וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות כתומנטה נסגרה

רוויטל מדר

10.10.2010 / 16:50

אחת החנויות הראשונות בתל אביב שקידמה בגדי מעצבים נסגרה בסוף השבוע. חיה ניר המייסדת נפרדת מרחוב דיזנגוף

לאחר 25 שנות פעילות, נסגר בסוף השבוע האחרון בוטיק האופנה 'כתומנטה' ברחוב דיזנגוף, שהוקם בשנת 1985 על ידי המעצבת חיה ניר. כבר לפני כחודש החלו להיערם הרמזים המעידים על המהלך. בתחילה נמסרה הודעה על מכירת מלאי החנות לרגל שיפוצים, ובהמשך התברר דרך גורמים שונים, כי החנות אינה מיועדת להיפתח מחדש.

"אני לא תליתי את הנעליים", מסרה חיה ניר בתגובה. לדבריה כבר מזמן רצתה לזוז הצידה, "לא להיות יותר בחזית של שדרת המעצבים של רחוב דיזנגוף". כיום ניר בוחנת כיוונים חדשים וחלופות אחרות. "אני שוקלת כל מיני רעיונות ואפשרויות. מדובר בהרבה יותר מעוד חיפוש אחר חלל חדש, שיחליף את החנות שנסגרה. אני רוצה להתחבר בחזרה לפורמט שממנו התחלתי, של סטודיו וחנות. פתאום הכל חוזר אליי, כל ההיסטוריה, ואני מבינה כמה עשיתי, וכמה הייתה ארוכה הדרך", הוסיפה ניר. "כשאתה עובד אתה לא שם לב כמה אתה מתקדם, כעת אני רואה את כל כתומנטה".

נכון לעכשיו, על חלון הראווה מתנוססת הודעה המבשרת שחנות העודפים של כתומנטה ממשיכה לפעול בשדרות חן בעיר והמעוניינים בתיקונים ועיצובים, מוזמנים לפנות לסטודיו של ניר, הממוקם בשכונת פלורנטין.

כתומנטה, כמותג וכבוטיק, היה בין הראשונים בעיר שהציע בגדי מעצבים ישראלים, והחנות היוותה את ראשית גל המעצבים הצעירים שפרחו בתל אביב. התחנה הראשונה של ניר הייתה ברחוב שינקין, בזמנים בהם הרחוב אכלס סצינת אופנה חתרנית. זמן קצר לאחר מכן פתחה את החנות המיתולוגית בדיזנגוף, בזמנים בהם עוד נחשב לרחוב מנומנם, והיוותה נקודת עליה לרגל לרבות מהסלבריטאיות שחשקו בשמלה, שתיכנס למדורי הרכילות. כל שנותר הוא להמתין בציפייה להמשך דרכה המקצועית של ניר, שזכתה בשנת 2000 ו-2002 בתואר מעצבת השנה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully