וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי פרי על המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט

17.10.2010 / 22:00

זמרת 'חלום גיל עשרה' תתחכך עם דוגמניות על בתחתונים, בתצוגה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט בחודש הבא

אישה ממוצעת צריכה אומץ כדי להסכים להופיע בסמוך למלאכיות המושלמות של ויקטוריה'ס סיקרט בזמן תצוגה, אבל קייטי פרי, מסתבר, לא מפחדת. לפי הודעה רשמית מטעם ענקית הלנז'רי האמריקאית, הזמרת תשתתף בתצוגה השנתית של המותג שתיערך ב-30 בנובמבר. למרות שמבחינה טכנית היא לא צפויה לצעוד על המסלול בחזייה ותחתונים כמו הדוגמניות, סביר להניח שהיא תמשוך תשומת לב לא פחות מאדריאנה לימה, אלסנדרה אמברוסיו, שאנל אימאן ורוזי האנטינגטון ווייטלי, מלאכיות ויקטוריה ומעין דוברות ראשיות של המותג, שייקחו בתצוגה חלק מרכזי.

לצד פרי יופיע גם זמר ה-R&B אקון (סביר להניח שעם הסינגל החדש שלו, Angel). השניים יצטרפו לכוכבי על כמו סטינג, ג'סטין טימברלייק, בלאק אייד פיז, אנדריאה בוצ'ילי והספייס גירלס שהופיעו בעבר בתצוגות ויקטוריה. פרי אינה זרה לעולם ההלבשה התחתונה והמזערית ובמיוחד זכורה לה החזייה היורה קצף בקליפ הצבעוני ל'קליפורניה גירלס' המצליח שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייטי פרי בקליפ 'קליפורניה גירלס'/מערכת וואלה!, צילום מסך

התצוגה תיערך בניו יורק ותשודר, כמדי שנה, בשידור ישיר בטלוויזיה, הפעם ברשת CBS. בנוסף ל'מלאכיות', ישתתפו דוגמניות נוספות, כולן כמובן יטופפו על המסלול לא רק בחזיות ותחתונים, אלא גם בכנפיים במידות שונות, נוצות טווס וכנפי שטן, שהיו לסימני היכר של התצוגה השנתית, אקסטרווגנזה הנערכת מאז 1995. גם הפעם תוצג 'חזיית הפנטזיה', חזייה משובצת יהלומים שמציגה דוגמנית אחת. השנה תלבש את החזייה, Bombshell Fantasy Bra, הסופרמודל הברזילאית ומלאכית ויקטוריה מזה 11 שנים, אדריאנה לימה. החזייה המשובצת ביותר מ-2,000 יהלומים, עוצבה בפורמט 'התפרצות כוכב' ושוויה כ-3 מיליון דולרים.

הדוגמנית היידי קלום בתצוגת ויקטוריה סיקרט בניו יורק, 2002. Matthew Peyton, GettyImages
קייטי פרי במקומה? היידי קלום בתצוגת ויקטוריה סיקרט בניו יורק, 2002/GettyImages, Matthew Peyton

לראשונה מאז 1997, לא תשתתף בתצוגה היידי קלום, הסופרמודל הגרמניה שרק החודש הודיעה על תליית הכנפיים לאחר 13 שנים כדוגמנית ויקטוריה. כמו כן, ייעדרו השנה מירנדה קאר האוסטרלית ודאוצן קרוס ההולנדית, שתי מלאכיות יפיפיות שמצויות כרגע בהריון מתקדם. אז מי שכבר מתגעגע חייב להודות שבחברה עושים מאמצים להמשכיות ראויה והולמת. נותר רק לחכות ולראות אם קייטי פרי תחובר לזוג כנפי ענק נוצצות או תלבש רק מכנסי דייזי דיוקס וביקיני און טופ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully