וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקי אותה אצילה

לירוי שופן

10.10.2010 / 15:52

שהנשים הפשוטות ילבשו קרדיגן, כי השכמייה מסתמנת כאופציה השפויה של החורף. 6,000 שקלים וההזדמנות להתעטף באיב סן לורן הופכת קרובה מתמיד

אלגנטיות אמיתית לעולם לא תושג על ידי סריג מדובלל. לעומת זאת שכמייה או גלימה, זהו כבר סיפור אחר, הטומן בחובו הזדמנות לדימיון מודרך אחר אימג'ים רומנטיים של רוכבות על סוסים, רוזנות גותיות או עלמות אריסטוקרטיות בסוף המאה ה-19. בעולם שבו מעיל הופך למציאות מיותרת (במיוחד לישראל) והקרדיגן זוכה לתחייה מחודשת, השכמייה מהווה אופציית ביניים מושלמת – היא עשויה לחמם, אין בה פשטות מרגיזה ובעיקר, אין לה דבר במשותף עם הלבנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעורר יראת שמיים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבין בתי האופנה הרבים שהציגו שכמיות – החל מברברי ודיור וכלה במעצב הבריטי מת'יו וויליאמסון - זו של איב סן לורן מסתמנת כאופציה ראויה במיוחד. כשבית האופנה הציג את הקולקציה, שהשכמייה היא חלק משמעותי מתוכה, מבקרי האופנה גרסו כי הם מזהים אווירה של נזירות נוצריות, או לפחות כנסייה קטנה. סטפאנו פילטי, המעצב של איב סן לורן, אמנם התנגד נרחצות לפרשנות, אבל נדמה שזהו בדיוק סוד הפיתוי – האופי החמור, ספק חסוד, של הפריטים.

על אף הקווים הא-סימטריים, קצרה בחלק הקדמי וארוכה בזה האחורי, השכמייה השחורה הזו, הנרכסת על ידי לחצנים נסתרים, ממסגרת בחדות את חלקו העליון של הגוף, כמעט מסתירה אותו לחלוטין, ויוצרת צללית אניגמטית המייצרת ריחוק מתנשא, ממש כמו אם המנזר. בהתחשב בכל אלה, 6000 שקלים בשביל להמיר את הדת זה לא כל כך הרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully