וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזתי לבד

תמר קרוון

7.10.2010 / 17:41

תמר קרוון ביקרה בברלין והתרגשה מהסתיו, מקרדיולוג קנדי שווה, כוכב הוליוודי שנתן לה טיפ לדרך ורכישות קטנות, אך משמחות

וויליאם דיפו. תמר קרוון
משפט אחד חשוב. וויליאם דיפו/תמר קרוון

כשקיבלתי הזמנה אישית ומלבבת לטוס לברלין לא שיערתי כיצד בחמישה ימים בלבד עלולים לקרות כל כך הרבה ארועים סוערים, מרגשים ומשמחים. וכיצד מבחורונת שנותרה עם מיכל רגשי מרוקן עד מתחת לאפס אשוב הביתה עם אחד גדוש ומהביל. אך ראשית נתחיל מההתחלה. קצת לפני הטיסה, התקשרה אלי חברתי טל בבהילות. "תמר, תפתחי עיניים בשדה תעופה, כך הכרתי את בעלי לעתיד!" מעולם לא פתחתי עיניים בכל מה שקשור לבחורים והחלטתי לסרב בתוקף להמלצה, אך כשהמתנתי בציריך לטיסה לברלין, לא יכולתי שלא לשים לב לגבר יפה תואר ואלגנטי שהביט בי בהתמדה. בשל עקרונותי החלטתי להתעלם, אך כשעליתי לטיסה הסתבר שאנו יושבים יחדיו. ואכן, פרנסואה הקרדיולוג הקנדי שחי כיום בשוויץ הוא אחד הגברים הכי שווים שיצא לי להכיר, ובכל זאת באותו רגע חשתי שהדייט האמיתי שלי הוא עם ברלין.

וויליאם דיפו. תמר קרוון
כל הבגדים מהארון הפרטי. וויליאם דיפו/תמר קרוון

נרגשת במיוחד יצאתי לפגוש אותה ואכן גיליתי עיר קסומה. עיר שמזג האוויר בה תואם את עונת השנה (קריר וגשום), שהאנשים בה מתנהלים בנחת (מחייכים), שבכל פינה יש איזה מקום קטן עם מזון-על (וזול!), שהתרבות בה היא העיר עצמה ולא חלק ממנה (מגזינים שמחולקים בחינם, קונצרטים ותערוכות בלי סוף) ושבאמת הכל יכול לקרות בה אפילו אם לא קוראים לה ניו-יורק.

למשל, להיות ביום הולדת בטירה נידחת, עם אנשים מרתקים במיוחד ובמקרה להיתקל בוויליאם דפו ולפצוח איתו בשיחה כאילו היינו מכרים ותיקים. "הכי קל לבחור להיות בדאון ולמטה, והכי קשה לבחור להיות למעלה ולשמוח, אבל זה כדאי", הוא נתן לי טיפ לדרך.

וכך עם התובנה הזו טיילתי שעות אינסופיות בכל יום בברלין אהובתי, רטובה עד לשד עצמותי ומרחפת בחיוך של אושר על פני. התלבטויות ללא תוצאה או פסימיות הן נחלת העבר, והחלטתי שהגיע הזמן, כמה שזה יהיה קשה, פשוט לשמוח.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

פריטי העל

ואם כבר הגעתי עד לברלין האם יכלתי שלא להתענג על פריטים? ובכן, אמנם העיר מלאה בחנויות שגדושות בכל טוב אך מפאת מחסור במזומנים ותחושת ערפול מרב אושר התבוננתי רק בחלונות הראווה. כן, הבלתי ייאמן קרה ואולי אלו ניצני הגמילה והגאולה! אך בכדי לא לשוב עם מזוודה ריקה ובכל זאת לשמר מיתוסים ביצעתי כמה רכישות על-חלל.

1. חצאית ברוחה של סוניה ריקל, מחנות מתוקה מעל בית קפה קסום, 22 יורו.

חצאית ברוחה של סוניה ריקל. תמר קרוון
חצאית ברוחה של סוניה ריקל/תמר קרוון

2. קלאץ' בגוון יחיד ומיוחד, מחנות יד שנייה קצת יקרה אך בעלת החנות מגלה אמפטיה לבחורות שמבקשות התחשבות ועושה להן הנחה, 18 יורו.

קלאץ' יד שנייה כתום מחנות בברלין. תמר קרוון
קלאץ' בגוון יחיד ומיוחד/תמר קרוון

3. מדבקות קטנטנות של הלו קיטי שרכשתי בדוכן בשוק אצל בחורה שנראתה אפילו יותר משוגעת ממני, 1 יורו לשקית של 50 מדבקות.

מדבקות הלו קיטי. תמר קרוון
מדבקות קטנטנות של הלו קיטי/תמר קרוון

4. נעלי עקב מושלמות של פוליני, בול במידה שלי! לאחר שהסברתי למוכרת הקשוחה שהן יהיו בבית טוב, מוקפות באחיות מכל צד, היא השתכנעה למכור לי אותן (הן היו לתצוגה בלבד), 12 יורו.

נעלי פוליני. תמר קרוון
נעלי עקב של פוליני/תמר קרוון

5. ואיך אפשר בלי במבי? זוג עגילים שבקרוב יהפכו לתליון (כי אין לי חורים באוזניים) והכי חשוב: עיני הבמבי זזות מצד לצד בכל תנועה קלה! 5 יורו.

עגילי במבי. תמר קרוון
עגילי במבי/תמר קרוון

כעת, כשיש לי טוטאל לוק ב-53 יורו וכל מה שעלי להוסיף זו חולצה קטנה שחורה, אולי הגיע הזמן לטוס לשווייץ לדייט עם פרנסואה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פפראצי 27.9.2010

חולצה: אוסף פרטי; חצאית: שאנל מחנות יד שניה בפריז; גרבונים: אמה; מגפונים: זארה (חורף שעבר); תיק: הלנה (צילום: א.פ.ק.)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully