיר, לטענתה, במשך כל חודש אוקטובר. חולצות לדוגמא יימכרו במחיר של עד 65 שקלים, ואילו שמלות במחיר של עד 100 שקלים. רחוב רמב"ם 7, תל אביב.

באותם גבולות של תאריכים, כלומר גם כן עד סוף חודש אוקטובר, מתקיים ברשת האקססוריז DIVA מבצע שבמהלכו על כל קניית שני פריטים מהקולקציה שבחנות מקבלים בחינם פריט שלישי (שהוא כמובן הזול ביותר מבין השלישייה). בחנויות הרשת.

במכללת איל מקיאג' חושבים על הטווח הרחוק ומציעים עד סוף חודש אוקטובר קורס איפור בן 27 מפגשים בחצי מחיר. לפרטים: 1800-81-81-80

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יוקרתי

בבוטיק ורנר חוגגים את הגעתן של קולקציות סתיו-חורף 2011 של שלל המעצבים שלהם, ביניהם בית האופנה מרטין מרג'יאלה, ריק אואנס, אקנה ועוד במבצע שבמסגרתו על כל קנייה מעל 1000 שקל במהלך חודש אוקטובר יינתן במתנה תיק בד של מרגי'אלה ומגזין אקנה. רחוב אלפסי 33, תל אביב.

יש כאלה שלא חולמות על טקסטיל, אלא דווקא על פנינים ויהלומים. לאלה בורסת היהלומים מציעה עד ה-10 באוקטובר זוג עגילי פנינה 14 קאראט במחיר מבצע של 390 שקלים. בנוסף מי שחוגגת יומולדת עד ה-10 באוקטובר, יכולה לקבל בבורסה המתוכשטת הנחות של עד 55% הנחה על כל תכשיטי היהלומים.

במהלך חודש אוקטובר המרכז לסטיילינג של אורלי שי מגיע למלון כנען ספא כדי להציע לכם סופי שבוע עמוסים בסטייל, שילמדו אתכם על סטיילינג, טיפוח ואיפור במהלכן של סדנאות שיקיימו אורלי שי קס, עופר לוין, אני פרידמן ואוסנת קוזוסש.. בנוסף מובטחת גם תצוגת אופנה של מותגים מפריז ומילאנו. מחיר התענוג שכולל אירוח של 2 לילות בסופ"ש פלוס בראנץ' חלבי וכניסה חופשית לסדנאות הוא 3,580 שקלים. לפרטים: 04-6993000

  • עוד באותו נושא:
  • מכירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully