וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שודדי האיים הקריביים

16.10.2010 / 10:38

בתחילת השנה מלודי מונרוז עוד הלכה לבית ספר במולדתה מרטיניק ולא חלמה להפוך לשיחת היום בניו יורק ולאחת הדוגמניות השחורות המבטיחות היום

הדוגמנית מלודי מונרוז בתצוגת אביב 2011 של באדג'לי מישקה בניו יורק, ספטמבר 2010. Frazer Harrison, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של באדג'לי מישקה בניו יורק, ספטמבר 2011/GettyImages, Frazer Harrison

אם קיימות אגדות בעולם האופנה, זו של מלודי בת ה-18 ממרטיניק היא אחת הטובות. הדוגמנית שהתגלתה רק בתחילת השנה על ידי סוכן מקומי באי הקריבי-צרפתי, עלתה כמה חודשים אחר כך על מסלולי מעצבי העל בניו יורק, מילאנו ופריז. מלודי, שעד לפני שנה עוד למדה למדה ספרות ושפות בבית ספר במולדתה ולא חלמה על קריירה בדוגמנות, צלחה את עונת אביב/קיץ 2011, הראשונה שלה, בהצלחה יוצאת דופן. אתר ירחון הנשים האפרו-אמריקאיות Essence מיקם אותה לאחרונה בראש רשימת 10 הדוגמניות השחורות החדשות של העונה ותיאר אותה כ"דוגמנית ארוכת רגליים שעוררה מהומה עם לחייה המעוצבות כמו זכוכית מלוטשת, עור חסר פגמים ועיניים מלאות הבעה". עם גובה של 178 סנטימטרים, עצמות לחיים מפוסלות ובטחון מפתיע, מלודי יצרה באז כבר לאחר התצוגה הראשונה שלה בניו יורק ועוררה עניין בקרב עורכי אופנה רבים ששאלו: “מי הנערה השחורה החדשה"?

הדוגמנית מלודי מונרוז בתצוגת אביב 2011 של DKNY בניו יורק, ספטמבר 2010. Stephen Lovekin, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של DKNY בניו יורק, ספטמבר 2010/GettyImages, Stephen Lovekin

בהגיעה לניו יורק לראשונה, רק כמה ימים לאחר שרעיון העיסוק בדוגמנות הועלה בפניה, מלודי הוחתמה בסוכנות היוקרתית וילהלמינה. היא פספסה את תקופת הגיוסיםלתצוגות סתיו 2011, אבל הצליחה למצוא מקום בתצוגת המותג האמריקאי הצעיר Vena Cava ביום הראשון של שבוע האופנה בעיר. התוצאה הייתה ליהוק בזק לתצוגות גבוהות פרופיל בשבוע האופנה של התפוח הגדול כמו מרק ג'ייקובס, ג'ייסון וו, באדג'לי מישקה, ראג אנד בון ו-DKNY. במילאנו, השתתפה מלודי בתצוגות פראדה, בוטוגה ונטה וגוצ'י.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הדוגמנית מלודי מונרוז בתצוגת אביב קיץ 2011 של ולנטינו בפריס, אוקטובר 2010. Pascal Le Segretain, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של ולנטינו בפריס/GettyImages, Pascal Le Segretain

בראיון לבלוג האופנה The Cut של 'ניו יורק מגזין' גילתה שהייתה ילדה ביישנית שאהבה לקרוא, שהיא קשורה מאוד לאחיה היחיד ושהסופרמודל נעמי לנואר, גם היא ילידת אי צרפתי מעבר לים (ראוניון), היא הדוגמנית המועדפת עליה. כמו כן, היא גילתה, שרגע מרגש במיוחד בניו יורק עבורה, היה בבוקר יום התצוגה של מרק ג'ייקובס, כיוון שרק אז נודע לה על ליהוקה ברגע האחרון לתצוגה, שהיא בעיניה התצוגה המוצלחת ביותר העונה. בשבוע האופנה של פריז, לשם הגיעה מייד לאחר תצוגות מילאנו, היא לקחת חלק בתצוגות איב סן לורן, לנווין וולנטינו. במקביל היא הוחתמה ב-Silent, סוכנות בוטיק חדשה בבירה הצרפתית.

הדוגמנית מלודי מונרוז בתצוגת אביב 2011 של לנווין, פריס, אוקטובר 2010. Pascal Le Segrettain, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של לנווין בפריז/GettyImages, Pascal Le Segrettain

לאחר חודש ספטמבר עמוס, כמו גם המחצית הראשונה של אוקטובר, מלודי מנסה לנוח בניו יורק ולעשות את אחד הדברים האהובים עליה: ביקורים במוזיאונים. היא בכלל מאוהבת בניו יורק ובהתאם, השיר הכי מושמע בנגן המוזיקה שלה הוא Empire State of Mind של ג'יי זי ואלישיה קיס. בזמנה הפנוי היא גם נהנית ממפגשים עם חברים, גילוי מסעדות חדשות, קניות וסרטים. סרטי במאי הקולנוע הספרדי פדרו אלמודובר אהובים עליה במיוחד. בעתיד, לאחר קריירת הדוגמנות, היא מקווה להיות מספיק יצירתית כדי להיות מעצבת אופנה טובה.

הדוגמנית מלודי מונרוז בתצוגת אביב 2011 של מרק ג'ייקובס, ניו יורק, ספטמבר 2010. Fernanada Calfat, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של מרק ג'ייקובס בניו יורק/GettyImages, Fernanada Calfat

למרות שהדוגמנית הקנדית קוקו רושה לימדה אותה כמה פוזות מוצלחות וגם כיצד לפסוע על המסלול כמו דוגמנית טובה, הצעירה הקריבית עדיין לא הצליחה להתרגל לעקבי גורדי השחקים החביבים כל כך על מעצבי העל. כשנשאלה על ידי ה"ניו יורק קאריביין ניוז" מי המעצב החביב עליה ציינה את מותג Ohne Titel (“ללא כותרת”) ולא בגלל הצורות הארכיטקטוניות או ההקפדה על הפרטים, אלא פשוט "כי הנעליים היו ממש נוחות".

הדוגמנית מלודי מונרוז בתצוגת אביב 2011 של ראג אנד בון בניו יורק, ספטמבר 2010. Fernanda Calfat, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של ראג אנד בון בניו יורק/GettyImages, Fernanda Calfat

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully