וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיע בחתיכה אחת

טל דרורי

3.11.2010 / 13:59

ל”חולצת רשת” מתחשק להתכרבל, אבל על סטייל היא לא מוכנה לוותר. אתר האוברולים OnePiece מציע פתרון אופנתי הולם

שם: OnePiece

לוקיישן: http://www.onepiece.co.uk/

ז'אנר: אתר הבית של המותג הבריטי המציג פורמט אחד ויחיד של הלבשה. קבלו במחיאות כפיים את הוואן פיס - השילוב האולטימטיבי בין אופנה לנוחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרילר

השם המלא של המותג הוא "וואן פיס - ג'אמפ אין", שבתרגום מילולי אומר "חתיכה אחת - קפוץ פנימה", ואכן אחרי שיטוט קצר באתר זה בדיוק מה שמתחשק לעשות.

המושג "קורבן אופנה" לא הומצא ללא סיבה. בשם האופנה זה לא מופרך בכלל להתנדנד על עקבי 20 סנטימטר או להכנס לתוך שמלה שלא מאפשרת למלא את הריאות באוויר. במציאות הקורבנית הנוכחית כמה מרענן זה למצוא המצאה ביגודית שלא עושה הנחות לעיצוב (ע"ע קרוקס) אבל כולה מפנקת ורכה, ומתייחסת ללובש כאילו היה, איך לומר, תינוק מגודל. אבל כזה עם מודעות אופנתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואכן, הוואן פיס נראה כמו גרסת המבוגרים לבייביגרו המיתולוגי. הוא מורכב מחתיכת בד אחד שנחצית לאורכה על ידי רוכסן ומסתיים בקפוצ'ון, להשלמת החוויה המפנקת. אפשר גם לחשוד שהוא האח השעיר יותר של הג'אמפ סוט הסקסית שמככבת בכל תצוגות האופנה של אביב-קיץ 2011.

אז לאן לעזאזל לובשים את הדבר הזה? לפי האתר הוואן פיס הוא בגד לצ'יל-אאוט, אם זה אחרי העבודה או בהתאוששות מחמרמורת. בקיצור, בבית. אבל מה שמתחיל במעון הפרטי, נגמר בירידה למכולת ומשם הדרך לפאב השכונתי לא רחוקה.
אחד ממייסדי המותג מספר שלפני כשבועיים, בטיסה ללונדון במחלקה ראשונה, ראה את אחד הנוסעים מתפנן בוואן פיס שלו, אז הרי לכם עוד אפשרות לבישה מחוץ לבית. רק עם אילו נעליים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרגע ישנן שתי חנויות קונספט למותג, באוסלו בירת נורבגיה, וחנות שלישית מתוכננת להיפתח ברחוב הקניות הכי טרנדי של שטוקהולם שבשבדיה, לצד מותגים כמו ארמני וטומי הילפיגר.
ההשקה הווירטואלית המלאה לא מתרחשת עד נובמבר, אבל כבר עכשיו אפשר להזמין את היצירות המפנקות במחירים שנעים בין 80 ל-120 פאונד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

האתר, כמו הבגד אותו הוא מוכר, פשוט וכיפי. עיקרו מוקדש לחנות, שם אפשר לראות המון דגמים לבנים ובנות, בצבעים ופרינטים שונים. חמוד במיוחד הוא דגם הלוליפופ המפוספס או גרסה מסוקסת יותר לגברים שבינינו. הגולשים ישמחו לדעת כי המידות מתחילות מאקסטרה-אקסטרה סמול ומסתיימות באקסטרה לארג'.

החלק המגניב נמצא תחת הקטגוריה "קולקציה", שם אפשר לראות את הוואן פיס משולב באנימציית רקע כיפית וגם לזוז עם החיצים למבט קרוב-קרוב על הבגדים. תחת הקטגוריה "השראה" אפשר למצוא סדרת תמונות של חברה נאים במיוחד לבושים בוואן פיס בכל מיני לוקיישנים, מתוך כוונה לתת השראה ללובש היכן ואיך ללבוש אותו. בין ההצעות הקונקרטיות: ריצה בשדה חמניות. תחת "וידאו" אפשר לראות את הדוגמנים עושים חיים על סט הצילומים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר:

יש.

חוויה ישראלית:

יש.

אקסטרה:

למרות שהאתר עוד לא הושק רשמית, ההייפ כל כך גדול שהם מקבלים כל יום המוני הזמנות מרחבי העולם כולל כמה שהגיעו מישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully