וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי ביי קייט

1.11.2010 / 14:46

קייט מוס משיקה היום קולקציה אחרונה בטופשופ ותוחלף כנראה על ידי בתו השאפתנית של בעל הבית. מי אמר נפוטיזם ולא קיבל?

לאחר ארבע שנים של שיתוף פעולה, תשיק הערב (שני) טופשופ את הקולקציה האחרונה בעיצובה של קייט מוס. הקולקציה, לסתיו/חורף 2010-2011, מבוססת על פריטים רבי מכר מקולקציות קודמות של מוס והיא כוללת, לראשונה, גם ליין תכשיטים, לכל מי שלא מצא את עצמו במערכת הביגוד של הסופרמודל הבריטית.

כמדי שנה, גם הפעם הקולקציה משקפת את טעמה הטרנדי-נוח של מוס, והיא כוללת פריטים בהשראת שנות ה-70, שמלות ערב ארוכות במהדורה מוגבלת, שמלות קוקטייל קלילות, קרדיגנים, שכמיות, מכנסי סיגר, עליוניות פרווה סינתטית וחולצות טי יומיומיות.

לרגל ההשקה הועלו לאתר הרשמי של הרשת מספר ויז'ואלים מרשימים, כמו למשל תמונת חדר שינה הגדוש בפריטים מן הקולקציה החדשה וסדרת תמונות שעלו במהלך השבוע האחרון ובהן נראית מוס בפריטים בעיצובה לצד 'תובנות אישיות' הנוגעות לפריטי הביגוד העשויות, בתקווה לעורר השראה בקהל היעד.

ההשקה תיערך בנוכחות מוס בחנות הדגל של טופשופ ברחוב אוקספורד בלונדון (שנחשבת לחנות האופנה הגדולה בעולם), שתגיד שלום יפה ותפנה את מקומה, אותו תתפוס, ככל הנראה, קלואי, בתו של סר פיליפ גרין בעלי טופשופ. קלואי בת ה-19 למדה שיווק ונראית בקביעות בשורה הראשונה של תצוגות אופנה. היא מועסקת במשרדי החברה של אביה בלונדון ולאחרונה היא הביעה את רצונה להשתלב ברשת כמעצבת.

לפי הצהרות רשמיות של קייט מוס וטופשופ, הרקע לפרידה נובע מפאת לוח זמנים צפוף של הדוגמנית העסוקה. בינואר 2011 יושק ליין תיקים בעיצובה, לחברת מוצרי העור והתיקים הצרפתית לונגשאמפ (Longchamp) שפונה, כמובן, לקהל צרכנים בוגר יותר מזה של טופשופ. בנוסף, היא השיקה בהצלחה מספר בשמים על שמה והיא מבוקשת, כמו תמיד, להופעה בקליפים, כמוזה לעבודות אמנות, כמעניקת חסות למטרות צדקה, וכמובן לעבודות דוגמנות.

קייט מוס תמשיך להיות עסוקה נורא ואנחנו נותרים עם השאלה האם בתו של הבוס תצליח לשחזר את הביקוש שיצרה קייט מוס, שהוביל לתורים ארוכים, הגבלות קנייה ומדידה, ובעיקר להצלחה השיווקית של קולקציות הסופרמודל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריר הבוקר! אבל בלייזר הטוויד שלי מושלם לטיול כפרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני אוהבת את השכמייה הזו...אני אגור בה בחורף הקרוב!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברים לארוחת ערב. חשבתי ללבוש את השמלה הארוכה הזו - היא גורמת לי להרגיש דקדנטית, אבל גם רגועה איכשהו. אני אוהבת להתלבש יפה ולהישאר בבית!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת הנצנצים הזוהיא מושלמת לערב בחוץ.../מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין דבר נוח יותר מפיג'אמת משי בבית. יום מצוין להתבטלות בבית.../מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרדיגן סבוך לערב חמים מול האח.../מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר גדוש בפריטים בעיצוב קייט מוס לטופשופ סתיו/חורף 2010-2011/מערכת וואלה!, צילום מסך
סר פיליפ גרין, בעלי רשת טופשופ, ובתו קלואי, ספטמבר 2010. Gareth Cattermole, GettyImages
במקום קייט מוס? בעלי טופשופ סר פיליפ גרין ובתו קלואי/GettyImages, Gareth Cattermole

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully