וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצוא הפרחים מהולנד

24.10.2010 / 7:34

שיער גולש, רגליים שלא נגמרות ומבטא הולנדי ממכר - דפני גרונוולד כובשת את ניו יורק ואנחנו נהנים מכל רגע

דפני גרונוולד בתצוגת אביב 2011 של קלווין קליין בשבוע האופנה של ניו יורק, ספטמבר 2010. Fernanda Calfat, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של קלווין קליין בשבוע האופנה של ניו יורק, ספטמבר 2010/GettyImages, Fernanda Calfat

לא כל דוגמנית מתחילה מצליחה למשוך תשומת לב מיוחדת בתחילת דרכה. גם ליהוק לתצוגות מרכזיות לא מוביל תמיד לפרסום מיידי וברוב המקרים דוגמניות ותיקות ומוכרות מועדפות על ידי צלמים ועורכים ואף זוכות ליותר מחיאות כפיים מן הקהל. אבל זה קרה לדפני גרונוולד בתצוגת קיץ 2011 של קלווין קליין שהתקיימה לפני כחודשיים מסגרת שבוע האופנה בניו יורק. ההולנדית בת ה-16, והדוגמנית הצעירה ביותר שפתחה אי פעם תצוגה של קליין, הציגה את ביגוד המינימליזם בלבן כמו גדולה ומספר שעות אחר כך כבר לא היה בשבוע האופנה של ניו יורק מי שלא הנהן לשמע שמה של הכוכבת החדשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפני גרונוולד בניו יורק מגזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלונדינית ארוכת הרגליים והשיער התגלתה לפני כשנה בהולנד בזמן קניות עם אמה בחנות הכלבו הענקית במרכז אמסטרדם דה ביירקופ (De Bijenkorf). סוכנת מקומית ניגשה אליה ושאלה אם היא חשבה פעם על דוגמנות ומה דעתה להתנסות בצילומי טסט. היום, רק בגיל 16, אבל עם גובה של לא פחות מ-179 סנטימטרים, מאחוריה עבודות מסלול לגוצ'י, ורסצ'ה, פראדה, מיו מיו, ארמני, ז'יבנשי, ג'יל סנדר, דולצ'ה וגבאנה, פנדי, אמיליו פוצ'י, מארני, מקס מארה ועוד. היא אף נחשבת לאחת המוזות של ריקרדו טישי, מעצב ז'יבנשי אשר הגדיר אותה כ"לרה סטון החדשה". ביולי השנה היא השתתפה בפרזנטציית ליין שמלות הערב של בית האופנה הצרפתי בפריז שנערכה בפני קהל מוזמנים מצומצם שכלל את קארין רויטפלד, עורכת ווג פריז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפני גרונוולד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפני גרונוולד/מערכת וואלה!, צילום מסך

קמפיין מיו מיו לסתיו/חורף 2010 אשר עלה ביוני השנה הוא, עד כה, הקמפיין המרכזי היחיד מאחוריה. אבל בזכותו היא לוהקה לתצוגת קלווין קליין המדוברת. בקמפיין, שנחשב לאחד האפקטיביים העונה, היא צולמה לצד דוגמניות בעלות לוק דומה (סירי טולרוד, גינטה לפינה ולינדסי וויקסון). השילוב של בלונדיניות במראה מניקיני, עם העיצובים האלגנטיים בצבעים החמים של מיוצ'ה פראדה והצילום של מרט ומרקוס הוביל למושלמות שאינה מושגת בקלות, גם לא אצל בתי אופנה ותיקים. הקמפיין גם ביסס את מקומה כחלק מדור הדוגמניות-נערות ההולך ומתרחב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בווג פריז, ספטמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבריה ומשפחתה גאים בהצלחתה והם תמיד חסרים לה בזמן נסיעות עבודה. למזלה, אמה מתלווה אליה לנסיעות התכופות. למרות שנאמר לה שיש גם תופעות מכוערות בתעשייה הזו, עד כה היא לא נתקלה באנשים שלא היו הוגנים כלפיה. האופי יציב והמקורקע שלה מאפיין, היא מאמינה, מאפיין את התרבות ההולנדית. אבל מה שהכי מניע אותה זה מעצבים, צלמים וסטייליסטים מחייכים. לאחר מספר עבודות גבוהות פרופיל, נשאר לה טעם של עוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בווג פריז, ספטמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא מאמינה שהחלק היפה ביותר שלה הוא השיער ולא בהכרח עור החרסינה או השפתיים המלאות. טיפול היופי החביב עליה הוא מקלחות ממושכות. בזמנה הפנוי היא נהנית מצפייה בסרטים מפחידים עם חברים. באייפוד שלה אפשר למצוא הרבה מוזיקת דאנס, אבל היא אוהבת גם בלט קלסי. היא מתכננת לנסוע ולראות הרבה מקומות בעולם, אבל אי רווי שמש הוא תמיד יעד רצוי מבחינתה. קשה לה להגדיר יעדים מקצועיים עד היום היא מתקשה להאמין שהיא נשכרה לעבודה עבור כמה מן השמות הגדולים של עולם האופנה, אבל היא כן יודעת מה לוקיישן החלום שלה; חוף לבן בקריביים, ים כחול ודקלים.

דפני גרונוולד בתצוגת אביב/קיץ 2011 של ז'יל סנדר בשבוע האופנה של מילאנו, ספטמבר 2010. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של ז'יל סנדר במילאנו, ספטמבר 2010/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

הפלוס הגדול בדוגמנות עבורה הוא הביקור במקומות שונים, העבודה לצד דוגמניות אחרות, הכיף בסשן צילומים או מאחורי הקלעים בתצוגות ומבחינתה, גם הכבוד הרב בלבישת הבגדים הכי יפים. לעומת זאת, המינוס בדוגמנות עבורה הוא השהיות הממושכות רחוק מהבית וגם השכמות הבוקר המוקדמות, אבל היא יודעת שזה בא עם הג'וב ובסך הכול היא מאושרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין סתיו/חורף 2010 של איזולה מאראס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully